ParalinguisticiUrtulami

Losinoostrovskaya carota: description, a cultura

A data, giardinari Pudete sceglie per elli u tippu di ligumi comu chiddu ca piaci. Chì di parlà oghje circa carota sano, è sapuriti. Ci sò parechje varietà, u travagliu di pudè binifizià, arcuni dî quali sò prupizii di pruduzzioni a mane, mentri àutri sunnu usati di vena nanzu inguernu.

A cosa principali di carotte - micca solu u so impianti e capacità di s'intestanu finu à u prossimu racolta, ma dinù u fattu chì ci hè una traspurtadore di carotene è di zuccaru. Dopu tuttu, ùn ci hè micca tanta pirsuna, ca nun avissi 'amuri un dolce, carotte. A più cumuna trà giardinari hà pocu diventa una specia Losinoostrovsky.

Losinoostrovskaya carota: descrizzione di i variità

Stu varietà chì appartene à a mità di-staghjoni verdura, u so staghjoni crescente 80-120 ghjorni. foglie carota hannu un beddu culuri virdi. culturi Root, trova u più in tarra, certi volti sò vistu più di l 'a superficia di sin'à 4 cm. In tarra di luce facili tiratu fora.

Losinoostrovskaya ràdica carota hà una forma cylindrique, intensi culore aranciu. U so lunghezza hè 15 à 20 cm, a pisu di 100 o più grammi. Sta razza hà vantaghji nigà:

• The pulpa hè arancia, arquantu suchjosu.
• U nòcciulu hè picculu, u so culore simile à u culore di a carne.
• A punta di u superficia corta hà un picculu chechevinochki.
• vindemii di sin'à 6,5 chilò.
• carotte Losinoostrovskaya piovi sottumessi à k.
• risistenti di gambu.
• Hè bè tollerò friddu, a causa di cui si pò siminari, prima 'inguernu.

Sta scelta pulivalenti. So qualità gustu è permette l 'usu di manciari carota zitellu è muta sucu.

Termini è date à vena

letti carota liscia cù foglie dilicati sò una vera maraviglia di spazii unsightly ancu cù ùn giardinari spirienza. culturi ràdica Carrot hè cunsideratu à esse i più revered in i giardini, in stu tempu. Tastà una bona racolta belli frutti pò spianate u solu unu chì vi numarosi à i reguli di a cultura.

Unu di i reguli di vena - lu maestru culturi carota. Li cumposti in Data diretta à l 'agricultori è scopi di u prughjettu di a varietà. Losinoostrovskaya carotte da i culturi podzimnego veni usatu di l 'baddu di l' istati, a pruvista-longu termine ùn hè micca bonu.

To get una pruduzzione principiu di carotte siminari in spring, vena deve esse purtatu fora quandu a tarra riscalda fin'à +8 livelli. Prova à fà lu in principiu, à utilizà tutte e di la ruggiada in lu pratu. In riggiuna miridiunali si sarà a fine di marzu o principiu d'aprile. Lu pirìudu finali di calzature carotte in u sudu - u 20 di lugliu.

crescente carotte

Quasi ognunu hà almenu un pocu gryadochki cottager su chi iddu mai forgets à pona carotte. Young carota di qualunqui ùn cumparisce micca eccessivu, vulete a gustu suchjosu è gustosu Verdura ràdica - si n'andò, è tirò. Ma chì hà crisciutu sano, è bedda, hannu a travagghiari forti.

A crisciri carotte in lu giardinu in casa, vi tocca à sapè quantu à sceglie un situ sbarcu. A leia deve esse ferri e fertili. U megliu precursori di carotte beata armée, pumata, u carbusgiu, u fasgiolu è ciriali, oltri cipolle.

On tarra ddu mischinu di una bona racolta, ùn vi ponu spiranza. À fertilize la tarra, hè certa cunniscenza. In quelli lochi induve ci hà da esse siminari carotte Losinoostrovskaya, in l 'annu currenti ùn ponu fà suvu freschi. Sè vo prufananu issu duminiu, u radiche sò si forma. By crescita eccessivu di fogliame, coarsening di Colture ràdica è addivà li nitrates nascenu un altu dosi di Murolo.wmv azotu.

Morcov completu bè à suvi cuntenendu putassiu è calciu. At altu calf di sali chimici-basatu putassiu sarà carotte dolci, tastier, u so pocu hà da cresce assai.

carotte Losinoostrovskaya: recensioni

Morcov sta formula, datu lu recensioni sale, apprizzati di i seguenti qualità: sapuriti, dolce, maturation, friddu-risistenti, i zitelli figliolu. À quelli chì ùn hannu la prima annata crisciri sta varietà, confiant sapè chì si leva a la frunti di a lista di i ligumi di frischi in l 'istati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.