FurmazzioniEducazione è culleghji

Lingua Lingua - qualle ... Storia della lingua letteraria russa

Lingua italiana - hè una in u quali ùn ci hè scritta una certa ghjente, è certi di più. Chì hè, in sta lingua ci hè SCOLA, scrivennu, azioni suciale, di creà una ducumenti ufficiali-los, opere scentificu, puisia, ghjochi, è tutte e altre Pifania di l 'arti, chi si palesa in e parolle, à spessu scritti, ma qualchì volta orale . Dunque differente ucca-parratu e formi scritti-libru di la lingua littiraria. I so azioni, è u prezzu pussibbilità sunnu suggetti a certe storie li liggi.

Different definizione

lingua Lingua - un finominu chì in a so manera hè capitu da differente scentifichi. Certi crede chì hè aperta a nazione-, solu u patrone hà trattatu di e parolle, vale à dì scrittura. Proponents di stu approcciu hannu a menti principalmente u cuncettu di lingua littiraria, si parrava di lu novu tempu, è à u listessu tempu i populi cun richly rapprisintatu in puisia. Di autri, la lingua littiraria - un libru, un travagliu chì journalistes discursu Live, pruposta la lingua parrata. Cuncretizà sta spiigazione sò i lingui in u quali l 'alfabbetu hè longu. àutri ancora, credi chì ghjè una lingua universalmente impurtante di un particulare populu, in cuntrastu a favella e dialetti chi nun hannu un significatu comu universale. lingua Lingua - hè sempre u risultatu di criativu giuntu 'attività di genti. Tale hè u brevi discrizzione di u cuncettu.

U rapportu di i diversi dialetti

Particulari attinzioni deve esse pagatu à l 'azioni è correlation di dialetti e lingua letteraria. I fundamenti storichi di diversi dialetti e la stadda, lu lingua littiraria hè più difficiuli à mischjà linguistiquement tutti i membri di a nazione. Sin'à avà dialetti mettesi bè cù obscheliteraturnogo lingua in parechji paesi, com'è Indonesia, Italy.

U cuncettu hè dinù a travagghiari cu stili linguisticu chì esisti dintra li cunfini di ogni lingua. Iddi rapprisèntanu l 'varietà, chì si sò sviluppati a storia è in chì ci hè un gruppu di spicificu. Arcuni di li pò esse ripetutu à parechji altri golfi, ma una spezia di funzione è na cumminazzioni specifichi di funziunalità distinguiri unu stili da l 'àutri. Oghje, un grande numeru di purtatori cù formi langage è conversational.

Diffirenzi in lu sviluppu di la lingua littiraria in differente nazione

In lu medievu è in i tempi muderni da i pòpuli diffirenti di storia di la lingua littiraria sviluppatu un'antra manera. Compare, per esempiu, u rollu di u quali hè cù i cultura latinu in Latini tedesco è principiu di medievu, i funzioni sonau in Inghilterra, u lingua francese à u 14 sèculu, i azioni di latinu, Czech, lingua inglese in u 16u seculu, etc.

U sviluppu di a lingua slava

In un epica quandu furmati e sviluppatu paisi, furmatu l 'unitati di normi littirariu. Stu faci più à spessu in a prima scrittura, ma qualchì volta u prucessu pò piglià postu simultaneously è in u scrittu e ucca. The Russian State 16-17 seculi hè un 'epica di u travagliu di i canonization è vitae rigulamenti los lingua statu nsemi a la furmazzioni di esigenze uniformi parlatu di Mosca. U listessu prucessu mangianu in altri paesi slavi, induve ci hè un sviluppu attiva di lingua littiraria. Di l 'Serbian è Bulgarian hè menu cumuni, com'è in Serbia e Bulgaria ùn hè un' ambienti conducive à u sviluppu di a cancelleria los è u lingua statu nant'à un fundamentu naziunale. Russian oltri Polacco è a certiduni arrìvanu a ceca hè un esempiu di lingua littiraria slavi nazziunali, ca vulìa cuntattu cù u scrittu anticu.

Divintò a fàcenu u chjassu di i vechji a tradizioni di a lingua naziunali - hè a parti Serbo-Croatian e ucraina. In più, ci sò lingue slavi, chì ùn sò micca sviluppati in permanenza. At una certa tappa di stu sviluppu era ruttu, cusì la nascita di particularità linguistichi naziunale in certi paesi hà purtatu à una ruttura cù u vechju, vecchiu tradizzioni scritta, o poi - un Macedonian, lingue Belarusian. Andemu guardà a più tecnica di la storia di la lingua littiraria in u nostru paese.

A storia di a lingua littiraria Russian

U più anticu monumentu littiraria chi hannu statu cunsirvatu, data daretu à u 11 u seculu. U prucessu di cunversione è la criazzioni di Russian lingua 18-19 seculi successa à u mezu di u so parè Francese - lingua nobili. In i travagli di violino Letteratura russa sò state extensively studiatu a so features, quelle nova forma di lingua. Scrittori datu mpurtanza a so ricchezza è parlò à i vantaghji di u rispettu à lingue strangere. Nant'à sta questione, altrimente à spessu à truvà. Hè cunnisciutu, per esempiu, spores è slavophiles trà uccidintali. Più tardi, in i tempi Suviètica, hè statu datu mpurtanza chi a nostra lingua - la lingua di l 'custruite di cumunismu, cum'è in i tempi di lu duminiu di Stalin ancu tèniri un tutta a campagna contru cosmopolitanism in litteratura Russian. È avà si cuntinueghja à appruntà a storia di a lingua letteraria russa in u nostru paese, perchè si trova in permanenza mutazione.

lingua

Lingua in la forma di parolle, li pruverbi, foli, fàuli arradicata in la storia luntanu. Samples tra passau da generazione à generazione, da a parolla di bocca è u cuntenutu di a grana li accordu tantu chì solu u cumminazzioni stadda più firmati e forme di a lingua aghjurnata comu lu lingua sviluppatu.

