BellezzaCosmetichi

Ogni tutalità di ghjurnale: secreti di i prudutti vittori è tecniche

Cum'è qualsiasi autru cumpostu, ogni ghjornu hè appiicatu da l'"articuli" basi chì sò dispunibili in a borsa cusmetica di ogni donna muderna: lipstick, fundazione, mascara è ombras. A voti si purga un pùazzu, un lapis è un ruboru.

Ughjettu di ghjornu, sicuru, difiere di a sera è à l'altri, ma chì esete esse manifistate devandita diversità, avemu fighjatu i detti di quale un bellu cumpostu di ogni ghjornu hè furmatu. Chì mi liparzu aiu? O brillarvi? Cumu fà l'occhi di u cumpostu di ogni ghjornu? Chì ci pudemu fà micca, è chì pudemu puntemu? I risposte à queste dumanda aiutà à una donna creanu un apparechju unicu, non provocativu è attrattivo per ogni ghjornu.

Battaglia

Sicondu i reguli di u custituitu mudernu, l'accentu si deve fà o nantu à l'ochji o in i labbra. Ma in quantu à circa un mese per ogni ghjornu, i culori di u lipstick ùn sò micca appruvati. Comu l'heroina di una seria nantu à una moda metteva: "A zitella ùn deve micca brilla davanti à l'altru". Cusì, hè preferibile chjamà brillantizza, lipstick, ancu sfumature di u lume, dà e labbra un coru più espressivu.

Coniumentu rosatu, scelta prubilmente notevone, marroni morrissimu, beige - u culore di lipstick o brillarini hà duie cù l'aspettanza: una donna di a donna, una piccola dolce - dependa da quandu o passisce l'oghje ghjornu di ogni ghjornu (in l'uffiziu, à a scola).

Tonal Cream

L'impresa "di ogni ghjornu" permette l'usanu di fundamentu è poudre? Sì, se a situazione deve esse (u tonu di a pelle ùn vede micca). Nunda ùn hè più valutate in una donna com'è una forma sana di facial skin. Di sicuru, una strata extra di u maquillu nantu à a faccia ùn hè micca appruvata ogni ghjornu. È micca solu per chì facianu a qualità agisce, ma dinò perchè sguassate i pori. Hè sopratuttu assai spettacelli sò e consegni d'questa istate, in ghjorni cale. Ma à mezu à i cosmichi muderni pudete selezziunà crematorii di pisu, "respira" è quasi ùn hè notu.

Eye Makeup

Ogni ditta muderniale Preferenu centru nantu à Mascara, senza eyeliner. Questu hè appruvatu cum'è una occasione di creà una impresa di una dolce chica. Un cumpagnu di ogni ghjornu cum'è cù a cumpagnia hè fatta cun accentu quì à l'ochji per i lampi è di l'ombra. E se in u casu di a maglietta di notte o di a matrimoniu, l' ombra sò apilati in capas di parechji culori, in u mercatu solu un culore in parechje sfondate hè preferitu (preferibbilmente brillanti è micca troppu diversu di l'altri, in no way dark). Pudete utilizà l'ombra di i culori seguenti: culori lighjerni è marroni scuru, lichtu, ivori è cilegri.

U lume più chjaru hè appiicatu à u cantonu internu di l'ochji è sottu à e cella, scurazione à a cantata. A transizione di una lumera à una sera più fosca sianu chjappi.

S'ellu si usa un lapis, ùn porta micca l'ochju solu, solu a rimmetta o a vista di l'ochju solu per i scuru interni. È solu una prima linea in u locu di u crescita di i pinnidi.

E à a fine, mascara: allungamentu o dà voluminu, ma micca persighjatu nantu à i pissure, solu nantu à l'ochji! Inutili, ùn sarete micca presu seriu.

Blush

Per a stessa raggiuni, blush hè bellu accettable, ma solu unicu culore morale, (cum'è bronzu).

Eyebrows

Cei - Questa hè a zona più espressa di a faccia di a donna (à menu chì ùn anu chjude in marroni). Sò primu di tutti quelli chì ci si vede à quelli chì ci anu da elli. Cusì, oghje ogni ghjornu o notte - ùn importa, e cigliu ùn deve sempre veru beni, cumparatu è simétrique. Per selezziunate a fila di cigliu, pudete aduprà l'ombri è un scuru sottumessu per un sombellu scuru più cà u culore naturali di i capelli.

E ora cunzidira à l'imàgine holistique, u cumpostu di u ghjornu obtatu. Hè pulita, crea l'imprissione di grooming e restraint, individuu è attrattivo. E più importantissima, currisponde à u vestitariu. Tali l'apparenza longu di una donna muderna permette di vede perfetta ogni ghjornu è avè a vostra scelta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.