ComputersEquipment

MSI 770-C45: specificà, manuale d'utilizatore, generale è rivista

U rapprisentante di prezzu in u mercatu di u plaka abbastanza, u chipset MSI 770 -C45, ùn si trova micca solu i gamers, ma dinò l'utilizatori chì vulianu creà un centru multimedia in casa. U fattu chì questu hè una di e pochi cume in u sughjettu di cumpunenti di l'informatica, chì hà una gran funziunalità è hè capaci di currisponde à i prublemi. In questu articulu, u lettore diventà più famigliali cù u dispuniziu pupulari: e caratteristiche, struzioni, rivista è e feedbacke furnisce infurmazioni cumpleti nantu à u chip MSI 770-C45.

Pusizzioni in u mercatu mundiali

Hè stata stranica per vede una soluzione di jocu full-featured in u segmentu di u budgetu. Questa hè esattamente ciò chì hà fattu u fabricatore cù a basa di a basa chì sustene l'installazione di una grande quantità di RAM è di assai cartoli d'espansione. Appena, in a cumpagnia MSI, i tecnulugichi sò ghjunti à sta cunclusione per una ragione. Chistu spiega u prezzu di u MSI 770 -C45 chip nantu à u mercatu domesticu (in 6000 rublo).

In ogni casu, nuddu pò privà u sistema di cunsiglii di capacità di u ghjocu, perchè l'scelta è cumprà, cum'è sempre, stà cun u compratore. A cosa principal hè di capisce quale hè questu questu multiplicazione funzanti è capace d'esse sensu per dà soldi per questu.

Funzioni assai attraenti

À u primu cunogenu cù u dispusitivu, in u campu di vista di u compru u pubblicu attrattivu nantu à a visualizazione di l'embacchiu in quale hè sottumessa a planche madre MSI 770-C45. Caratteristiche di u sistema di supply supply, u pruduttu decidite à pusà nantu à a rive di l'apparecchiu - in a pruduzzioni di sipa solu sò capacitati solidi. Questa hè una bona nova per tutti l'amatori chì vuglianu l'CPU in overclocke in u travagliu o i ghjoculi. Hè perchè, apparentimenti, è una garantia di u fabricatore di tri anni.

U fattore fattore ATX vi permette di postu nantu à a basa u gran numaru di slots è i cartoni di espansione è, cum'è mostra di prudizzioni, a tecnulugia di MSI hà coped well with the task. U bordu hè furnitu cù tuttu ciò chì hè necessariu, è, cum'è i propietari detti in i so rivisiunelli, u dispositu rapprisenta a intersezione di parechji generazioni di sticchi di sistema.

Support Multi-Platform

U motherboard MSI 770-C45 hè designatu per u socket AM3 è hè creatu per a stallazione di i processeursi AMD Athlon II / Phenom II chì sustenianu a tecnulugia HyperTransporte è diversi nuclei. Quandu analizà l'apparizione di u sistema di u sistema, pari chì u fabricatore era più preoccupa senza chì sustene i prucessorii, ma cù installà un sistema di enfasi per elli. U socket di u socket hè enormu, ùn ci hè micca una sola bateria in a so superficia.

Ancu u nest, i tecnulugichi spicconu parechji cint'anni di spazi libaru. Pudete mette in più più fresche è in silenziu trattà cù u overclocke u prugramore. Intra u socket è l'interfaccaghju di u pannellu u fabbricatu hà colpi tutti l'elementi di putere è i distributori di distribuzione di venti. In i so risposti, parechji prupietari recommandé (in case di overclocking) per installà un radiu passatore per un enfasi. Perchè questu hè l'unica zona morta di a planche, chì ùn hè micca spressu da a circulazione d'aire in a unità di sistema.

Cartoni d'espansione per i multimedia fans

Hè sicuru di dicu chì a motherboard MSI 770-C45, rivista in questu articulu, hè unu di e pochi in u mercatu chì hà tres intricazioni PCI è sempre dispunibuli. Apparevule, i tecnulugichi di a cumpagnie avicate chì quarchidunu averebbe pussutu 3 interfaccelli. U Connector per a stallazione di l'adatte di video PCIex16 u fabricatore situatu sottu à u ponte nordu, è i cartoni d'espansione - sottu u meridionale. Cusì, ancu a stallazione di un acceleratore di ghjucatori di video cun un sistema di cooling à u nivulu ùn ùn impedite l'interfaces PCI.

Inutili, in i mura di a cumpagnia, i tecnulugichi sò stati cun carte d'espansione PCIex1. Iddi eranu identificati separatamente, da dui parti, da l'interfaccia PCIex16. Questu hè, dopu a stallazione a carta di video, un portu ùn esse dispunibili. Un accorsu stranicu à l'utilizatore, secondu chì ùn ci hè micca grafia integrata in a planche - u 100% slot serà chjusu.

