Arte e spettacoliMusica

Leonid Kornilov: biografia. L'idea naziunali in u travagliu di un poeta è di u musicu

Riceramenti hà statu un ascuntatu di sentimentu patriottu trà l'artisti. Unu di i patroni di u canzellu patrioti à a data hè u poeta di Moscou, cum'è l'autore di i canzoni di l'autore - Leonid Kornilov. Cumu a so biografia di sta persona creativa si sviluppa? Chì avete fattu unisce à i ranchichi di i bardi chì anu sceltu un tema patrioti per i so canti è poi?

Leonid Kornilov: Biografia

Leonid Kornilov hà una vita longa è interessante. Hè natu in u 1952 in a regione Sverdlovsk. Prima, si graduabile di l'Scuola di Ingeniería Marina in a cità di Murmansk. Dopu hà travagliatu un momentu nantu à i barche di pisca comu senzori marinara.

Sembra chì a professione hè assai affidata, ma u cravatta di littiratura hà pigliatu u prugramma: Leonid Kornilov abbandona a flotta è hè mandata per riceve aducazzioni supiriore à u VGIK à u quadru di scenuri.

Dopu questu, Kornilov hà scrittu micca solu i poema, ma ancu articuli. Cum'è ghjurnalista, hà participatu à a publicazione di i ghjurnali "Patriot", "Russia Soviètica" è "L'Eye of the People".

In u 2001, a littura hà vistu a prima cullettiva poètica Kornilov "Sootchich". In u 2008, u poeta emets una cullizzioni "Cun un destinazione à u corpu", è in u 2012 - "Passaportu Russu".

Leonid Kornilov hà un bonu cumannu di a guitare è metteci un pocu di i so poesi in musica. Hè cumu si nascenu 5 album di studiu di a canzona d'autore.

E, sicuru, a creatività di Leonid Kornilov ùn pudia esse micca sfruttata da u publicu - u pueta hè un premiu di a cuncorsu tutta a Russa "Songs of Resistance".

L'idoli di Leonid Kornilov

U poeta stessu admituu più d'una volta chì era u travagliu di Vladimir Vysotsky è d'Igor Talkov chì u piglionu in manu. Dopu à a partenza di sti figuri impurtanti da a vita di u nichu, chì occupanu in l'arti, è stanu unoccupiedu. Di sicuru, Leonid Kornilov ùn hè micca esse suppone di sustituìssinu nantu à u palcuscenu o di fà qualcosa cum'è questu, ma u futuru pezzu si sentenu a bisognu di scrivite i so opiri in stu stile per a continuà sta linea in u arte russu.

Una storia divertida accadini cù a prima guitare di u poeta: ùn la hà micca cumpratu in a tenda, perchè ùn era micca faciule per ottene una strumentu in quelli anni ancu per i soldi, ma truvò un casu di guitare in una basa. Invece di strings, i strings sternu sò stirminiati è, à a surprisa di tutti, a guitarra ancu sonatu è era pussibule di ghjucà.

Allora Leonid Kornilov cuminciò à scrive i primi canzoni. U pueta ùn cessà di fà ancu questu ora, ma ancu di 60.

Cunsigliu di a creatività

Cumu l'anu dettu, Vladimir Vysotsky è Igor Talkov avianu una grande influenza nant'à u travagliu di Kornilov. Dunque, quandu avete lettu u so travagliu, hè faciule fà truvà qualchì paralleli.

Prima, i poemas è i canzoni di Kornilov sò veri. U pueta chjama e cose da i so nomi propri, senza embellishment, cum'è Vysotsky, Tal'kov hà fattu, è Esenin è altri poeti da i clàssici.

U sicondu, Vysotsky spessu scrivite nantu à temi militari - nantu à i piloti, suldati è da a prima persona. Kornilov cuntinua stu lineu in i poema "Cunnazzatrici d'oru", "Sò ammazzatu sottu Shatoi", "Sindimentu di u Cecchè". U "riavvintassi" di l'uggetti inimuati, chì hè caracteristicu di u travagliu di Vysotsky ("A canzone di un microneficu", "Dui vessilli"), hè continuatu in u poema di Kornilov "Mercuri-600".

Inoltre, quand'elle intesu a manera di realizà e canti chì hè peculiaru à Kornilov, hè faciule di ricanuscià a cugliera "proprietaria" di Vysotsky è u so abitudine di certi canzoni "chianci".

Allura Leonid Kornilov pò esse chjamatu u seguitu di e tradizione creativa di dui famosi poeti è artisti russi famusi - Vysotsky è Talkov.

Leonid Kornilov: l'idea naziunali

Prima di tuttu, a linea patriota hè chjaramente visibile in u travagliu di Leonid Kornilov. Ddu patriottismu, chì si distende u compromettu di u partitu "red" o "biancu". Patriotismu, chì hè degutu solu à l'amore di a terra nativa è e so tradizioni. Inoltre u modu di a vita tradiziunale. Hè ciò chì patriottismu hè involuttu in u travagliu di Leonid Kornilov.

A biografia di u poeta palesa in corrispondenza à l'idea chì canta in i so canti. Ùn ci hè nunda da fà cù a pulitica è u mondu storicu di cummerciale di mostra. Dopu una modesta vita di travagliu in l'abbitanti. Viiu in una casa chì hà custruttu cù i so propria mani, vai caccia, è in u so tempu favuritu hè impegnatu in creatività. Parlamintà di ciò chì un omu rumanu deve esse, è si lamintà di ciò chì a ghjente più ghjucava, chì si vedenu in i pantani di televisiò è in l'uffizioni di u guvernu.

Una parte significativa di a critica hè vinuta da a bocca di u poeta finu à i 2000. Ma in u 21u seculu, a Russia accuminciau a cambià è diventenu differenti, perchè u travagliu di u poeta diventà più fidili di a realtà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.