Arte e spettacoliMovies

Li megghiu dramas militari: rivista, lista, storia, fatti interessanti è riviste

I dramas militare sò unu di i genre più populari di u cinema. In u cine di u mondu di tali pelle, siddu ùn hè micca bellu, da dinò milioni, per sicuru. Hè difficiuli di orientate in una tale varietà; per quessa l'avemu l'attendu à a vostra attenzione i TOP-10 megliu ritratti sicondu a versione di u situ autoricu Kinopoisk.

I filmi di u Ghjochi, dramas: "U Pianist"

"U pianistu" Roman Polanski hè micca replete di scena di battaglia, ma ellu hè tutta a guerra è di quantu era necessariu per i persone per innocenti per sopravvive à a Siconda Guerra Munniali.

U prutagunista di u ritimu hè un pianista judeusanu living in Varsavia. Cu l'arrivu di i Nazis in a cità, u poviru omu aveva sottumessi tutte l'ore di i ghjorni dispunibile è impidenza : a separazione di i parenti, a perdita di a so professione amata, a persecuzione, a malatia seriosa è a timore incessante. A fine, u musicu isulanu fu salvatu da un ufficiale Germanu è sopravvive finu à a liberazione di Pulonia.

U ritrattu venenu 3 Oscars è un incridibile numaru di premiati. U rolu principali hè statu fattu di Adrian Brody.

"Sò i vechji si vanu à battaglia"

I dramas militare di i 70, sparati in l'Unioni Suvietica, eranu particularmente boni. Hè annunziatu u 25 anniversariu di a vittoria in a Gran Guerra Patriuttiva è dopu à trè anni dopu una figura di culte di Leonid Bykov figghiau nantu à i screnzii: "Sò i vechji si vanu à battaglia".

A film hè senza sensu èpoi - hè, prima di tutti, di e persone chì sò sempre teme per andà in l'attaccu, à l'amore, perde l'amare è ancu in u mumentu difficiule ùn sò micca averse à sente a bona musica. In u situ web di Kinopoisk, u 98,9% di i televidenti parlonu in favore di u fattu chì u ritrattu di Leonid Bykov hè notabile in tuttu ciò. Dopu à u votu, a cinta hit the second line of the rating.

"E l'alte sò silenziu quì"

A next "perla", chì si mischja in i dramas militare di i anni 70, hè una struttura messiunante di Stanislav Rostotsky quantu cumu ghjuvani ghjuchi resistenu saboteur alemani bè assicurati. "A matina quì silenziu" di più di quaranta anni, preoccupatu i corazioni di i telespettanti cun un parciculumanta tensu, una bona operazione è a produzzione di talentu direttore.

U ritrattu in u 73u annu fù nominatu per Oscar da l'URSS, ma ùn guadagna micca. Ma pigghia u terzu postu in a qualita di i favori naziunali.

Braveheart

Pocu dramma militari pò presumirate di tanti cuncorsi è tituli, chì hè stata premiata à a pelicula Mel Gibson di Braveheart. A film hà dettu 5 "Oscars", "Golden Globe", u premiu di u canali MTV è ricivete assai altri insignamenti.

A trama di u "Coru Brave" hè dedicatu à u tema di e guerri escidi-inglesi chì raghjanu in u 13u seculu. U prutagunista - William Wallace - hè avvishatu à oppostu à u putente re di l'inglesi, è hà stallatu per rinvià a libertà Scova. Mel Gibson cum'è un eroicu naziunale hà veduta assai persuasivu, perchè chì l'audienzia hà fattu piacè di a so creazione.

"Crane sò volte"

U dramaticu militare russu "U Crane hè Flying" hè stata liberata in u 1957. U direttore Mikhail Kalatozov decidiu ancu di abbandunà u pattu è dimustrava a vita di i pratichi ordinarji durante a Gran Guerra Patriòtica cun tutti i passioni, i sbagli, l'absurdità è l'accidenti.

