News è societàImbusci Men l'

Mid lume Soviet T-26. T-26: caratteristiche, a storia di a creazione, a struttura

A macchina di u legnu sovietica, utilita in parechni cunflitti di l'anni 1930 è in a Siconda Guerra Munniali, hà l'indici T-26. Stu tank era pruduciutu in quantità maiò (più di 11.000 piezi) cà qualchissia altru di quellu periodu. In u 1930, 53 varianti di u T-26 èranu sviluppati in l'URSS, cumprendi un vitturinu, un magni di avvocu di cumbattimentu, un tank remoto e un pistellu autopropulsivu, un trattore d'artiglieria è un trasportatore persunale blindatu. Vinti e trè d'elli eranu produciati serially, u restu - mudelli esperimenti.

Uriginali britannicu

T-26 hà avutu un prutotipu - u tank Mk-E in lituanu, chì si sviluppau in a cumpagnia "Vickers-Armstrong" in u 1928-1929. Simple è faciule di mantenimentu, hè statu creatu per esportamentu à i paesi novi avanzati tecnologicu: l'URSS, Polònia, l'Argentina, u Brasil, u Giappone, u Tailanda, a Cina è assai altri. "Vickers" annuncia u so tanku in publicazioni militari, è l'Unioni Soviètica hà intesu interessu in stu sviluppu. Sicondu u cuntrattu firmatu u 28 di maiu di u 1930, a cumpagnia furnitu à l'URSS 15 màsecche di gemelli (tip A, armatu cù dui calibri Vickers di calibre di 7,71 mm, fretu da l'acqua) cù a documentazioni tècnichi sanu per a so pruduzione seriata. A prisenza di dui torori cappenti di torna indipenientii permettenu à sparà u ghjocu à l'aligria è a direcia simultaneamente, chì in questu tempu era cunsideratu un vantagevule vantaghju per l'avantazione di campagni fortificazioni. Diversi ingenieri suviè parte di l'assemblea di i catene in a pianta Vickers in u 1930. Finu à a fini di questu annu, i primi four Mk-E type A in l'URSS.

Inizio di a pruduzzioni in serie

In l'URSS, accumpagna a comissiona speciale, a funzione di quale era di selezziunà un spaziu straneru per a replicazione. U tank Mk-E in u documentu hè a B-26 di designu tempurale. In l 'inguernu di 1930-1931, dui machini eranu testati ghjunti in u situ di a prova in l'area di Poklonnaya Gora. Comu u risultatu, in u frivaru, a dicisioni di principià a pruduzione in l'URSS sottu à l'indici T-26.

U tarrenu da u primu batch experimental, equipatu di torretes di a fabbrikazione sovietica, hè stata pruvata per a resistenza à u fucile è u focu di machina à a fini di l'estiu di u 1931. Hè stata fatta da un rifle è un mag cabuletto Maxim cun cartuchi persanti è armatura chì piercing da una distanza di 50 m. , Chì u cisterna abbiuneghja u fucilu cun dannu minimu (solu alcuni rivèghjite stati danucchi). L'analisi chimicu hà dimustratu chì i plaquette di armatura di fronte hè stata fatta di armatura d'alta qualità, mentri u teatru è i taglioli più bassi di i torri sò stati stati d'urdinu ordinariu. A quellu tempu l'armatura pruduciata da a pianta Izhora utilizata pè i primi mudelli T-26 era inferitu in una qualità à l'Inglesi per a scassizza di l'usterie metallurgica muderna in a URSS.

Sviluppu di e prime mudificazione in u 1931

L 'ingigni sovi i ùn anu micca ripetitu u 6-ton "Vickers". Chì novi purtonu à u T-26? U tank in u 1931, cum'è u so prototipu britànicu, avianu una cunfigurazione di gemelli cù dui ammetri, unu in ogni torre. A principal diferenza tra ddi è era chì i torres T-26 eranu più altu, cù slots d'observazione. Turrei Sovietsanu anu una cingola circular per a pistola di u centru di degtyarev, in cuntrastu à u rectangulu utilizatu in u disignu britànicu originale per a machina di Vickers. U frontale di u casu era ancu ligatu in pocu tempu.

