Arte e spettacoliMovies

Mamma l'Stifler. Attrice Dzhennifer Kulidzh: biografia, filmografia, u successu di l'imagine, célèbre

A la fini di l 'ùrtimu sèculu, li Stati Uniti, e, dopu, è sinemà mondu cunfruntatu un onda di filmi di ghjuventù. U prima è u più bellu hè a storia di parechji studianti chì sognu di prima sessu. Senza eccezzioni, tutti l 'atturi lampi vinciu a ricunniscenza di u spittaturi. culore Special caratteri diversi, ca iddu chiamò a so nomu - "mamma l'Stifler." Attrice à fruttu di l 'imagine di lignu p'addivintari un caratteru di stu articulu.

addilettu naturale

Ùn hè, a maghjina, vultèndusi fora tantu forti è incancellevule. As ricunnisciute da l 'asèmpiu, u meritu hè micca una sceneggiaturi, è Dzhennifer Kulidzh. Stu vulendu donna francese medio-fatti mmicchiari cù u so solitu comedic cunziddiratu nu "veteran" di Hollywood. Natu in 1961, hà capitu da anni, a scola, chì tengu fora à mezu à classe a causa di a so benifari. Impurtanti chì si deve aduprà, Jennifer andat a una scola ricitazzioni in Boston.

Nunda in u mondu ùn cresce

Hè ora canusciutu comu la matri Stifler. L'attrice francese ùn sapè s'ella hè aspittava di un grande successu, è quandu sarà u rolu di titulu. Idda si messe una carriera incù imagine pocu in a mità di-90. A certi parti appartinni a seria TV. Lu primu rolu incù, Jennifer hà guaritu in "la scola" cummedia "lunga e inzandus." U "Austin Powers" hà dinò si n'andò à a scena oltri in una seria d 'àutri images. Infine, u novu mpruvisa vene da l 'I Muvrini Jugend in u 1999, chì si cunsidareghja unu di i megliu in i so filmografia.

diversità criativu

U dicurazioni principale di u cosita "American Pie" - mamme l'Stifler. Attrice attribuiti à issu rollu, ùn fù sceltu da casu. Dzhennifer Kulidzh stessa hà digià criata comu na Liv addritta-up prima-classi. Cù u sviluppu di a direzzione comedic più emergenti Guatemala micca aparta senza u so participazione. In 2001, hà avutu a fidanzata-manicurist Riz Uizerspun in "veiculu Bionda." Siguita di na manera vivi sarà a matrigna u male di u spiigazione altru di "A Cinderella Story" cun Hilary Duff in u rolu di titulu. Best seria televisiò - "Joey," "Sex è a Cità" è "amichi" - si chjamava episodi identité.

In i so numerosi bellucci, u attrice chì hà avutu a mamma Stifler, ricunnisciutu chì sta maghjina - l 'unu cu cui si più à spessu assuciatu. Comu si a dimustrari lu cuntrariu, pista, fiche Jennifer replenished prossimu prughjettu di successu. Puru manchi www.imuvrini.eu "Epic Movie" è "Data Movie," assai genti nun pigghiari seriamenti, ghjucatu i caratteri in li sò firmati in a memoria di pùblìchi comu na cummedia cun Adamom Sendlerom, "Clicca."

l'Stifler mamme - Attrice Dzhennifer Kulidzh - tutta a so carriera ferma vera rolli comedic. An filmografia lambiccu, idda dilutes periodically sitcoms e funzione filmi. Per ammiratori di u so talentu, era una bionda cù formi lambiccu. Maiò parti di i so rolli - e donne fatti mmicchiari matimàticu, comu lu statu a prima prisentatu a me matri Stifler.

Attrice è Liv ferma pupulari di stu ghjornu. A terra move luntanu da i prisenti features, faccia, hà pruvatu à u cosita "Living omo" è "Bad lieutenant". In u seria dramma "ammucciuni da genitori", idda affaccatu in u francese guise di un anzianu lesbiche.

As ricunnisciute da Michael Patrick King, prescribing la natura di polca stravagante Sofi Kuchinski, i scrittori anu vistu in stu rolu di solu identité. Par furtuna, u attrice pagatu u tributu à u so ghjocu spettacolo "Due ragazze nant'à i scogli", u Issa chì vene da u 2011.

Sans riducendu vitezza

In u 2012 pubbricau un altru parte di u "P" chjama "Tuttu in lu cullezzione". Toglie un tipu di cuntata, purtannu nsemmula lu atturi chjave è i caratteri di prima parti, l 'criatura ùn pò scurdà circa Dzhennifer Kulidzh. I so caratteri, cum'è sempre stili.

Oghje, u attrice francese chì ghjoca a madre di Stifler, hè sempre à u massimu di pupularità. Départ Issa Tight lassa a picca tempu persunale. Jennifer in u listessu tempu impegnati in u "dippers Guide" è "Inside Emi Shumer." In u 2014 pubbricau un cummedia ", Alexander e lu tirribili, orribili ghjornu ...", unni idda appari comu nu custumi guida instructress. In più di i principali dischettu, identité spessu cunzunanti opera di i zitelli.

I film più bè cunnisciutu-travaglia Dzhennifer Kulidzh cumprendi i seguenti prughjetti:

  • "Zoolander" (2001).
  • "Women vs. Men" (2002).
  • "Ne" (2003).
  • "Banni Body" (2003).
  • "Lemony Snicket" (2004).
  • "For Your imbusche", "The Dream American" (2006).
  • "Bluesmen" (2008).
  • "Maistru dê partiti", "Gentlemen Broncos", "Losers" (2009).
  • "Beauty & u briefcase" (2010).
  • "Austenland" (2013).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.