Arte e spettacoliMusica

Maria Guleghina - "Russian Cendrillon"

So assai sapiri comu "Cendrillon Russian." Singer Maria Gulegina oghje cunzidiratu unu di Galliano opéra cchiù famusi di lu munnu.

"Vocal Vergogna à"

Bellissima Soprane Russian, quale u sangue "musica di Verdi", hè famosu per a so maravigghiusu spettaculu di Tosca e Aida in u listessu prodottu. Cast in "Manon Lesko" è "Norma", "amicu" è "Adriana Lecouvreur" è "Nabucco". U so spittaculu hè studiata cù più di una operatore. Maria Guleghina parravanu partitu di l'Violetta in u famosu "La Traviata" de Lisa "Queen of spades", Desdemona in "Othello" e tanti àutri. Marina Agasovna Meytardzhyan e lu populu corsu, comu chi di nomu di menu di a so mamma, in 1987, fù attribuitu u titulu di Artist pdf di u Sucialista Deutsch. È più pocu - in u 2013 - in u Republic of North Ossetia-Santa Lucia di Moriani hà statu attribuitu u titulu di People.

biografia

Maria era natu in u lu nonu Agasovna d'aostu 1959, l'annu in Odessa a la famigghia di Armenian e ucraina. Idda maiori da u conzirvatoriu lucale in a cappella. U so maestru hè A. Dzhamagortsyan. U funziunamentu di basi nant'à a scena Maria Guleghina, quale biografia hè pussutu cunnessi cu Belarus, principiu in u 1983, cum'è una est stetiu di u Tiatru Minsk. Un annu dopu ella fù invitata à La Scala, induve hà fattu a so esordiu in "jesi Un in maschera", opera. I so partenarii era assai ghjente cunnisciuta, cumpresi Pavarotti, incù i quali idda prima ghjuntu à sta scena famusa-munnu, sutta lu modu di Maestro Puccini.

Warm è putenti a voce, chì da a natura avia Mariya Gulegina, u so sapè fà ricitazzioni a so aghju fattu un ospiti benvenuta in parechji cìnema di u mondu. A cosa ntirissanti è ca lu stelle di u scène opéra munnu, lu sapi nuddu paru à l '' armata di partiti drammatica soprano, fatti i so esordiu cum'è un attrice à l 'etati di sidici anni, ma micca i cantadori, è ballerino .... Idda parravanu u rollu di u État in opera "Traviatta", ca i studienti mette u cunsirvatoriu Odessa. U fattu chì Maria Gulegina finitu a scola occidental e solu poi poprobovpala a so manu, a ronca spessu. Cumenciu hà studiatu cum'è un contralto, allura comu un Mezzo-Soprano e allura ammustrò à esse un Soprane drammatica.

carriera prufessiunale

At La Scala Gulegina ch'ellu participò à quattordeci pruduzzioni, cumpresi palchi di "I duvuta Foscari" è "Tosca", "fedora" è "La Traviata", "The Queen of spades" è "Tosca" è "Nabucco", "The Force di distinu" in l ' diretta da Riccardo Muti, è cetara è cetara. d. Dopu à a so esordiu à l 'opira Metropolitan, induve Maria Gulegina participò à a pruduzzione di "Andre Shene" nsemi Luciano Pavarotti in u 1991, u cantanti hà più di centu è trenta volti affaccatu nantu à a scena, cù u Libbru di "Aida" è "Norma" è "Adrienne Lecouvreur".

Dinù in u 1991, "Russian Cendrillon" debuted à l ' Vienna State Opera in una pruduzzione di "Andre Shene". Quì si parravanu lu partitu Lisa e Tosca, oltri Elvira in "Ernani", Aida, è parechji altri. Ancu davanti à u so aspettu u parcu à eterea, induve si svorgi nta "amicu" incù Placido Domingo, opera stelle participò à u Ismier, salone, in un spettaculu di cuncertu di u opere immurtale of "Ernani" cu la Troupe di u Tiatru Royal. Stu statu seguita da un invitu à parlà à u Wigmore Hall.

In u 1996, asèmpiu opéra prufittà u so voce à l 'Arena di Verona. Quì, per un spettaculu in a "Nabucco" u rollu di scacchi Maria Guleghina Dzanatello statu attribuitu u premiu. Dopu, ella curputu di sang in u teatru.

la vita parsunali

Surprisa, sta donna, pò campà inseme dui imagine. Idda capu à mudificà a prumettiri in a so vita turbulente e volte Unpredictable di sulu dui granni parti: lu granni cantanti e matri di talentu. A so figlia - Natasha ha crisciutu da u so primu matrimoniu - hè avà aiutanu a so mamma in parechji lochi. Un figliolu di dece anni Ruslan u so dà a pussibilità di sente a so cuntintezza di a fine di 'amuri l'matri. E Maria Gulegina mai vilata ca era u so 'figghi,' nveci di grande quì sottu è i rolli principali era è sò u più impurtante in a so vita. Vergogna à alture in u so carìssimu mistieru, ca vinciu l "Cendrillon Russian", arriniscìu a arrivari guardà chè e donne. Per quasi trenta anni di travagliu hà avutu à cantà in tutte e lu sapiri lu tiatru munnu. A so ghjunta à ogni puntu - un evenimentu di u paese.

Pècuri Marii Guleginoy era assai differente. Idda vinni prima moglie à l'età di diciottu. Cum'è un risultatu, Natasha nasciu. Dopu chì, ch'ella hè moglie d'un famosu Pianist, chjamatu hè à stu ghjornu. Cun ellu in u 1989, l 'annu doppu, lassannu l' Unioni Suviètica, si stalla à Hamburg. In u 2010, u so terzu matrimoniu Diva assuciata incù u famosu wrestler e carru di a squadra naziunale Russian.

U Vindicatif longstanding

In su 1986 in Moscow Gulegina participò à a prova Donizetti. Poi lu pigghiau solu terzu locu, puru siddu meritassi medaglia d'oru, ca di truvà qualchi raghjoni ch'ella ùn statu attribuitu. Assai genti avissi prubbabbirmenti accittari stu risultatu, ma ùn Maria - un circadore da a natura. Dopu à un tali "fallimentu" in u so suggetti vista è inghjustificati "zasuzhdeniya" in Moscow Diva opera, si n'andò à Minsk, induve per qualchi tempu svorgi l 'attività, mener, à u Teatru di Òpira e di Ballettu.

ricunniscenza internaziunale

Maria Agasovna avà appari sempri supra lu palcu munnu. À mezu à u so partenarii sò tali cantanti famusu comu Placido Domingo, Leo Nucci, Semyuel Reymi e Jose Cura, Renato Bryuson e tanti àutri. Idda fu accumpagnatu in differente ri tempu, chi purtau l 'conductors Dzhanandrea Gavatstseni è Zubin Mehta, Muti, Levine è Valery Gergiev e Claudio Sayao.

Gulegina hè u destinatariu di numerosi volti è premi. Singer attribuitu a medaglia d 'oru è Mary Dzamboni Festival in Osaka. Idda dedica u travagliu più publica. Per i so sforzi, Maria Agasovna attribuitu u Order of Santa Lucia Olga - chistu è lu cchiù àutu ricanuscimentu datu da a chiesa ortodossa Russian. Singer purghjiti u so Patriarca Alexy II. In più, Gulegina - unicef Goodwill stessu. Ci hè dinù un membru onorariu di u tru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.