FurmazzioniStoria

Nadezhda Durova. Eroi di la Guerra di lu 1812

Si succedi spissu ca li veri biografia di un populu superiore à l 'spertu nuvelle di rumanzi avventura. Calchì volta issu hè a causa di i lotti di a vita Unpredictable, chi accumincia populu contru à a so vulintà, è spissu addiventa un criaturi di lu so distinu ùnicu, e nun vulìannu a terra move nantu à una volta è di tutti i pista stabbilutu. Hè di tali pirsuni prividia la prima ufficiale feminile di l 'esercitu Russian Nadezhda Andreevna Durova.

Zitiddina avvene hussar

Born avvene "Trooper-ragazza" 17 di sittèmmiru, 1783 in Kiev. Ci bisognu subitu clarification: in u so "Fonti" idda signalisfuttenti in u 1789, ma chistu nun è veru. U fattu chì durante u so serviziu in u reggimentu cusacchi Hope specificamente riduci l'età di sei anni, à passà per ellu stessu Murat cum'è una assai ghjovanu zitellu è chì a spiegari la mancanza di li capiddi facciale.

Destinu sorte, da i primi tempi di a so vita Nadezhda Durova hè stanca micca à l 'ambienti militari. U so babbu hè Andrew V. hussar capitanu di battaglia, è a famiglia regimental purtatu una vita sunnieghja. A so mamma, Nadezhda, era a figliola di u patrone ricchi e Poltava, differing leca matimàticu e scrianzati, avianu moglie contra l 'auguri di i genitori, o, comu si dissi, "Estasi".

Chì u so caratteru hà avutu un rolu assai brutta in la vita di a so figliola. Sonnu di la nascita di u so figliolu, a so mamma udià u so ragazza Baby ùmmiri è un ghjornu, quannu chi a stentu un annu, vecchio, arrabbià u so pienti, jetta lu picciriddu fori di la finestra di la corsa carru. Cacciai Nadia hussars, chì èranu travelling prisenza e la strata travirsata up in zitellu pòlvara sanglant.

U ghjovanu cullighjenti étouffée guirreri

À francà un ripetiri di u còmicu, u so babbu fù furzata dà à a so figliola a isari un stranieru, ma nti bona e persone barbed - hussar Astakhov, quale Nadia vissutu nzinu a l 'etati di cinqui. Più tardi, in u so mimorii Durov cavallu chì in quiddi anni hussar sedda sustituisci u so viculu, e joca e amusements avia i cavaddi, armi e musica militare canadese gallant. Ssi esperimenti zitiddina vi hannu un rolu dicisivu in mudellà u caratteru di u futuru ragazza Trooper.

U ritornu di i volte

In u 1789 Andrey rassignatu e mancu un locu u merre in a cità di Sarapul , province Vyatka. A donna hè daretu à a famiglia in u cura di a so mamma, chì, dopu ad avè statu impegnati in a so educazioni, pruvatu in vanu a instill in a so figlia un 'amore di needlework è soi. Nadia hè propriu stranieri à tutti quelli chì pigliò a ddi anni, a so cuntimpuranei - ànima hussar vissutu in l 'zitella. Quannu la figghia crisciutu, u me babbu ci a so magnifica cavaddu nantu Cherkassy chjamatu Manuela, ca appoi addivintau u so amicu è guerra di più cà una volta salvate in una dura minutu.

u matrimoniu furzatu

Subitu nantu à a chjusa n'adultu Nadezhda Durova fù moglie. Hè difficiule à dì ciò chì hè di più guidati da i so genitori: ". Hussar in un camping" i brama à acconcianu u destinu di a so figliola è a brama à vende prestu cù i mani di u Falà u feuillure, idda si n'andò cù un bravu omu tranquillu è pocu - Vasiliem Stepanovichem Chernovym, chì serve à a listessa cità cum'è un ghjudicà laici.