Avanzate cù costi minimu

A grande nova aghjunghje l'utilizatori chì si prefettenu megliurà a prestazione di u sistemu di u ghjocu d'annu à annu aghjuntu massimi di RAM. Quattru slots DDR3 full-function cù l'accessu di dui canciu sò MSI 770-C45 motherboard. A struzzione, furnita cù u dispusitivu, ricumanda à u patrone di utilizà chip que opera in una freccia chì micca micca di 1333 MHz. In ogni casu, parechji pruprietarii in i so scrivimi ricinuamu chì u pianu sopra a freccia di 1600 MHz.

Un altru dispositu stranicu ùn hè micca appellu à l'utilizatori. U fabricatore hà dettu chì l'altitudine massima di RAM chì hè sopra à u nivellu di cuntrolli hè 16 gigabitte, ma assai utenti di dì chì a so plataforma hè liberu di travaglià cù 32 GB. Parechji prupietari sustene chì i cambiamenti sò peculiarità di l' aghjurnamentu di u BIOS.

I discu

Ci hè ancu un liggeru ligami in a planche MSI 770-C45. E cumpurtamentu di i discu duru pò frenu u sistema in tuttu. U fattu hè chì u dispusitivu hà una vechja interfaccia SATA II. Seis porti distinti, un controller RAID integratu è supportu per creà arrays of all levels ùn pò micca migliurà a situazione cù a veloce di u travagliu. Perchì parechji ghjochi di ghjocu, solu chì stallanu a memoria SSD in u servitore PCIex1 risolanu u prublema cù l'upertu di banda.

Un momentu piacevule per l'utilizatori chì cambiassiru à una nova plataforma da PC anticu era l'interfettu IDE. Pudete cunnette micca solu u vostru discu otticu otticu, ma ancu un vechja unità dura durata cù documenti privati è cuntenutu multimedia. Dopu avè guidatu à a tribunale, u pruprietariu trovi ancu u portu FDD per cunnette u magneticu. Questu hè chjaramente un bustu, perchè u discu spartu in l'ultimu millenniu.

Una integrazione di una distribuzione decentali

Chì MSI 770 -C45 ùn anu micca un core di gràficu integrate in a basa di a basa, ma u fabricatore pruvò di furniscia u dispusitivu cù tutte l'interfaccelli chì sò sempre da dumanda da parechji utilizatori. L'interfaces PS / 2 per u teclaticu è u mouse definitendu di sicuru utilizatori, perchè u USB-manipulatori sò sempre una maravigliosa per parechji capi di computer. Dopu avemu parlatu annantu à USB, ci sò 6 d'elli nantu à a basa di a basa (ma sò tutti l'antichi ustii USB 2.0).

I amici di musicali ùn anu micca bisognu di a qualità di sonu - U sistema di 7 canelli cun un receptore integratu è un supportu di DVD-audio permettenu vi tenite un sonu d'alta qualità cun un sistema d'audio decentu. Ci hè un portu COM-portu nantu à a basa. Parechji pruprietarii di l'antica tecnulugia (sintetizador, UPS, MFU) stu portu ùn hè micca abbastanza in u travagliu cù l'informatica moderna.

Gameplay è Overclocking

U fabricatore cunsigliu di aduprà motherboards MSI 770-C45 à utilizà processatori cù un allargamentu di u ciumi finu à 110 wati. Stu strangeness hè causatu da u fattu chì l'elementi di cuntrollu di u putere è u ponte nordu ùn avete micca un cooling decent. In i mediate ci sò parechje solu solu solu per a stallazione di cooling attuale per elementi calificà è, com'è pratica, affirmate a migliione permette l'installazione di processatori cù un alluvione di 165 watt.

Cù u overclocking di u prugramore è i chips di memoria, ùn hè micca cusì simplice - pudete solu fà una diferenza cù 33 incrementi MHz. È in u BIOS di a basa di a basa ùn hè micca un "siliziu" (l'ambienti per pruvà senza rebooting l'ordinateur). Ùn ci hè micca BIOS di ricerca nantu à a cunsiglia di u sistema. Questu hè, altri diri, l'overclocking pò purtà à a basa in un statu inoperativu.

In cunclusioni

U motherboard MSI 770 -C45 appellu à quelli l'utilizatori chì dopu l'acquistu ùn vi migliurà u realizazione per l'overclock. U dispusitivu hè funziunali, soporta assai pratiche è hè adattatu à l'espansione, ma u overclocke hè u puntu daveru di sta fugliale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.