I cunchi di T-26 -ge cù dui torres sò stati assembleati cù chapi blindati di 13-15 mm rimettite à u quadru di e cornieri di metallo. Questu hè abbastanza per sustene u focu di machina. I tanki lustru di l'URSS, produciutu à a fini di u 1932-1933, anu riferiti è casci in i soldati. Chì ùn pò esse dichjaratu di a novità. U spaziu T-26 di u suvièticu hà sviluppatu in u 1931 duie duminiu cilindrica chì si sò muntati nantu à i bola; Ogni di i turri hè stata rotata indipindente da 240 °. E duie tombule puderanu furnisce in l'archi di focu frontiere è arrerianu (100 ° culu). Chì era u principale persunale di stu tank T-26? A versione di dui torre era troppu complicata, chì reduciu a so fiducia. Inoltre, tutte l'energia di u focu di un such tank nun puderia micca usatu da una parte. Dunque, in i primi anni 30 in u mondu abandunatu sta cunfigurazione di veiculi militari.

T-26 Tank Light Tank

I so caratteristiche sò stati migliuratu in a comparsa cù a cunfigurazione di dui torretes. Pruduttatu da u 1933, hà avutu prima una torre cilindrica cù una pistola di u mudellu 20K calibre 45 mm è una pistillara pistola Degtyareva calibre 7,62 mm. Sta pistola hè una copia murali di a pistola antitank 19K (1932), chì era unu di i più putenti per i so tempi. Quelli chì parechji tanke da altri paesi avìanu armi simili, se qualchì. Un altru armamentu hè capaz di carricà un novu T-26? U cisterna di u 1933 puderia avè à trè machinedi à 7,62 mm. Questa crescenu in u putere di u focu hè stata destinata à aiutà à l'equipaghjanti in a scunfitta di gruppi antisettoriali privati, postu chì l'armamentu uriginale originali era cunsideratu insufficient. A fotograia quì sottu si mostra unu di i mudelli T-26, chì hà u museu di i cisterna in Kubinka, chì hè a più grande collectione di vittura militari.

Dopu, parlemu di e caratteristiche tècnicu.

Unu mutore avia un spaziu T-26

I so caratteristiche, sfurtunatamenti, sò stati determinati da u livellu di a splutazione di u mutore di u 20s di u XX sèculu. U tank hè stata equipada di una cilindre di 4-cilindrica di capacità di 90 litri. Cù. (67 kW) arricchisce l'aire, chì era una replica completa di u mutore Armstrong-Sidley utilizatu in u Vickers di 6 mesi. Hè situatu à a reta di u tank. E surgenti di i primi bomboschi di u suvietariu era di qualità poboa, ma hà migliore da u 1934. U mutore di u spaziu T-26 ùn hà micca un limite di velocità, chì spessu dà u sopravantamente è a rotazione di i so valute, in particulari in l'estiu. Un spedinu di carburante di 182 litri è un spedore di u litru di 27 litri sò stati situati vicinu à u mutore. Hè utilizzatu un gasu d'alt octano, averia Grozny; Reabastanti cù un combustible di second-rate puderanu dannu a vàlvula per a so detonazione. Subsequently, un tanku di carburante di più capaci (290 litri in u cuntributu di 182 litri). U fanàticu di i refrigeranti di u mutore hè stallatu nantu à ella in una casatura speciale.

A Trasmissioni T-26 facia un embrague clutch secondu è un box cun cincicheghja in front di u tank, cunduzzioni steering, gear finale è un gruppu di freni. A gearbox hè stata cunnessu à u mutore per mezu di un impetu à l'assi in corruzzione di u tank. A palanca cambiaria hè stallata direttamente nantu à a scatula.

