Arte e spettacoliLittiratura

LN Tolstoy, "Estate" - una storia chì conta sapianu timore

L'opere di u geniu di litteratura Russian, Lva Nikolaevicha Tolstogo (1828-1910), intrutu in u prugramma d'oru di u scrittore chì l'di u XIX seculu. Iddu hà appartinutu à una famiglia nobile è ricca, fù riguardanti Prince Golitsyn, Troubetzkoy, madre - cù A. S. Pushkinym.

Lev Nikolaevich Tolstoy: un cortu biografia

Babbu di u scrittore (1794 - 1837) - Nikolai Ilyich Tolstoy, un culunnellu locutinenti, hè in lu 1812, la guerra di libbirazzioni. Mother - Princess Volkonskaia Maria Nikolaevna. Iddu campau solu 40 anni (1790-1830).

Leo hè natu u duminiu di a famiglia di Yasnaya Polyana matri (oghje regione Tula). Avia tri frati in sù è una surella più chjucu.

In 1843, u futuru pueta divintò un studiente di l'Università di Kazan, ca jittò di 3 sicuru. In u veranu di u 1847 in libertà, nfacci, aghju vissutu in Yasnaya Polyana. In 1851 - 1855 andò à i Càucasu, unni si scrivi in u œil artiglieria è ricevutu u rangu di cinturione. Duranti stu pirìudu, in la rivista "contemporanea" publicatu u prima travagliu di Tolstoy - "Childhood". Iddu participò in li campagni militari.

In 1857 - 1861 Leo Tolstoy ricatu a l 'Europa, da cui lu scritturi manca miluna negativu. In lu 1861 si nni turnaru a Yasnaya Polyana è impegnati in l 'affari di u duminiu. a vita vistitu di i paisani, rapiu la scola, si messe à publicà una rivista Minsk. In u 1862, à 34 anni, s'hè maritatu 17-anni-vecchio Sofe Bers (1844-1919). U matrimoniu hè cuntentu. Dopu à 17 anni di matrimoniu, a so moglia datu nascita à 13 zitelli Lvu Tolstomu.

Attivamenti accuminciò a scrìviri dopu à u so matrimoniu. Hà scrittu per i zitelli. Unu di i più passiunanti è l 'azzioni-hè una corta storia Lva Tolstogo "dizziunariu". Tutti di a so penna tutti lassaru circa 300 òpiri - rumanzi e cunti, testi jurnalistica, jeux, cunti e fàuli.

opiri cchiu canusciutu di Tolstoy di "Guerra è pace", "Sevastopol Ponts", "anna karenina", "Childhood" è "Cinema".

A fola ammunimentu di i ziteddi

In u 1880, à 52 anni, si scrisse Lev Tolstoy, "dizziunariu". Genre di stu travagliu - u racontu. Cuntrariu di u racontu di fata (puisia, nvintò la storia), u racontu - hè una vera storia, una storia vera. U miti di u racontu - marinari truvava (a ghjente), 12-anni-vecchio, figliolu di u capitanu, u capitanu di u battellu è una scimmia astutu.

U testu hè custituita di 4 parti:

  • I MUVRINI - i depiction di a scena, è attori.
  • U tarrenu - un scimmia astutu pigghia luntanu da u zitellu, figliolu di u cummandante, un birrittu e salite, incù u so vasu arbuli. Ognunu importa. U miu mali è pè indispittìvi, accumincia assicutannu la scimmia à ritruvà i so casteddi.
  • The di culmination - m'incantava da u figliolu di u cummandante salite u più altu maistru di u bastimentu. Iddu hè in fossa periculu. Chjaramente rapprisèntanu un tempurale risicu di a vita di u zitellu à aiutà infurmazione: u so altezza di u maistru u bastimentu, chì discrivi in u racontu di Tolstoy "Vai", pò andà fin'à 25 metri (l 'altezza di un edificio 8-chi tocca), decks foru acciati di masiv ( "petra") .
  • Decoupling - capitanu azzione sicuru poi addifenni l 'a vita di u so figliolu.

