Arte e spettacoliMovies

David Duchovny: a filmografia. I megliu seri è film cù David Duchovny

David Duchovny pò senza dubbitu serà chjamatu unu di l'attori più famosu è populari di Hollywood. Enorme pupularità hà datu u rolu d'un agente speciale in "X-Files". Ma sta seria hè solu di l'unicu travagliu riescitu. Per quessa, assai fanni sò interessate in cume a so carriera cumincià David Duchovny, a filmografia di l'attore è i so piani di u futuru.

Brief biografia di l'attore

David hè natu u 7 di austu, 1960 in a cità di u New York in una famiglia ricca. A so matri Margaret hà travagliatu com'è maestru in a scola, è u Patre Amram era scrittore. Quandu u zitellu avia 11 anni, i so parenti divurtu.

À a scola, l'avvene futuru dimustratu grandi aspittà. E dopu participò à a catedra di pedagogia in Princeton University. Per pagà per studii, u zitellu avia a travaglià tutte u tempu. Cumplìu i studii postgraduate in Yale University, induve si preparava per ottene un dutturatu. À questu tempu, Davide hà pigliatu un grande interessu in u teatru, starred in pubblicita di a cerveza è hà cuminciatu à piglià lezioni d'attu.

I primi passi in carrera

Quasi immediatamenti dopu à u debutu nantu à u palcuscenicu, u tipu finisci in Hollywood. In u 1988, Davide hè prima apparsu nantu à a big screen, ma solu cun un rollu episodicu in u filmu "Girl Business". Allora ellu attesta à a serie TV "Twin Peaks". Quì hè offru u rolu di una travestita Denise Bryson. Eccu i primi filmi cun David Duchovny. Malgradu i roli minimi, u ghjovanu attore ci ponu attenzione di assai direttori.

David Dukhovny: a seria "Diarii di i Calzature Rossi" (1992-1999)

U ghjocu di David in trè episodii di "Twin Peaks" ci piaciu Zalman Kingu. Hè quellu chì suggerisce à l'attore à u ghjocu à u narratore in a film "Diarii di i Calzature Rossi". Subsequently, u scrittore di sta stampa furmò a basa di a stil setta, chì David Duchovny hà participatu ancu.

Filmata di travaglii di qualità principia cù sta cinta. A trama di a film in quelli ghjorni era cunzidiratu defiant. Jake (Dukhovny) dopu a morti di a so moglia di a famiglia scummisciutlu u so diurnu. Ci hè chì a so amata hà avutu un amatori. A so rilazioni era passioni è micca in tuttu a vita famigliali - Alex ùn cunniscenu micca u so nome. Unable di sceglie un di i dui amatori, a donna hà purtatu qualificazioni à a vita.

Tanti la film è a serie prestu prestu prestu in tuttu u mondu.

Un agente Mulder è i "X-Files" (1993-2002)

A filmografica di David Duchovny cuntene una altra serie, chì hà sappiutu ottenevule a popularità di u mondu. Hè improbitu chì ci sarà una persona chì ùn hà mai vistu almenu una seria di "X-Files" in a so vita.

À unu di i festivali filmali, David hà attatu l'attinzioni di Randy Stone, chì in turnu ricumandemu à Chris Carter, chì stava fendu l'attori. U direttore di i "X-Files" ùn hè micca listessa addistalla standard di David. Ma quandu i primi prucessi principiò, l'attore hè statu appruvatu per u rolu di l'uvicu FBI Fox Mulder. U primu seriu vide in u mondu sanu in u 1993.

Vulturi Mulder è Dana Scully in u dipartimentu di l'invintati X-files, induve tutti i caschi imparziati extravagelli fallenu. E si Agent Mulder hè cunvinta di l'esistenza di civilizazioni extraterrestriali, cose supernaturali è hè un admirateur ardente di e teoristi di cuspirazione, scicola hè Scully hè a so opira cumplette. Una donna giovane hè sicura chì in u mondu ùn ci hè nisunianu fenomeni chì ùn ponu esse spiegà scientificamenti. Malgradu i difetti, l'agenti sò un maravigliu armatu.

Ci hè dettu chì Scully era a chjave in l'ultimi dui staghjoni. David Dukhovny hè statu appuntu sulu in episodii separati. In i seguenti dui films filmati sò creati nantu à a basa di a trama di a serie "X-files".

