DrittuState e lege

- Libertà hè ... Libertà citadinu. Drittu è Libertà

Definisce u cuncettu di a libertà hè sempre causatu assai di dibattiti trà e abbucata, Lumières, sturiani, li filòsufi e scrittori. A causa di stu ci sò trè Bresciano: bassu (historical), filusoficu, è legale. In più, hè impussibile a guardà stu cuncettu in un particulare u cuntestu.

U cuncettu di a libertà storicu

Omu lu tuttu piriudu di l 'asistenza, vulia libbirazzioni da qualcosa o qualchidunu o di qualcosa. Quissa hè duvuta à u fattu chì a dipindenza di pirsuni u circustanzi, s'ellu hè l 'effettu di a natura o di statu, hè chì cunniscia comu nu limiti di u spaziu vivant è custì a libbirazzioni da tutti i mezi. Scentifichi difiniri e libertà fundamentali cum'è u fattore principale di u prugressu tecnicu è pulitichi. In l 'intelligenza di i libertà di i sturiani - hè u prucessu di libbirazzioni da a riprissioni è i impattu di u passatu. Ancu Homer capiu comu vivono in u so paese nativu, a S. Ùn hè un'unità da qualchissia. Platoni hè vistu in la vuluntà striving di i boni megghiu, ùn elli quant'è da a sucità. In i so riflissioni, si definisce u massimu a libertà - amicizia. In l 'uppusizzioni a sta definizione di Aristòtili a favuri, dicennu chi la pirsuna - una figura carattirizzata duminiu di scelta, un altru di castità.

In i punti medievu nantu a libertà di fà una nova volta, è a vulintà hè capitu com'è calcosa à Diu-datu. E tali motivi tiulòggicu pò esse fattu ricerche precise longu più di stu pirìudu. At tramontu, u medievu in l 'òpiri di Martina Lyutera in una fila misi la liggi, diritti è libertà.

The Renaissance hè caratterizata da turni anthropocentric, chì hè, a libertà - hè u sughjettu nantu à sè stessu, un impegnu di a liberazione di i piccati è a pussibilità di toltu à Diu. Da a fine di u New Age à la storia di la nostra definizione di u cuncettu hè sparse in u sensu mudernu, dì, cum'è a mancanza di ristrizzione di arbitriu umanu, cù i so scelta.

U cuncettu filusòficu di a libertà

Capì a filosofia di a libertà hè praticamente nimu differente da u pircizzioni di li stòrici. Ma Democritus sustìnniru ca li liggi - hè un male invenzione, i maghi duvia campà in libertà, ùn retta a li liggi. Sta definizione, piuttostu, hà una carica pratica è àvi ritrova anarchia chè u veru definizione di a libertà. Ma anarchia hè destruzzione in a natura di u statu e tutti li sucitati. Italiano interpretati cum'è un abusu di ncùantru è rifiutu di campà sicondu à i bisogni di i codici di Diu, per via di u fattu chì pietà, Megliu, populu hè cunsidaratu un pisu. In turnu, Teatrini Pocu dopu palesa a so intelligenza è dicisa chì a libertà - hè una brama astrattu di libbirazzioni di l 'inevitevuli è breakdowns ind'a lu statu. Ma in particulari in a filosofia di u cuncettu urighjinaria in u periodu di u so aspettu è institutalizatsii. Per stu piriudu hè carattirizzatu da una cunniscenza di a libartà da u puntu di vista di a tiuria di drittu naturale, sicondu a quali tutti l 'omi sò urigginariamenti è solu, dopu sta tiuria di furmari la basi dâ liggi civili e liggi rumana. Lumières Ancient capisci chiaramenti sicondu a libertà, ùn pò esse illimitatu. Stu intelligenza di i rapprisintanti cunsulidatu di filosofia classica tedescu, chì tandu facianu li basi di la filusufìa pulìtica Marxista. latu particulari Cunteni i libertà fundamentali cum'è qualcosa creatu da la menti umana, in risposta à u listessu limitu imaginariu. Da a filosofia di Kant pò distinguiri lu latu scopu avè inevitevuli, ma da u statu in l 'usu di ligislazzioni. Cum'è un risultatu di intelligenza filusòficu hè à assicurà chì a libertà - hè qualcosa eludes ogni limitazzioni, s'ellu li cunfini di la menti, o li paroli di la liggi, ma ùn ci sò micca e fruntiere è ùn spechju di a vulintà.