Modernizazione di i 1938-1939 anni

Questu annu u tenimentu T-26 u Sovieti hà ricivutu una nova torre cuntava cun una megliu resistenza contru li bullets, ma avianu ancu u stessu corpu weldatu cum'è u mudellu di 1933. Ùn era micca chì mostrava un cunflittu cù i militaristi in Japanese in u 1938, U tank era riimplantatu in February 1939. Avà hà ottu un capiscenu di u pudbastine cù i chjubi incridati (23 °) di 20 mm. U gruixu di i muri di a torre criscinu à 20 mm cù una inclinazione di 18 gradi. Stu tank era statu designatu comu T-26-1 (cunnisciutu com'è u mudellu T-26 di u 1939 in i modi muderni). Propru tentazioni di rinfurzà u pannellu frontal ùn era micca realizatu, cum'è a produzzione di u T-26 pronta hà cessatu a favore di altri disinni, cum'è a T-34.

In modu, a massa di cumbattimentu di i tanki T-26 in u piriu di u 1931 à u 1939 criscinu da 8 à 10.25 tunnellati. A fotuna sottu mostra u mudellu T-26 di u 1939. Da a strada, hè ancu da a cullizzione di u museu più grande di i tanki in Kubinka.

Cumu a storia di a battagghia di a T-26 cume?

U T-26 di u lumenu per a prima volta hà participatu in operazioni militari in a guerra civile in Spagna. Allora l'Unioni Suvietica, cuminciendu à l'uttobre di u 1936, u purtatu à u guvernu ripubblicale un totale di 281 tankini di u mudellu 1933

U primu batchje di cisterna di l'Espanya Ripubblicana fù datu u 13 d'uttude di u 1936, à a cità portu di Cartagena; Cinquanta T-26 cù i spare, municioni, carburante è circa 80 vuluntarii sottu u cumandamentu di a 8a brigata brigata distinta coronel S. Krivoshein.

I primi machjani suvietici à Cartagini sò stati disignati per furmà i tankmenu ripubblicanu, ma a situazione vicinu à Madrid si facia più cumplessu, cusì i quinti primi tanke sò stati cunsolidati in una compagnie di vapurità cummandata da u capitanu soviitu Paul Arman (un letona di nascita ma hà risuscitatu in Francia) .

Roth Arman hà entra a battaglia u 29 di uttrovi 1936, 30 km sud-ovest di Madrid. Tnauguri T-26 avianu avanzatu 35 chilometri duranti a raidata di sett'anni è causaru perdita significativu à i Francofini (dui squadroni di cavalaria Maroccani è dui battalioni d'infanterie, doce pistoli di 75 mm, four CV-33 tankettes è vintzi à trenta camicani cun unità militari fôru vittite Cartaggi sò stati distrutti o danuvuti) cù a perdita di trè T-26 da i bombas di gasu è l'artiglieria.

U primu casu cunnisciutu di un ramu in una guerra di testa hà dettu u ghjornu chì u cummandante di u capiscillo di Semyon Osadchy hà colisò cù dui tankettes italiani CV-33, chì cullava un di elli in un picculu gargu. I membri di u guvernu di l'altre cuce eranu ammazzati da u focu di machina.

L'auto di capitanu Armand hè statu brusgiatu da una bomba di gasu, ma u cummandante ferita cuntinuava a guidà a cumpagnia. U so cisterna hà distruttu unu è hà daveru duie curgiali CV-33 cun focu di focu. U 31 di dicembre di u 1936 u Capitan P. Arman hà ricivutu a Star of Hero di l'URSS per sta raid è a participazione attiva à a difesa di Madrid. U 17 di nuvèmmulu in 1936 in a cumpagnia di Armand hè statu solu cinque tombi in una cundizione prestite di cumbattimentu.