Un annu cchiù tardu, Hope datu nascita à un figliolu, ma ùn Certu prufundezza di per ellu ùn sò campa, per chì a materia, è di a so moglia. U noia di u zitellu idda stissa hà identificatu piena allargamentu di a so mamma. Di sicuru, u matrimoniu fu cunnannatu da u principiu, è prestu speru lasciò u so maritu, cci mancavanu cù solu i ricordi di 'amuri pi pòniri accussi picca figliolu.

In u mezu di a vita nantu à un cavallu homme

Durova prestu ritornu à a so casa, ma si ritrova solu u furore di matri, perturbed, a so ruttura cù u so maritu. Idda addiventa unbearably stifling in sta vita grisgiu è featureless infuriatu dichjarò da l 'abitanti cuntìa. Ma prestu u destinu u so un rigalu in u nomu di cusacchi Captain cu cui Hope lassa sempre a casa tirannia face. Disguised cum'è un omu è dava i so capelli, idda veni purtatu in u so Alcide dopu à i ghjovani 'amanti, facìannu finta di' altri i so gattu.

Fu duranti stu pirìudu, Nadezhda Durova, comu dissimu prima, apposta understate a so età: Cusacchi, secondu à i urdunanza avianu a vèstinu beards, è viol luntanu da a pudia esse solu per un tempu, si parrava di i so primi anni. Ma pi evitari dittizzioni, avemu avutu à lascià infini Captain è circà di piazze in i Lancers Battaglia, induve beards ùn era. Ci hà intrutu in u serviziu sottu un nomu vinìa Alexander Vasilyevich Sokolov - u figliolu di un signori, è pruprietariu.

A prima battaglia è a George Cruci di curaghju

Andò in lu 1806, e l 'esercitu Russian participò in battagghi contru à Napulione, intrì in la storia comu la Guerra di u Panorama Coalition. Era u vigilia di a porta di la Secunna Guerra Munniali. Nadezhda Andreevna Durova participà aguarmenti cu l 'omi in un numeru di i più grandi battaglie di u tempu e di ddà mustrò heroism eccezziunale. Per sceltu una marina ferita attribuitu u suldatu George Cross è fù prestu a cultura di ufficiali non-ncarricatu. Tuttu stu pirìudu, nè di l'altri, ùn hà ancu a sapiri chi lu imagine di u guerrieru étouffée ammucciatu sutta una ghjovana è debbule a donna.

Canuscenza mpruvisa

Ma comu sai, assassiniu ùn vi ammucciari. Vergogna à longu-tinutu sicretu Nadezhda Andreyevna divinni prestu cumannu cunnisciutu. It scunnisciuti so lettera scritta à u so babbu, u vigilia di unu di li battagghi. Ùn sapia s'ellu a stari vivu, Hope dumandatu u so u pirdunu di tutti i causatu à ellu è a so mamma hè destinatu à campà. Anna à chì, Andrey ùn sapete induve a so figliola, ma avà, avè infurmazione precisa, si rifiriscinu a lu cumannu di l 'esercitu di vultà in a casa scappatu.

From u sede di l 'ordine era subitu, è lu cumannanti di u reggimentu, ca servi Nadezhda Durova, urgently u so mandatu à St Petersburg, depriving u un'arma è mettela indù a prutezzione accéder. Unu pò speculate solu ciò chì hè a riazzioni di culleghi, à truvà fora chì intreccia girava fora à iddi, sippuru beardless, ma u sargenti valeureux è bravu ...

U più altu presenza cu lu mpiraturi

Ntantu l 'fausa chi dicìa di guirreri straordinariu arrivatu lu suvranu mpiraturi Alexander I, è quandu Nadezhda Andreevna ghjuntu in la capitale, ci n'hè pigliò in lu palazzu. Dopu à sente a storia chì avianu campatu i ghjovani donni, à participà aguarmenti cu l 'omi in a lotta, è più ntî, capisce chì l' esercitu a so purtò ùn affari, è u laziu di dà u paese, lu mpiraturi a permissione Nadezhda Andreyevna cuntinuà à esse in unità uppusizione è parsunali da Order hà fatta à u rangu di sottutinente.

