Arte e spettacoliTeatru

Mikhail Levitin: biografia e travagghi

U famosu film director Russian, scritturi, drammaturgu e â Mihailu Levitinu pocu girava 70 anni. Hè difficiuli à fà crede, postu chì hè sempre piena di forza è idei novi criativa.

Mikhail Levitin: biografia

diriggenti e scritturi Future nati in u 1945 in Odessa. In 16 anni, cun un pocu, turnò a la capitali in ordine per entre in un istitutu cinematic chi riniscìu a fari lu primu tintativu.

In lu 1969, Mikhail Levitin maiori da u Cultura Department GITIS, unni studiau su un cursu Yuriya Zavadskogo. U so spettaculu uriginale è missi à u Teatru Taganka. Cusì Levitin subbitu iddu annunziatu cum'è un diriggenti chì hà qualcosa à dì à u pubblicu, e pupularità prestu fatti in l 'ambienti teatru. In u dopu 10 anni, ch'ellu hà primura travagliatu assai è fruitfully, è avia messi di più chè una duzina di tiatru in la capitale, Léningrad, Riga è altre cità di l'ex Unioni Suvietica.

In più, si crea una buffoonery attellu à l 'Istitutu Kurchatov, è un altru chì avia micca "residenza" permanente, chi facía lu poi giovani artisti Lia Akhedzhakova Svetlana Bragarnik, Vsevolod Abdulov, Olga Ostroumova Ivan Dykhovichny Albert Filozov Mikhail Yanushkevich è Olga Shirokova.

Travaglià in lu teatru di minioculi

1978, divinni nu puntu si vultò, per Levitin. Iddu fu invitatu à travaglià à u Teatru Moscow di miniature. Addivintau una seconda Levitin in casa per anni à vene. L 'arrivu di lu diretturi ghjovanu hà cambiatu drammaticamènti u statutu, è a direzzione di stu tempiu di Melpomene, unni accuminciaru a mette tanta rara pi ddu tempu, i scrittori, Yuri Olesha, Isaac Babel, Mihaila Zhvanetsky, Kurt Vonnegut, Gabriel Marquez è altri. Sopratuttu pubblicu famosu tali novi di u paràmetru tempu, cum'è "Chekhonte in l 'Hermitage" è "Guasco! Incantu! Shardam! o di u liceu di pagliacci. "

Cum'è un diriggenti, Mikhail Levitin distintu da lu fattu ca prima si stalla nant'à a puisia palcu e prosa oberiutov alessandro Vvedenskogo, Daniil Kharms è Nikolay Oleynikov. In u 1990, si ancu mossa u primu festivale internaziunale è cungressu scentificu cunsacratu à u so travagliu.

In 1987, Levitin fu lu diritturi u capu di u Teatru di miniature, chì fù prestu ribattizatu u "Hermitage" è si messe à tastà liccione pupularità

scrittura Creative

In lu tardu '70 Michael Levitin (foto cm. Sutta) esordiu comu nu scritturi. A so prima opere presentati à i lettori, ogettu di una storia, chjamatu "A felicità italiana", chì fù pubblicata in u "Week" giurnale in 1979. S'arricorda, Michael Levitin hè l 'auturi di 16 libri è un membru di tali urganisazione authoritative comu l' Unioni di i Scrittori di Russia è Russian PEN. Iddu curputu publicatu in rivista "Neva", "Jugend", "uttùviru", "Tiatru", "Banner" è "prublemi di u teatru." Hè in diversi anni, fù numinatu per un premiu littirariu Russian "Booker" di u so rumanzu "U canadese indecency analysis" (1994), "Plutodrama" è "Assassins - voi pazzi" (1995), "U fratellu è binifatturi" (2005) .

Michael Levitin veni canusciutu comu nu drammaturgu talentu è i so gata "I dete" Pied Piper "," "Mad Dog e piccule cose" è altri. Paulu incluse in lu ripirtoriu di u teatru "Hermitage".

Work in u pouvoir

In lu periodu da u 2011 à u 2013 nantu à i canali "Culture" fora di pruprietà routes trasmissioni Levitin ntitulatu "... E l 'àutri," "generazioni Felice", "Sottu a Teatro Sky" è altri. Iddi foru didicatu à a vita è u travagliu di attura famusa, Drammaturghi e Directors, passatu e presente, oltri a la sorti di a so opiri cchiù mpurtanti.

la vita parsunali di Mikhail Levitin

In unu di i so bellucci, lu diritturi confessed chì cum'è un zitellu fù lu pinzeri da i capricci di mamma è i so reproaches inghjusti miò babbu. Sicondu à ellu, si lassaru un spechju chi supra li rilazzioni cu lu sessu oppostu. In stu casu, Michael Levitin, li cui la vita parsunali hè sempre stata un sughjettu di mali, da u tempu di u so principiu di a ghjuventù, è à stu ghjornu hè una vera Don Juan, è si dici cu rumanzi, almenu una duzina attrici. Ghjesù ùn piatta chì u Dogana, ma ùn pò ccchiù l 'invasioni di i so spaziu persunale. Tuttavia, Mikhail Levitin fù moglie di trè volte. U so matrimoniu à una famosa attrice francese è unu di i più belli e donne di u Soviet Union - Olga Ostroumova - durò 17 anni. È ch'elli si marita, dopu solu 6 anni rapportu seriu. Ostroumova ci nascì un figliolu Michael e figlia Olga. Ch'elli usavanu lu nomu di u babbu, è li dete trè figliulini - Zahara, Polina è Faina.

In più di i zitelli da Ostroumova chi idda cci dumannò di un divorziu perchè di i cambiamenti friquenti hannu Levitin hannu un antru zitellu.

U rispunsevule dici ca cu 'età, scupriu lu assurdu di tali finòmini comu u matrimoniu, è oghje, sopra tuttu billezza libbirtà pirsunali.

Awards Mihaila Levitina

In u 1991, u rispunsevule statu attribuitu u tìtulu unurariu di Artist pdf di u RSFSR, è trè anni dopu - Artist People l'di Russia. In più, in u 2006, Mikhail Levitin statu attribuitu u Frisone di pieve.

Avà chi vo sapete certi di i ditagli di a biografia Mihaila Levitina, chì, malgradu a so età, prumetti di più chè un annu à Purtivechju lu spittaturi palchi ntirissanti, prosa e travagghi drammatica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.