I T-26 anu usatu in quasi tutte l'operazione militari di a Guerra Civile è a dimustrà a supremacità nantu à a divisiona di tank depuiscia tudisca è i tanketti CV-33 di l'Italia, armati solu cù ametruna. Duranti a battaglia di Guadalajara, a suprana di a T-26 era cusì ovvia chì i disinazioni italiani anu inspiratu à sviluppà un primu tanku mediu Italianu "Fiat M13 / 40".

"... è i Samurai vintu à a terra sottu a prissioni di l'acciaio è u focu"

Questi paroli di a famosa canzona in a fine di u seculu passatu riflettanu a participazione di u lume di u T-26 in i cunflitti Soviètica-Giappunisa, chì a storia di battaglia di i tanki cuntinuavanu. U primu di questi fù un scontru in u lugliu 1938 vicinu à u lago Khasan. A second mechbrigade è dui battalone di vapuri separati chì participàvanu da solu avianu solu 257 tanke T-26.

A seconda brigata furia anu avutu novu numinatu u novu cumpagnu di cumandamentu, u 99% di u so cumandante cumandante precedente (cumpresu u cumandante di a brigata P. Panfilov) è stati arristati cum'è inimitanti di u persone di trè ghjorni prima di a nominazione per i posti di cummattimentu. Hè avutu un impattu negativu in l'accumpagnamentu di a brigata durante u cunflittu (per esempiu, i so tanke passanu 11 ore à passà per una marche di 45 km per ignuranza di a via). Duranti l'assaltu di l'Anziani è i Zaozernaya cullucati da i ghjacchi, i tanki Sovietsu scontranu cun una basa antitesi ben organizata. In u risultatu, 76 tankini sò stati danucati è 9 eranu ardenti. Dopu à a lotta fineru, 39 di sti tanke sò stati ricustruiuti in uni di cisterna, mentri àutri sò stati riparati in e cundizzioni di e shop.

Un petitnumeru numaru di T-26 è cunfini chimenu induve participà in battalioni contru i truppi giappunesi in u Riu Khalkhin-Gol in u 1939. I nostri carri contravene eranu vulnerabbli à i ghjochi cumannanti di cumbattipulu cumuni armati cù cumpuletti Molotov. À una bassa qualità di costi soldati, ci sò spianceri in i platti di armatura, è gasu fiammingu hà impastatu in u compartimentu di battesa è u splitru di motore. U canningu 37 mm 95 à u spaziu luminu in u Giappone, anche a so mediocre rate of fire, era ancu efficace à u T-26.

A vigiglia di a Prima WWII

À a vigilia di a Sicunna Guerra Munniali, l'Armata Roja additulava circa 8.500 T-26 di tutti i modi. Duranti stu periodu, i T-26s eranu principarmenti in brigate separati di tanke di luci (ogni brigata di 256-267 T-26) è in battalioni di bateaux individuali in i divisioni di fucile (10-15 tanke ogni). Era un tipu d'unità di tank que hà participatu in una campagna in e regioni occidentali di u Ucrania è Bielorussia in settembre di u 1939. I battelli di cummattenza in Polonia cuntonu quassici T-26. In ogni casu, 302 tanke anu patitu a disfunzioni tècnichi nantu à a marche.

Hè ancu participatu à a Guerra di l'Invernu di Dicembre 1939 - Marzu 1940 cù a Finlandia. I brigate di bassa di luce eranu stati guarantiti da parechji mudelli di sti tankini, cumpresi cunfigurazioni di duie è una torre, fatti di u 1931 à u 1939. Certi battaghi anu stati guarantuti da vechji manichi, fabbricati in più in 1931-1936. Ma qualchi unità di tanks anu vistutu cun un novu mudellu in u 1939. In u totale, l'unità Lenovoenokrug numera 848 T-26 à u cummerciu di l'iniziu di a guerra. Nzinu cu la BT è T-28, eranu parti di a forza stralevata duranti l'avantaghju di a linea Mannerheim.

