Arte e spettacoliLittiratura

L'image of St. Petersburg in u puema "The StPetersburg" by Pushkin

San Pietroburgo - hè una cità impurtante, chì lasciò una grande cumin in a storia Russian. Iddu hè un impattu ncridibilmenti presentate è forti nant'à a nostra vita, nant'à a nostra sucietà! È, di sicuru, u image of St. Petersburg inspiratu tanti scrittori è pueti Russian. Neruda parolle cume Gabriel Derzhavin, Nikolai Gogol, Mikhail Lomonosov, Constantine Batyushkov Mikhail Lermontov spessu usatu u tema di St. Petersburg in e so opere, ma una imagine cumpleta è ammaniti di a cità creatu da autru all'ultimu chi Alexander Pushkin. Iddu detti Petersburg u putere di esistenza indipendente, discrittu u spiritu di a cità, vivant a so vita, tandu un calmu è tranquillu, u disastru tutali è suffirenza. Stanzi e gran sparse fora à l 'ossa e decoru a creazione, palude di Petru lu Granni ci da u so codici, è nimu pò presentata cù i so elementu putenti.

Pushkin "StPetersburg". L'image of St. Petersburg

U puema accumincia cu la storia di adulti. Nanzu à u so postu, rignò 'acqua e ventu, ma issu hè induve Petru lu Granni dicisi à stabiliscia una nova capitali. Petersburg sorgi "magnificu, fiertà", in a cumpetizione di a natura. È avà, mi pare, ùn ci hè micca picculu ramenta una volta tsarivshem ravage quì, "Ponti di attaccatu nantu à l 'acqui", "vistutu in granitu Neva". L'image of St. Petersburg in u puema "The StPetersburg" dimostra u parcu di l'omu nantu à i forzi di a natura, ma sta mprissioni hè deceptive: la citati duranti la piena hè elementi cumpari prubabile cà l 'oru.

Tumultu d 'acqua

Personified in l 'imagine di l' acqua, Neva prima vota a lu litturi come si tace u elementu di "Neva sbattuta fora comu un Curie." Allora u autore a so raprisentazione in l 'imagine di a bestia, chi Crushes è chjappi luntanu di tuttu in u so percorsu. Cuntaminazione dopu à una piena simile à l 'effetti di a rivolta "stùpidu e ingrata". Chì hè u destinu di u populu falà à u so misericòrdia di l 'elementi. Si pigghia luntanu da u cecu ndiscriminati omu anima mia in Eugene, l 'eroi di u puema "La StPetersburg." L'image of St. Petersburg hè avà vistu u spiatatu, destruzzione. a vita Eugenia perdi tuttu lu significatu, ùn pò risista cù disgrazia e va pazzu. In u visu di stu caratteru hè dunau: Andantino funestu, è regularity di u distinu di 'àutri "pocu ghjente" quale esistenza hè sanu dipindenti à l' aspirazioni geopulitica di u guvernu è i rè. Quandu Petru lu Granni dicisi à stabiliscia una nova capitale, ci parsi di u mondu di u pòpulu, è u Statu, ma micca per ogni individuu.

Cusì, u image of St. Petersburg in u puema "The StPetersburg" dà una di i cumpunenti - l ' "little man", firutu e dipinnenza.

Petru lu Granni

U tema di a cità hè liatu cù u so criaturi. In i surghjenti, Alexander Pushkin chjama u nomi di u rè, è usa lu pronomi "si", "On a la spiaggia di onde deserta Iddu arristau, piena di granni pinzeri ..." Petersburg fù custruitu u sole a vulintà di Petru u travagliu di parechji travagliadori anònimu. Pirciò lu imagine di u rè hè prisenti tuttu lu tempu in la e pagine di u puema "La StPetersburg". Description of St. Petersburg hè pussutu ntrizzati cù l 'figura di u capu. Quì hè, attaque in brunzu, duranti la piena fighjula Neva outrages svigliatu, ancu s'è li accunsentitu: "Hè nicissaria cun bras Idol a manu nantu à un cavallu di brunzu." Ancu in lu nomu di u munumentu di Pushkin omits apposta lu nomu di lu Re, e lu chiama lu "The StPetersburg", "lu putenti re di destinu". Cusì, u image of Petru lu Granni looms ominous, scura.

