Arte e spettacoliLittiratura

Maxim Surghjenti: una breve riassuntu di a vita è u travagliu

Maxim Tank hè unu di li cchiù famusi pueti Belarusian. U so travagliu hè impurtante pè u sviluppu di a litteratura Belarusian, micca solu in arte, ma dinò u sensu naziunale: dopu à tutti, hà fattu assai pi popularizes la lingua Belarusian, traduce u libru à ellu è hà Radel di u so sviluppu.

primi anni

Maxim Tank, quale biografia hè u sughjettu di stu review, hè natu in regione Minsk in u 1912. U so veru nomu - Eugene Skurko. S'avvicinò da un cuntu, ma nun na famigghia pòvira di viddani. Doppu la Prima Guerra Munniali, ellu è a so famiglia si trasfirìu a Mosca, ma dopu à una mentri iddu turnau a lu so paesi nativu. Iddu studiau pressu dui scoli: polacco e russa, addivintau un membru di lu Komsomol, ma prestu fu espulsu da a scola di freethinking è ncùantru. Doppu chi Maxim Tank ghjuntu in Vilna scola Russian, ca prima pruvatu a so manu in u campu litterariu. Iddu publicatu a so rivista litteraria handwritten, chi serbit a so prima puisia.

Principiu di carrera littiraria

In lu 1930 lu pueta scrivendu primura nova opere sottu una pseudonym. Era in stu tempu addivintau canusciutu tutta la campagna. Tuttavia, a causa di lu fattu ca si stava in Western Belarus, chì era tandu parti di la Pulonia, Maxim Tank fù Pirsicutò perchè di u lingua Belarusian è prupaganna di pubblicazione la rivista in chi lingua. Ma, si cuntinuava à esse attivu in l 'edizzioni stampata di u Belarusian è Belarusian a purtari' na culonna u ghjurnale francese.

In lu sopra à deci anni è hà creatu, è grande opere, rimi, per esempiu, "Narache", "Kalosse". Sò opere addivintau subitu un evenimentu incù in a vita literaria di u paese, u ghjovanu autore subitu capisti, è si messe à esse videndu cum'è unu di i pueta più spiranza. Doppu l 'unificazzioni d' Belarus ch'ellu era sottu suspetti di l'autorità suvièticu, a cumpetizione di ciò chì fù cunsidaratu un cumunista. Parechji volti più si stava a minaccia di arrestu, ma chistu nun cci ùn impediscenu micca da a cuntinuari una carrera littiraria attiva.

l 'anni, a guerra

Maxim Tank pueta Belarusian, un postu impurtante in a so travagliu pagatu Affare militari. Per esempiu, si scrisse u puema "Yanuca Syaliba" è publicatu parechji libri di puesia, à mezu à elli i "Praz vognenny nebaskhil". figure tema Military cupirtini in lu so travagliu è in i seguenti dicennii, però, u pueta stessu pensatu ch'elli ùn eranu abbastanza forti è sprissivu.

Features arte

Maxim Tank, biografia, a creatività, chì sò u sughjettu di stu revue de fisico, ricevutu amuri nazziunali, comu lu criaturi di antichi antichi in u spiritu, oltri opere nantu u cunsumadore. Quì si pò truvà i so scritti com'è "Ehau kazachnik Bai", "cavallo, è Leu" è altri. In 1970, pubbricau nu libbru, scritte in forma diariu. Critici dimustrari la seguenti carattiristichi di a so lingua è stili:

  • fluency in forma muderna;
  • ùn hè sempre inghjenghi à i reguli di classica è esigenze Canonicity, ma scrivi in una caratteristica, via à u manera solu, à spessu resorting à versu biancu.

È hè assai bonu pi la lingua materna, è tutta a so vita, a creatività è attività suciale cercanu à dà u so cuntinua validità. Tra l 'àutri cosi, cci nzerita maestrata la lingua polacco oltri a cunniscenza di Russian.

u travagliu di scrittura è suciale

M. Tank attivamenti impegnati in u travagliu di scrittura. Avemu digià citatu chi accuminzau la sò carrera littiraria cu li palummi di lu so 'studi calligrafia. Dopu à la guerra, li cura i rivista satìricu "Vozhyk", allura si trasfirìu a un altru edizione, chiamatu "Polymya". Iddu era un membru di Unione di Scrittori di u paese, era u mprinnituri di u so bordu. Comu lu pueta travagliatu in u Supremu Cunsigliu, chì capiri ca nun è lu tempu post-guerra finalmenti ci fubbi cum'è un autore ricunnisciutu. Stu hè tistimunià da u fattu ch'ellu ricevutu u titulu di poeta nazziunali. Maxim Tank, biografia, criativitati, volti è u titulu di u quali capiri chi ci hè deservedly nni godiu l 'amuri e rispettu di i lettori, hà fattu una cuntribuzioni impurtante à u sviluppu di a lingua Belarusian, per ch'ellu statu attribuitu u volti Stalin e Lenin e addivintò na Eroi di Sucialista Labor.

L'òpiri

Supra lu punti pulitica di u pueta a parrarini ancora. On a unu a manu, iddu stissu positioned cum'è un cumunisti, ma in u listessu tempu, Ghjesù vense da una ricca famigghia di viddani (cum'è in u tempu chjama kulaks), si fù allivatu in un paese capitalisti, per cui iddu era sempri sottu suspetti da u partitu. Ma, u cantu naziunale hè unu di i lochi, mener, in u so travagliu. Ch'ellu era interessatu à l 'N primi locu, storia di a vita nazziunali e la vita dî pirsuni' strasurdinariu.

Per esempiu, unu di i so primi puemi "Narache" si tratta piscadori strasurdinariu corpu per via di u fattu ch'elli ùn sò dirittu a pesca sottu u Ghiaccio. Unu di i primi cullezzione di i so puisii chjamata "On Stage", poi vinni 'na cullizzioni di "Pad maistru". Nunustanti lu fattu ca lu locu più impurtante in a so opara hè una primure filusòficu e Genre satìricu, si scrisse in u lu tema militari. Ntra sti travagghi ponu esse chjamati com'è "it Veda", "The daroze" è altri. Lu pueta muriu nta lu 1995.

attivitati littiraria di u pueta avissi a èssiri cunzidirati e rivalutatu nantu par cù l 'òpiri d' àutri pueti Belarusian bè cunnisciutu-cum'è Y. Kupala è Y. Kolas. Issi autori di fatti, célèbre, puesia Belarusian di li so travagghi. A funzione cumuna di u so travagliu hè ch'elli sò tutti i tema principale di i so opari sò fattu una maghjina di a vita naziunali è a vita di u populu strasurdinariu, oltri ca comu lu prublema di la guerra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.