Formation di a libertà legale

As digià nutari, u fundamentu di u cuncettu di "libertà legal" fù messa parte di u sensu filosoficu. Puru l ' tiurìa di liggi naturali e chiama tutti uguali, ma ogni Statu guvirnata da lu Custituzioni è conta i cunfini di i sfarenti codici penali.

diritti umani

U cuncettu di dritti umani, oltri a spiigazione di a definizione di a libertà hè inseparably alleatu cù a tiuria di liggi naturali. In u statu di i rapporti suciali, di diritti umani fissu in i strumenti legale internaziunale è naziunale. U fattore invariant hè i diritti è libertà demucratiche. A Custituzione secures u drittu, ma si lu ligislazzioni viola oi i diritti naturali, dignità, a libertà, a sucità dimucratica hè trasfurmatu in un ca li o auturitariu.

Unu di i primi ducumenti, urganisazioni è actualize diritti umani hè stata la Dichjarazioni in 1776, chi poi evulùtisi in u Bill di i diritti di l 'Constitution US. Un pocu più tardi, durante a Rivuluzione francese, hè statu lanciata in 1789, la Dichjarazioni di i dritti.
Ricapitulerà è cumminari tutte e libertà è di diritti fundamentali, Assemblea General UN pruclamatu lu Universal Dichjarazioni di i dritti. diritti umani Entériner in liggi di ogni valore intiressi statu di li diritti di u citadinu corsu.

diritti u citadinu

Piazzà di viveri Entériner in ogni ducumentu legale, sò i diritti è libertà di u citadinu corsu. A so cumpitenza si stendi à tutti i residenti, mantinuti è prutetti da a Custituzione di u Statu. A custituzioni avissi a garantiri la inviolability di a persona, u dirittu à a libertà di discursu è spressione è a prutezzione di u citadinu, ancu fora di u paese. Issi diritti sò universale per via di u so altu murfulugia è micca più aspetti di a vita umana à l 'attuali parcu di a vita.

Diffirenzi di diritti umani e civili

diritti di u citadinu cum'è diritti umani, sò stata testu età-vecchio, di u tempu, ma ùn ci hè una diffarenza màcina: diritti umani - hè ciò chì hè datu da a nascita, oltri diritti naturali, mentri li diritti di u citadinu sò distinati in cunfurmità cù a lege di u uttinuti di una certa età, si pò cambia più tempu. umanu è civili e dritti - hè u fundamentu di ogni sucetà è u Statu mudernu. Ch'elli ùn ponu esse annullati o canciari assai à u capriccio di una sola individuali o di u prò di a sucetà regnu.

basa legale di la libbirtati di parrata

Person in ogni campu di tenni a vulintà, è in parechji salutà la ndipinnenza di l 'attivitati assuciata incù a libertà di discursu comu na forma di granni successu di a sucità dimucratica muderna. Frate ùn fattu dâ viulenza in i prucessi verbali, maldicenza e odiu, puru siddu la libbirtati di parrata - hè un diritti umani e civili stu mondu è funnamintali. Parechje stati à pruvà à arregulà i libertà di spressione in ordine per impedisce cunfritti injustice e odiu su piantazioni religiosa, ca pò purtari a viulenza e 'odiu. Principia à ricunnoscia a indipendenza di stu tipu deve sempre esse fatta da a Custituzioni, ma ùn porta à l 'apparenza di un cinsura rigidu, infringing nantu à i diritti di e minurità e lotte o suciale. Hè pò quissa chì sti prucessi verbali cuntrariu iddi, e comu a libertà di spressione si pò rigulari è cuntrullata. Ma lu statu dimucràticu hè custrettu à tena u so equilibriu, prutege è ùn permette affirmazioni chì entail Bullying, a viulenza, è s'ellu ind'a la casa di campagna.

A manu dritta custituziunali di la libbirtà di riliggiuni

In u mondu di oghje la ndipinnenza di affirmazioni hè chì vanu da u principiu di nun-discriminazzioni su piantazioni religiosa prividia la dritta a scelta nnipinnenza di riligione. Pudete si rifiriscinu a iddi stissi è insignà siguenti nsemmula cu autri, o lea, o esse abominate. Stu dritta significa la libbirtati di canciari cumminzioni riliggiusi, la capacitati di distribuisce e attu basatu supra li sintimenta. Ma la mancanza di ristrizzione pussutu male u Statu demucraticu, cum'è in l 'ùrtimi anni, ci hè un grande numeru di urganisazione religiosi è sects ca nun solu pridicà e so idee, ma ancu male a sucetà, impegnati in a schjavitù, droga è extorsion.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.