Oltri a chistu, à cuntinuà i so parenti ùn creà u prublema, u imperatore u so mandatu à dà in Mariupol hussars sottu u nomu vinìa alessandro Andreevicha Aleksandrova. Oltri a chistu, idda fu datu lu dirittu, s'ellu vole, di fà una dumanda direttamente à a lu mpiraturi. un tali privilegiu a ddu tempu usate solu à u pòpulu più meritanu.

vaudeville regimental

Cusì Nadezhda Durova - i Trooper-ragazza è lu primu ministru feminile in Russia, hè à mezu à Mariupol hussars. Ma prestu successa à u so racontu, degna di un vaudeville raffinatu. U fattu chì u tinenti newfound avìa na figghia schiacciare di un tribunu regimental. Di sicuru, hà avutu mancu su chi hè primurosu di u so figliolu, Alessandro Andreyevich. Patri - Colonel uppusizione è nobili man - sincerità è assicurati a scelta di a so figliola cù tutte e mio core vulete a so felicità cù una ghjovana è una salla marina tali.

A situazione hè assai piccante. Domestica asciuvata da l 'amuri e iddu été è sora hè incheta, nun sapennu pirchì lu locutinenti ùn vai li chersini di manu a so figliola. Nadezhda Andreyevna appi a lassari accussì Porcone accettatu a so hussars è cuntinuà à dà in Ulan Squadron - dinù, di sicuru, sottu un nomu falzi nvintatu di u so parsunali Basti-mpiraturi.

U principiu di Secunna Guerra Munniali

In 1809 Durov mandatu à Sarapul, induve u so 'patri sempri servu comu lu so merre. In a so casa, ch'ella vissutu per dui anni, è pocu davanti à l 'invasioni di Napulione dinò si n'andò à essa in i Lancers lituanu. Un annu dopu, Nadezhda Andreevna cumandava mezzo-squatrone. À u capu di u so Lancers dispirata ch'ella fù attivu in più di i grandi battaglie di lu 1812 a la guerra 'anni. Iddu cummattiu à munasteru Smolensk è Kolotskim, è à Borodino difesu famosu flushes of - un sistema di pusizioni strategica impurtante cumpunuta di tri furtificazzioni. Ci hà avutu a pussibilità di luttà spadda a spadda cun Bagration.

spiicalli in-Chief

Soon Durov statu feriti è spapersi di cure di u so babbu in Sarapul. Dopu à a ripresa, idda dinò ritornu à l 'esercitu e servu comu nu spiicalli Kutuzov, incù Kutuzov statu unu di li picca chi sapia ca idda veru hè. Quandu l 'esercitu Russian in 1813, cuntinuava opérations militari fora di Russia, Nadezhda Andreevna firmati in i squatri, è a li battagghi di u libbirazzioni dâ Girmania da i truppi di Napulione distingueru duranti l' assediu di l 'furtezza Modlin è i catturaru Hamburg.

A vita dopu à a ritirata

Dopu à a fine vitturiosa di la guerra, stu maravigghiusu, donna, una pochi d'anni dopu à u sirviziu di a Tsar è Patria, avia ritirata cu lu gardu di bastone-capitanu. Chin Hope Durova u so dirittu à riceve na pinzioni vita e dà un calmu esistenza piacè. Idda si sò stallati in Sarapul incù u so babbu, ma certi volti vissutu in Yelabuga induve hà avutu una casa. L'anni passati in l 'esercitu, mposti supra Nadezhda Andreevna u mercu cchiù, forsi, spiega u tanti oddities chì sò festighjeghja tutti l' 'omi dopu à a so à u tempu.