Cità di statues, animatu

I Square à creà un puema cù differente liggenni assuciata incù St Petersburg. Per esempiu, ci hè statu un mitu chì in lu Casteddu Mikhailovsky haunting ùmmira di Paul u Prima. Quì in Eugene lavaggiu brumeux, troppu, ci hè u spectre di u rè, ma hà solu Petra Velikogo. A munumentu "The StPetersburg" a St. Petersburg hè una supponi una statua, ghjuntu à a vita, è diventa u embodiment di a vulintà spiatatu è a putenza di consumazione di lu suvranu. Tsar Petru cumpari inaccessibili è immensa Cristu, putenti è tirribili, è u San Pietroburgo - una cità mistiriusu e enigmatic, Saridda populu è stragranni a so vulintà.

Dually

Perciò, u puema Petersburg "The StPetersburg" hè à palesu micca solu sinistru, ma dinù in l 'salut pusitivu. Ghjè una bella, decoru a cità piena di forma bedda, culpisce splinnuri. Iddu hè piena di forma, russi, "assèdiu slanciatu nordu è i palazzi", "riccu marina" in cui à pruvà di "navi da tutti i scorni di a terra" ... Trà i funziunalità particulari di St. Petersburg S'avissi a nutari maravigghiusu discrizzione di l'Pushkin Ghjornu White. À sta fine, u autore ritrova paragunà ùnicu, adopra una parolle nzerita arenaria: "a to nocheyprozrachny brooding crépuscule, Glitter moonless ..." I vole dì chì cuntimpuranei di Pushkin era furtunatu, parchì in quelli ghjorni, l 'aspettu architetturale di a cità hè luntanu superiore. Unu pò Sanctum solu à u pòpulu chì aghju vistu incù i so ochji u bellu è misteriosu Petersburg, ma sempri capaci à amparà è à ghjustu fubbi da u penna di alessandro Pushkina versu.

Per noi, u image of St. Petersburg, in u puema "The StPetersburg" discritta da u pueta, affucari a la "Legends di vechji," è un guida à i cità di tempu a vita di Pushkin hè avà dà solu u so criazioni. Cuntimpuranei di Alexander rivendicatu chì hè assai cresce cà l 'àutri littirati, hè pussibili à ricreà dinò l imagine di una cità maravigghiusu u fiume. Ci ponu usu solu cù chì.

U veru essendu di u Capital Lingua

Presentate, bella è terrifying à u listessu tempu u lettore hè disegnata image of St. Petersburg in u puema "The StPetersburg." Pushkin dunau a lu, è a vita matiriali e spirituali di i cità. I versi tuccò Petersburg cumpari differente, ma in tutti i disciuplicà u conta di abbitanti pi è vicinu, è oghje l'di u capitale u nordu ", tirari di scherma di ferru" ciumi "la grotte lattice" Summer Garden "Saline Needle" ... È sempre in lu Lacu di l 'paisi ci Neva, cum'è qualcosa chì vanu comu lu core di St. Petersburg.

'nveci di' na cunchiusioni

U puema "The StPetersburg" ùn saria cumpleta senza fine spirituali di un image of St. Petersburg, amparatu à parechji tempi di u ghjornu, l 'annu, in u so sfarenti rughjoni: in i borghi è in u centru. U lettore hà da vede in lu travagliu un Petersburg ambiguu: ricchi e poveri, viulenta e mutu, menacing e beddi. U puema rifletti l 'prublemi di a nascita di sta cità, a natura riprissivi di u capu, chì creatu lu, la scrittura rumanzesca di u pòpulu.

In fatti, San Pietroburgo - una cità in u osse umanu. È tutti sti funziunalità ùn pudia esse chjaramente svilati Pushkin in u so travagliu brillanti. Alexander da a St. Petersburg fattu u mondu, e sta avianu a essiri cunzidiratu, qualchissia chì vulia dì circa sta cità a so parolla.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.