Questa guerra hà dimustratu chì u spaziu T-26 hè obsoletu è i riservi di u so designu sò stati assuluti. U cannunieri antiparoli finlandesi cù u calibre di 37 mm è ancu 20 mm, e pistoni anti-tank canglassate a perfetta per l'armatura anti-bullet prima di u T-26, è e parti furnitita cun ellu ferma pezzu significatu durante u grandu avenimentu di a Line Mannerheim, U rollu significativu.

Secunna Siconda - l'ultima battaglia di u T-26

I T-26 anu a basa di e forze blindati di l'Armata Roja in i primi misi di l'invasioni di l'Unione Soviètica in u 1941. A partir di l'1 di ghjugnu in questu annu, a nave hà 10.268 pezzi T-26 di luci di tutti i mudelli, cumprendi cù i veiculi di cumbattimentu blindatu nantu à u so chassis. Da questi, a maiò parte di i veiculi di cummattimentu fubbe in u corpu mechanicatu suviè in i distritti militari militari. Per esempiu, u Distrettu Militari Speziale Occidentali hà pussidutu 1.136 vehiculi di u 22 di ghjennaghju di u 1941 (52% di tutti i tanki in u distrittu). In generale, ci eranu 4.875 tali usi in i distritti militari in u 1 di giugnu di u 1941. In ogni casu, un pocu di elli ùn eranu micca pronate per battelli per a mancanza di dettagli, cum'è battee, piste è rouleta di caterpillar. Tali manculi infatti anu u abandonu di circa 30% di i T-26 disposti in inattività. Inoltre, circa u 30% di i tanki esistenti sò stati pruduciati in u 1931-1934 è hà digià travagliatu a so vita di serviziu. Cusì, in i quattru distretti militari soviètici occidentali, ci anu avutu circa 3100-3200 T-26 di cisterna di tutti i mudelli in bona cundizione (quasi u 40% di tutti l'equipaghji), chì era solu un pocu di quantu à u nùmeru di tanke tedescu ghjucatu à invasione di l'URSS.

U T-26 (mudellu 1938/1939 in particulare) puderia soprente a più di i tanki germanici in u 1941, ma era inferior à i mudelli Panzer III è Panzer IV chì participàvanu in l'Operazione Barbarossa in u 1941. E tutte l'unità di tassa di l'Armata Roja anu patatu assai pèrdite per una supremazzia cumpletu in l'aria di a Luftwaffe. A maiò parte di u T-26 hè persa in i primi misi di a guerra, principale per a caccia di l'artilleria di l'enemiciu è di golfi di l'aria. Parechje persone per i razonici tecnichi è a mancanza di spare.

In ogni modu, in i primi misi di a guerra, sò assai episodii erulicii di a resistenza di i tankmeni suvii nantu à i T-26 à i invaders fascisti. Per esempiu, u battalioni di a 55 divisiona Panzer, custituita da divuit torjuntei T-26 è divuit tororre-dori, hà distruttu 17 vehicole di l'alimanu, quandu copre u retirementu di a 117a Divisu d'Infurzazioni in l'area di Zhlobin.

Nunustanti la mala sfurtuna, u T-26 ancora pisaia una parte impurtante di l'esercitu machini di l 'Armata Russa in l' autunnu dô 1941 (assai di tecnulugia ghjunse da quartieri militari interna - Asia cintrali, lu Urali, Siberia, è parte da u Far East). Duranti la guerra, T-26 stati rimpiazzati da u T34 crisciuta pianu supranu. Iddi dinù participatu à u lotta contru li tudischi e li sò alliati in la battaglia trà vicinu Moscow in 1941-1942., In la Battagghia di Stalingrad è a battaglia di u Caucasus in 1942-1943. Parechje unità francese tank di u Léningrad Front usatu a so serbatoi T-26 nzinu a lu 1944.

A scunfitta di a Japanese Kwantung Army in Manchuria in August 1945 fu l 'ùrtimu a cuuperazione militare in ch'elli èranu usatu. In generale, si deve esse nutari, di la storia di serbatoi - una manera curiosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.