È dopu à ghjunse la scrittura, cuntinuò a raghjone Cliche. Di u tra paisani in i tempi muderni statu aghjustatu a cità è u travagliu, oltri ca comu li latri (vale à dì prigiò-truppa) e l 'esercitu. Tra oghje u più largamente rapprisintatu in barzilletti. It attaccaticcia dinù u lingua littiraria scritti.

Comu si sviluppò in antica lingua littiraria Rus?

Distribution è testi di u scrittu in Russia, ca purtau a la furmazzioni di la lingua littiraria, hè di solitu assuciata incù i nomi di Cyril è Church.

In Novgorod è altre cità in u cursu di l 'età 11-15 era abbaiari azalea. A parti maiò di a cullezzione sò littri privati ca era di la natura di la los, oltri i ducumenti cume curti, Musica di sale, receipts, Piermatteo. Ci sò dinù antichi (instructions, nant'à l 'econumìa inniana, addiminu, n cunfruntu a scola, palazzu), i testi littirari e riliggiusa, accussì comu n'hè, avia un caratteru furmazione (scribbles di i zitelli è documentata, esercizi di lingua, Cantine, Morse).

Introduttu in l'annu 863, i fratelli Cyril è Church Church Slavonic 'alfabbetu fu basatu nantu una lingua cume Old Church Slavonic, avvinuta à u turnu di i dialetti South slavi, o piuttostu, da u vechju lingua bulgara, u so dialettu Macedonian. U travagghiu littirariu di sti frati fù principalmente traduttu libri di u Old e New Testamentu. I so discìpuli, traduttu da Grecu in Old Church tanti libbra religiosa. Certi scentifichi crede chì Kirill I Mefody accuminciatu a littri Glagolitic è Cyrillic ùn sò, è quessu hè statu sviluppatu da i studianti.

Church Slavonic

A lingua di u libru, piuttostu cà dettu, hè Church. Si sparghji à mezu à tanti pòpuli slavi, chì mette cum'è a lingua, chiesa di culture. Church Slavonic Letteratura si sparse in Muravia à l 'Slavs occidintali, in Romania, Bulgaria è Serbia - l' Italia miridiunali, in u Czech Republic, Croatia, Valacchia, oltri a Russia, cu l 'adoption of cristianesimu. lingua Church Slavonic hè assai sfarente da i testi parlatu stati sottumessi à in u cambià currispunnenza falsi Russified. Parolle sò toltu u Russian accuminciò a riflèttiri la funziunalità caratteristica di i dialetti lucali.

A prima babbone Grammatica stati cumpilatu in 1596 Zinaniem Lawrence in su 1619 - Meletios Smotritskaya. À a fine di u 17u seculu, si fù più compie u prucessu di furmannu na lingua comu Chiesa.

18u seculu - la riforma di lu lingua littiraria

MV Lomonosov in lu 18u seculu, hè stata fatta a riforma cchiù mpurtanti di la lingua littiraria di u paese, oltri ca comu lu sistema di versification. Scrissi in una lettera u 1739 in cui iddu poi i principii fundamentali di versification. Lomonosov, litichendu Trediakovskij, scrivia sopre u bisognu di energia i puteri di a nostra lingua piuttostu chè à p'utilizzari da altre partesi differente. Sicondu a Mikhail Vasilyevich, scriviri puisia ponu esse parechje pedi: dui-sillabba (trochaic, iambic), ternaire (amphibrach, anapaest, dactyl), ma ch'ellu hà cridutu chì a classa da Sponda è pyrrhics sbagghiatu.

In più, Lomonosov hè dinù una grammatica scentificu di lingua russa. Iddu discrittu in u so libru, u so pussibilità è di ricchezza. A Grammatica statu ristampatu 14 voti è furmatu li basi di l 'avvene in un altru travagliu - Grammatica democrazia (statu scrittu in 1771), chì era un studiente di Mikhail Vasilyevich.

A lingua littiraria mudernu in lu nostru paese

U so criaturi dice Aleksandr Sergeevich Pushkin, quale travagghi - la cima di l 'litteratura in u nostru paese. Sta tesi hè sempri ghjusta, ma à l 'urtimi dui centu anni, in la lingua hà suppurtatu granni canciamentu, è oghje pò esse vistu diffirenzi stylistic cunfusione trà lingua cuntimpuraniu è lu lingua di Pushkin. Nunustanti lu fattu ca li règuli di lu linguaggiu littirariu mudernu oghje hà cambiatu, avemu sempre lagnà si un mudellu prodottu di Alexander.

Lu pueta stessu varchicedda indicò u rolu di primura in la criazzioni di la lingua littiraria, NM Karamzin, cum'è stu gluriosu scritturi e storicu, a secunnu di Lisandru, libarati da u pastoghje di n'àutra lingua russa è ripigghia a so libertà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.