Arte e spettacoliArte visuale

Natura morta cu na matita, da u cavemen à u prisente ghjornu

U scopu di a mostra di u mondu l 'figura ghjunse in persona à a testa, nè più nè menu cà 60.000 anni fà. arte Primitive fù sparghji à guasi tutti i cuntinenti, fora di Antarctica, è firmatu à u prisente tempu à mezu à i tribù vivant à u più scorni luntani di u pianeta.

Chì sà ciò chì i mutivi era la surghjente di ispirazzioni di l 'omu quellu primitivu, e pigliò in a so manu, sempre pezzu clumsy di carbuni, accuminciau a pittura nantu à u muru di a so grotta? Quessi ùn era images, tirata in matita, eranu simplici formi moderna e cchiu jauta di l 'animali. Forsi lu corpu auguri militari addivintò l 'assai prima passu a criatività di i nostri antenati, e, forsi, l' omu, videndu a so ombra, a dicisioni di passari u ritrattu nantu à u scogliu. Cu lu sapi ... I forma pràticu in a petra pussutu coerce scultore primitivu à ricreà dinò u da a siluetta di a bestia. Pudete fà assai di spiculazioni, ma una cosa ferma indisputable: la mpurtanza dû disegnu è, pittura, di l 'omu quellu primitivu in cumunicari cu i so pari, oltri ca comu u trasferimentu di a cunniscenza è e cumpetenze di trasmetta.

In u sviluppu spirituali di i mezi omi criatività di l 'omu quellu primitivu , è a so brama di ricaccià iddi pi menzu di disegnu, ghjucà u listessu rolu comu a lu travagghiu indicò petra.

I studii diffirìanu comu a quali di lu primitivu Fine Arts ghjunse prima. Natura-camp dicimi crayon populu comincia assai più tardi, ma per avà si tratta in u li mura di a so casa, praticava a pittura, naturali, è mpurtanti c'èni i formi moderna e sìmmuli. Forsi sti dui formi di l 'arti sò affaccatu à u listessu tempu, perchè in più di i mezi di spressione, l'omu pruvò à aduprà tutti i materii. Accussì, unu di i più antichi images, datati da u periodu Paleolithic principiu, si rifirisci chi di li mani umanu, fatti in a tarra. Ci hè dinù assai di linii mossa è Weaves seanza, forsi, un 'anticu pòpulu dipintu ciò ch'ellu vide a fronte di ellu, cum'è noi chì dipinze u paisaghju a matita.

Dapoi tandu, assai acqua hà scurria sottu à u ponte, ma u laziu umanu à ricaccià i so sentimenti, sentimenti, in moods, à traversu di disegnu, pittura, dicimi, sculpture unabated. Quasi tutti i zitelli incù un 'età assai principiu sò insignatu à chjappà una matita e scribble u primu zitellu - un crayon ritrattu ancora-la vita di mamma, o sora, un imagine pràticu di l' animali.

Un zitellu hè natu cù a brama di creà, è ancu s'ellu ùn hè à nimu in i ditagli ùn dicu quantu à amparà à piglià, si sarà ancora cuntinuà a so ricerca in stu sensu. Dapoi u disegnu crayon hè a basa di tutti i più o menu ncignusu zitellu artistica talentu mpara stintivamenti lu tonu pusessu di u disegnu sughjettu. È avà, da a so prima manu, si vìdinu di più o di menu successu analise di disegnu. Si pò esse un fiore, in un vasu, mela nantu una miccia, un acellu in una cabbia: in una parolla, una matita ancora, a vita.

disigna U prima di i zitelli lu cori, dolce, i genitori, ma s'ellu vi piglià à sviluppà a capacità di u zitellu, li scoli arte risicheghjanu cù i principii. Dì, chì sò la siccatura, offri a travagliari cu iddi d 'iddi, a spiegari la diffarenza in l' applicazzioni, hà da esse insignatu à piglià u più sèmplice formi moderna, è chì hè quandu u zitellu hà da pudè passà senza un cantar cìrculu nzerita liscia, vi dicu, circa lu misteri è i secreti di u disegnu crayon prufessiunale.

È chì a prima studiente travaglia à esse sempre calmu barbara, subjunctive, ma ùn sarà un veru ritrattu matita, o ancora a vita, pittatu da tutte e règule di l 'arti fina, cù tutte e pruprietà di u matiriali usatu (di carta e matita), in u rispettu incù tutti i codici di scopu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.