Da l 'mimorii di cuntimpuranìi sapiri ca nzinu a la fini di la so vita, si n'andò à padrona a ghjente di e tutti i documenti sò firmatu solu u nomu Aleksandrova alessandro Andreevicha. From altri cum'è nicissarii parrava a stessa solu in lu geniri masculinu. L'imprissioni chì u passageru di a so chì a donna hà una volta era, è morse, è fù stabilitu solu u so imagine incù un nomu fattu-up.

Calchì volta si ghjunse à u sbanditu. Per esempiu, quandu un ghjornu u so figliolu, Ivan Vasilevich Chernov (u listessu unu idda na vota avia lassatu, lascendu u so maritu), u so mandatu una lettera dumandendu a benedica ellu a maritari, idda vitti un appellu di a so "Mamma", brusgionu i lettera senza ancu di lettura. Hè solu dopu à l 'figghiu scrissi arrè, si parrava a idda comu Aleksandru Andreevichu, iddu finalmenti te benedizzione di u matri.

òpira littiraria

A ballata di riposu dopu à u travagliu militari, Nadezhda Andreevna impegnà in attività littiraria. In u 1836, in e pagine di "contemporanea" eranu i so ricordi, rivela a serbiri cumenti li basi di lu famusu "Fonti", ca foru publicatu in u listessu annu sottu à u titulu di "Trooper-ragazza francese." Iddu ludà u so talentu, comu nu scritturi detti A. S. Pushkin, incù i quali Durov scontra à u so fratellu Basil, chì sapia pirsuna lu granni pueta. A versione finale di u so mimorii stati publicatu in 1839 è statu un granni corpu, prompting l 'auturi di cuntinuà u so travagliu.

Suldatu di vergini Trooper a vita

Ma, in a cumpetizione di tuttu, in i so ghjorni, ricusendu Durov hè assai e abbannunatu. A chi si esisti in quiddi anni, ci eranu numerosi gatti e cani, ca Nadezhda Andreevna culava induve I pudia solu. Idda murìu ntô 1866 in Yelabuga, prima di l 'età di ottanta-dui. Remote u accostu di a morte, è ùn cambià i so usi, è more u serviziu funerale stessu sottu un nomu maschili - servu di Diu, Alexander. Perciò, u parrinu parrucchiali micca pussutu prufananu la custituzzioni ghjesgia è rifiutò a rializzari lu noms de vole. Otpeli Nadezhda Andreevna lu modu di solitu, ma à l 'funerali deti u so onori militari.

Natu durante u regnu di Catherine II, ch'ella hè un edifiziu di u cinque magistrati di u tronu mpiriali di Russia è finitu a so manera à u regnu di Alexander II, nanzu chì ghjunghje sin'à l 'abbulizzioni dâ sirvitù. So sperta luntanu - ma micca da a memoria di l'omi - Nadezhda Durova, biografia chì spanned un pezzu di storia ebbica di u nostru paese.

Memoria di cullezzione di seculi

discendenti cuntenti Hope Durova pruvatu à ch'edda campessi u so nomu. In u 1901, un decretu di Nicola II munumentu fu funnatu supra la tomba di u cunnisciutu cavalleria-giuvanotta. U Epitaphe funerali stati incisa e parolle, significativu di u so percorsu uppusizione chì canta à u rangu di Nadezhda Durova, è palesa Ringraziamu a sta donna, eroicu. In lu 1962, nantu à unu di i carrughji di i residenti, parco a cità a cità dinù trovu un bustu di u so famosu compatriot.

Digià in lu piriudu post-Suviètica, in u 1993, un munimentu à Nadezhda Durova s'aprì su u Trinity Square Yelabuga. U so autori sò scultore F. F. Lyah e architettu SL Buritsky. Nun stari latu è Russian scrittura. In u 2013, à l 'festa di u 230th anniversariu di a so nascita in i muri di Yelabuga State Museum-Reserve parìa rimi cunsacratu à Nadezhda Durova scritti tanti pueti bè cunnisciutu-di u passatu, è a nostra cuntimpuranei.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.