In u centru di a trama sò dui amanti chì si sò siparati da e militari e quali ùn puderebbenu esse ghjustu. U pitturi pigghiaru u premiu principalu à u Festival di Film di Cannes (questu hè l'unicu avvenimentu in a storia di u cinema soviimicu) è hè statu nominatu per un premiu di l'Oscar British. In u situ di u Kinopoisk, a puntuazione di a cinta hè di 8,3 punti.

"A destinazione di l'omu"

Sergey Bondarchuk filmò i migliori dramas militare storichi in a Union Soviètica. U direttore da u 1942 hà sirvutu à u front, cusì cunniscenu di e prublemi di u mumentu di guerra senza listesse. U primu film Bondarchuk rimessa dopu à a fini di a guerra hè u dramma "U Destinu di l'omu". U prutagunista di a film viaghja cun l'operazione militari, torturando i campi di cunfurazioni, perde i membri di a so famiglia. Ma in u cuntrollu finalista Andrey Sokolov decide aduttà un zitellu orfanicu, cusì vita cuminciosa cù una arpa bianca.

In u 1959 a pittura piglia u premiu principalu di u Film Festival di Mosca. U percentuale di simpatia spettoriata in u situ Kinopoisk hè u 87.5%.

Melodrama, un dramatic militare "Gone with the Wind"

"Gone with the Wind" hè un melodrama culte nò solu per i americani, ma per u restu di u mondu. Costumi chicchi è paisaghji, bè attori, un caratteru crescente assai caratteru - tuttu chistu aiutau a traversu a scena in tutti i valori possi valutati è i TOP chats.

"Gone with the Wind" hà venutu 8 "Oscars". E ancu s'è a pelicula versione di u triangulu di amore di Scarlett O'Hara, Reta Butler è Ashley Wilks, u tema di a Guerra Civile hè un fille rosu in tutta l'azzioni di sta pantalla.

"Saving Private Ryan"

L'attività "Saving Private Ryan" hè statu filmata in u 1998 da Steven Spielberg. U guidamentu di a film rimesse à i tempi di a Sicunna Guerra Munniera, ma questa ora avemu di sviluppà i manifestazioni storichi chì anu realizatu nantu à u Frente occidentale.

Dopu chì i trè figlioli di Mrs. Ryan eranu casi simultanjamentu sacrificati in battalji di l'impurtanza lucale, u cumandaru hà decisu à tuttu u costu per salvà a vita di u so ultimu figliolu. Per rescue James Ryan da u stessu calore fù sceltu 8 soldati è tutti eranu murutu in u cursu di l'assignment. U ritrattu pigliò 5 "Oscars" è 2 "Golden Globe".

"U picciottu in u Pijama à Striped"

"U picciottu in u Pijamas Striped" hè una prupietà britannica à u tesoru di i tesoru di i film nantu à a Siconda Guerra Munniali. A parla in a stampa hè di un picciottu - u figliolu di u cumandante, chì era in capu di u cuncintu campu judu. U zitellu hè sempre troppu ghjovanu à seguità una ideologia, per quessa, contru à tuttu, hè diventatu u megliu amicaghju di un zitellu Ghjudeu chì ghjè imprigiunatu in stu campu. À a vulintà di u destinu, questa amici hè finita cù u fattu chì i zitelli sò credenze in una chambre di gas.

"Li batticò per u so paese"

A pellegra "Li battanu per a so patria" hè statu filmatu da Sergei Bondarchuk in u 1975. U direttore hà sappiutu riapparà quasi tuttu u culore di l'attori di u tempu: Vasily Shukshin, Yuri Nikulin, Vyacheslav Tikhonov, Georgy Burkov è assai altri artisti.

L'accionu hè stallatu in u 1942 in l'perifrie di Stalingrad. Prima di u visoru ci sò l'imagine di questi chì in stu momentu cruciale per a tutta a guerra arrisisonu a so vita tutti i sicondi.

In u situ Kinopoisk per u film hè stata dispunita di u 98% di i valori. Dati a qualità di u ritrattu, in u TOP-10 di i migliori films di a guerra, hà fattu u 10u postu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.