U racontu "Estate" (Tolstoy): riassuntu

A nave turnava da un circunnavigazioni. Era un ghjornu tranquillu. I marinari mancava fora nant'à u ponte. Aspittassila di tuttu l 'scimmia astutu pigliò da 12-anni-vecchio, figghiu di lu capitanu di li so' birritta, e rilazione cù u trufeu e accuminciò a acchianari lu maistru. U populu mossu. Stimulau da jeers accueillir è peddhi lu picciottu curriu pi acchiappari 'na scimmia. In u calori di a caccia, ch'ellu pichjò à a cima di u vasu maistru cchiù granni! I marinari eranu scantati in Seria, lu picciottu persu u so equilibriu è mancari nant'à u ponte di u battellu. Di colpu, a cabina ghjunse u capitanu - lu patri di l 'omu. Cù u muvimentu di a billezza di u seriousness di a situazioni, mandò u so figliolu à i fucili è gridò chì spulò senza tempu, santannu subbitu ni lu mari. U picciutteddu si lampò. I marinari falava in 'acqua è sarvatu lu. E lu capitanu, postu chì u so figliolu ùn più in periculu, sicretu u so visu in e so mani e trasutu 'na la cabina. Prestu, ma chjaramente, concisely è assai chiddu scrissi Tolstoy, "dizziunariu".

i caratteri

Ogni discrivi a so òpera ntirissanti è tremenda caratteri umanu lu scritturi LN Matinu. "Estate" - hè micca eccessione.

Cusì, a ghjente (pòpulu ghjente) - cortu-sighted, Fun-amurusa e ridicule francese. U carusu - 12-anni-vecchio, figliolu di u capitanu - una, un pienghjite micca, ghjovanu, fendu, fendu, i so attitudini mintali fieru - "I pò, mi ponu fà nunda." Comu lu figliu di lu capitanu, lu carusu pigghia a so impurtanza in a sucetà, a paura di fà u so babbu.

U capitanu hè assà di u so figliolu, capaci di l 'azzioni dicisivu. Ghjè un omu di l 'azzioni, ch'ellu hà una risposta assai prestu, li lampi pò andate, è ùn hè micca a paura di fari dicisioni. Intelligenza, fieru è indipendente.

Cuegghiè u testu

storia di Tolstoy "Estate" - un travagghiu assai prufunna e chiddu. Sè vo pensu, ella, si ne diventa chjaru chì u zitellu ùn hè pena di lu birrittu. Cosa ci pruvucatu un attu cusì fendu? Sta fissaria di marinara e vuluntà di fà u so babbu. Iddu hè fieru è curaghjosu, curaggiu lu curriu a difesa di a so dignità. Ma fattu un attu cun pricipitazione, unni quasi ci costa a so vita. Solu dicisivu l 'azzioni capitanu - un patri, amurusa - sò défendu la tragedia.

Micca per nunda scritti di i zitelli Lev Nikolaevich Tolstoy, "dizziunariu". It spinci ghjovani daredevils fendu ùn piglià i valori di ridicule francese a ghjente a ghjurnata, a parauni di u testu cù u risicu, à riflette à e so azzione, micca à dà rancuri cortu-parolla. E di più sarsa u fattu chì a giuvanotta amurusa sò sempre quellu à aiutà i so figlioli, circannu pi pruteggiri li da u male.

Dumande è risposte di u testu

  1. Induve l 'azzioni menu di u racontu "rima"? (On lu ponte).
  2. Induve u ritornu bastimentu? (Da un viaghju intornu à u mondu sanu. Sta hè una clarification impurtante, postu chì si hè pussibili à cuntà a struttura apprussimata di u vasu, l 'altezza di u maistru).
  3. How vechju hè u caprettu - u figliolu di u capitanu? (Era 12 anni).
  4. Quale hè babbu di u zitellu? (U capitanu).
  5. Cosa cunsigghiatu lu picciottu a santari à sceglie u cappidduzzu scimmia, e sappi a acchianari sempri cchiù iavutu? (Liggennu un assai sviluppatu u sensu di self-di stima, ci hè, per via di a so ghjuventù, pudia micca da suppurtà i ridicule francese di marinara).
  6. À ciò chì altitudine si pichjò circa un picciottu? (At l 'autizza di un edificio 8-chi tocca).
  7. Perchè capitali di chianciri, quannu s'addunau chi u male amminazza u so figliolu, è gridò dopu à u periculu hè receded? (U so scopu era di salvà u so figliolu. È ùn permette ellu stessu à i sciali. Quannu cci gridò cu emuzioni, cuntenti chi figghiu pridilettu nna piriculu murtali).
  8. I voli à dì à a so storia, a lettori Tolstoy "A pling a"? (Risistiri a pazzia di l'altri, ridicule francese sali).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.