U sparizzioni di sta serie sci-fi finisci in u 2002. In tuttu nuvellu anni, 202 episodii èranu filmati. È ancu oghje questa stampa opa oghje un postu firmetu in puntu di u mondu.

David Duchovny: Filmografia

Di sicuru, a grande pupulità di l'attore per portà a serie. Ma ci sò ancu film cù David Dukhovny, chì cose accittatu bè.

Quite populari hè a pittura "Beethoven", libera in i scrini in u 1992. A razza dice a l'audienza annantu à l'immensu, ma di bonu natured San Bernardu, chì cusì imprudentemente cascata in a famiglia di u prutagunista. Questa cummedia cunquistau i cori di l'adulti è di i zitelli. In u subsunalizatu era quitera cinque più parte di a film nantu à l'avventu di un valiant dog è a so famiglia.

Ci sò altre, micca pelle popularis con David Dukhovny. In particulare, in u 1997, l'estremo di un thriller intitulatu "Portraying God" hè statu locu, induve l'attore hà fattu un rolu di primura. A trama di a stampa cuntene a carriera di u circhiru chì hà statu sparu da u so travagliu per l' usu di drogu. Durante a ricerca per una nova dosi, u duttore si tistimoni una pistola è guarda a vita per unu di i banditi. In gratitude u capu di a mafia ci ponu furnisce u locu di un cirujano "regular".

È questu ùn hè micca tutti l'imaghjini in quali David Duchovny hè stata sparata. A so filmografia aghjusteghja parechji melodrammi, in particulare una cinematografia chjamata "Come Back to Me", libera in big screens in u 2000. Hè una storia di l'amore di l'architettu viulditu è una servitore ghjovana chì ci piacia à millioni di donne.

"Prudenti Californiu"

Si qualchissia pensò chì "Di Calzature Diarii Rossi" è "X-Files" eranu i seri più canti populari di David Dukhovny, dopu eranu sbagliati. In u 2007, l'atturziatu turnò triunfantimenti à i scrini di TV, ma in un novu rolu.

In a series "Bluesky California", ghjucò à l'excentric writer Hank Moody. À un tempu, Hank era un omu famigliu exemplariu è hà apprevatu una vita tranquillu cù a so amata donna Karen è a figliola Rebecca. Ma a carriera di scrittura di Moody l'hà purtatu à Los Angeles, unni cambiò per sempre. È davanti à l'audienza, pareva un criaturu avutu perchè, chì ghjè accustatu à circà risponde à e dumande nantu à u fondu di l'buttigliu è svegliate a notte cù l'cumpagnie di belle bellezza. A serie senza censuraire cuntarà a storia di a vita di u famusu scrittore. E ancu s'ella una storia avìa micca solu per tutti (massa vulgarità è scèniche), a so popularità criscinu cun ogni episodiu novu.

A vita persunale di l'attore

David Dukhovny pruvatu sempre d'amparà i fatti di a so vita persunale. À quest'ora si ncuntrau cu Perry Reeves, Maggie Wheeler è Winona Ryder. Ma un rapportu veru seriu cù ellu attaccatu cù l'attrenda Thea Leoni - in 1997 si marreru. Dui anni dopu, a coppia hà avutu una figliola, Madeleine, è in u 2002 - u figliolu di Kid.

Sfurtunatamente, a cummerciu impiega hà fattu pocu per prumove a vita di famiglia In u 2008, a coppia hà dicisu di parte di un momentu. Comu raghjone, Tea chjamatu a tragazione persunale di Davanuvoi. Dicenu chì u famusu actor ancu accunsentutu à u trattamentu di l'addiction sessuale. E anche in u 2009 a coppiu hà iniziatu à parechje in publicu, u matrimoniu ùn hè micca salvatu - in 2011 i documentu di u divorziu si firmanu. In ogni casu, l'anziani cunnuscenza riiscì à mantene relazioni amiche.

A participazione di Duchovny in altri prugetti

In più di filmi in filmi è seri, l'actor ancu participà in altri prughjetti. Hà allu è hà riesce cun debuttu in modu scritore è direttore. In particulari, era quellu chì hà inventatu i stori di qualchì episodi di "X-files". In a series "Spike California" Duchovny ùn hè micca solu un eroi cintrali, ma ancu unu di i pruduttori. Per una longa carriera hà sappiutu di participà à scelta di i cartonii - hà travagliatu nantu à i prughjetti "Cat Ik", "Duckling Blue", "The Simpsons" è "Fraser".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.