InternetBlogs

Mitu 3 à mezu à stavėe nuvizziu e puru li cundannate à fallimentu

"Je suis aller principiatu un bloggu per piacè, ma in u listessu tempu diventa prestu pupulari e guadagnari un saccu di dinari." Parechje stavėe apprinnista crede chì u frasa pò ancu esse vera. Principianu un blog, vonnu a ittari lu so travagghiu principali è divintatu indipendente, riccu è famosu in micca tempu. Sfurtunatamente, issu ùn mpricari rialità.

Di sicuru, ci sò qualchi stavėe chì sò abbastanza prestu è facile à divintà successu, ma chisti sunnu eccezzioni raru, ùn ancu à mezu à u chjaru maggiuranza di cima à i scrittori. À sapè ciò chì pò essendu m'aspettu da u vostru blog, cuntrolla fora i trè mythes, dooms novi ghjunti à curanu a mane à a so manera blogerskogo. Ùn sò preda à sti miti, è voi Mulateri Di L'hannu un megliu casu di a riescita.

Mitu 1: I Mulateri Di L'arrivare tunnillati di trafficu

À ricunnoscia chì u trafficu Andaraghju esattamente à u vostru bloggu in u vostru postu scigghiutu, si pigghia un saccu di tempu è sforzu. Sè voi vulete fà cresce trafficu di u vostru situ, vi tuccherà à esse in gradu di creà grannissima cumpiacenza, lettori micca solu ntirissanti, ma ritrova dinù l 'esigenze di uttimizzazzioni search engine. Tutti i chistu è pussìbbili sulu cu lu pussessu di tanti e cumpetenze è u travagliu custanti nant'à u bloggu. Hè assai prubbàbbili chì u vostru bloggu hà da esse schiettu si sparse è addivintatu pupulari rapidamenti e senza nuddu sforzu nant'à parte u vostru.

Credi o micca, ma di più chè uni pochi di cintunari Neri un ghjornu - hè dura. Messa 10000 pagina vues par mese - hannu picca successu. Messa 30.000 pagina vues par mese permette di voi à circà cù uttimisimu di l 'avvene. A 100 000, o più viste € per mese - cunfirma chi si sona u prufittu u dirittu.

Mitu # 2: Ognunu vi vulete leghje u mio bloggu

No, nun nni fari. Tu vi tuccherà à dà un mutivu, a cumannari lu litturi a to bloggu. Internet hè piena cuntenutu incerta. Cosa face u vostru situ hè un locu bellu di persone induve si pò truvà nantu à u corsu Informativ è pusibule ch'elli sò interessatu à l 'argumenti? Nuddu si voli perdi u so tempu ancu nant'à un appenuccia lettura, biais, a cumprènniri s'ellu pè ottene un sacciu cchiù nant'à stu testu, dubious. Vole à scrive è acconcianu i pagine cusì chì ghjente ùn hannu incertezze chì u vostru tempu hà da esse tenerà micca in vanu.

Mitu 3. I créer un bloggu ùnicu, tantu si sarà a dumanda

Stu mitu piglia postu in l 'affari in lu sviluppu di a nova prudutti. A cumpagnia chì faci quarchi cosa nova, ci piacissi à riceve u prufittu a causa di la mancanza di cuncurrenza. Ma un colpu à pinsà chì, prima di tuttu, ùn hè micca subitu un gran numaru di cuncurrenti Cumpariscerà, parechji di li quali hà da esse di più intarissanti è attrattiva chè vo. E, secunnu, ancu un novu unu, avendu ùn prodottu esatta analogue o bloggu pò micca esse pupulare, cum'è à ghjucà unu, chi a l 'cuntenutu simàntici di e cose.

A evitari si lampò in sta trappula, vi duvite dumandà te lu chistu quistioni: "? Cosa faci u vostru bloggu spiciali è incuntràriu luntanu da tutte e altre blog" Avè ricevutu una risposta, vi ponu aduprà in agricultura è articuli riguardanti, i visitori motivating vinutu apposta per voi. Ùn pigghiarivi ch'eddi vi sacciu propriu circa l 'unicu di u to bloggu. Vo avete a mostra sempri strata li so valori.

Unu di i cosi toughest in blogging los hè chì davanti à voi principiatu escia un mediu di u vostru prughjettu, vi tuccherà à accumuler ricordi bè liturgia. Altrimenti, ùn advertisers hà da esse interessatu da a Plessis voi u vostru annunci. A creazione di u situ pupulare hè un bellu pezzu, è tuttu stu tempu à travaglià nant'à u prugettu arricchisci è cù dedica, ma senza. E chjave di un bloggu di successu - travagliu, dedica, è qualchì volta un pocu di furtuna. Principià un blog, scinni grande scopi, ma lascia corre una aspittavanu realistu, accussì vi Mulateri Di L'hannu un assai megliu casu di a riescita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.