ComputersI partiti di computer

Mundu di i Vulcanni: Recipensi di u Registratu

U Munnu di Battistelli hè un simulatore multiplayer di battelli di u mare. Stu ghjocu era sviluppatu da i pruduttori di u Sovrappeso di u Mondu di i Cunduti, per questu ùn hè vale di dubbitu a qualità di u prugettu è a quantità di cuntenutu. A data di liberazione di u prughjettu di pianista hè l'estiu di u 2012. À u pianu tutale di a so esistenza hè stata premiata parechje premiu ghjocu World of Warships. I richieste di u Sistema, una rivista di u ghjocu chì pudete leghje in stu articulu.

Chì ghjè u ghjocu?

A storia di stu prughjettu cuntinua da u 2011. Allora i sviluppatori di a Cumpagnia Wargaming nantu à l'onda di pupularità di u prughjettu principalu World of Tanks hà decisu di piglià l'esperimentu è di trasfirimentu u so ghjocu à a realità di battelli di u mare.

Per 4 anni di l'iniziu di prova al alpha, hè stata longa da un prughjettu primu per un ghjocu forte è equilibratu. Utilizeghja u stessu mutore di jocu cum'è in WOT, ùn ci era micca prublemi cù ottimisazione. U mondu di i Vulani, u sistema di règule di quale hè stata mantinutu simili à u ghjocu principale di a cumpagnia è hè solu ligatu crescita, invariabilamenti piace à i so fannini.

Gameplay è caratteristiche

Ci hè cunsideratu chì u World of Warships hè un ghjocu solu di e batte in terra. Ùn sò micca sottumarine. Ma l'scelta di i navi hè impressiunanti: arnesi di l'aria, battelli d'acelli, destroyers, cruisers. Per ogni città di e nazioni, ci sò parechji mudelli di e vede attualmente in ogni classu. Hè struitu di sviluppà a lista completa di l'equipa navali à 6-7 nazioni diffirenti. A scala, chì swept Wargaming, hè stupente.

U ghjocu World of Warships, chì i so règimuli di u sistema permette di ghjucà ancu in i disfunuti dèbbuli, cumpressa perfettamente cù a distribuzione di a carica. Sicondu tutti l'azzioni sò stati in u spaziu di l'acqua aperta, è i mapei di u territoriu supera i campi di battaglia di WOT, u ghjocu deve avè un mutivu equilibratu è optimizatu. Cù questu articulu, u Mundu Di Battisti hè tuttu.

U novu prughjettu di u studiu hè d'interessu à attori chì ùn hà micca pagatu à u Mondu di i Cunduti. I sviluppori ùn anu micca persu persu persequiteghja cù l'auditu di destinazione: a parte principale hè fatta di "vignaghjoli" WOT, chì vulianu pruvà una cosa nova. Fùbbenu supplementati da un impegnu bastanti impastante di vignaghjoli chì avìanu acquaintu cù u prugettu per acquistà cù u tema di a flotta è u battelli di u mare da a Guerra di Ghjerusalemme. Ogni bisognu di u sistema di scatuli di qualità minimu è massima di gràficu sò ancu diretti in cumplementu à l'auditu. U prugettu hè creatu per tutti: amatori crescianu 1-2 ore di u tempu nantu à u travagliu per una computer di l'ufficiu, gesti àvuli cù un prugramu di ghjochi chì piaceni no solamente gameplay, ma ancu grandi gràfici, è per quelli chì sò trà i dui estremi.

Rispunsè di u sistema di u ghjocu World Of Warships

Per un FPS stabile nantu à paràmetri gràfiche gràfiche, avete bisognu di un informaticore micca più débile chè u presentatu: un processatore cù 4 cores è 3 GHz da Intel o AMD, 4 GB di RAM, una carta di video cun 2 GB di memoria ("GeeFors 580" o Analogò da AMD). Per installà u cliente u 30 GB di spaziu nantu à u discu duru.

Cumpregni nantu à scrizzione bassa varietà in u mondu di i Vulani, i bisogni di u sistema minimu sò: un processador cù una freccia di 2,2 Ghz, 2 GB RAM (minimu minimu), carta di video cun una capacità di memoria di almenu 512 MB.

U ghjocu hè supportatu da qualsiasi sistema di u sistema operatore, accuminciannu di Windows 7 è superiore. U logħob di u VIO ùn sò micca supportati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.