Arte e spettacoliArte

L'artistu Karl Bryullov: biografia, la vita parsunali, u travagliu

Karl Pavlovich Bryullov (1799 - 1852) - Velikiy Karl - cusì ancu duranti a so vita fù chjamatu cuntimpuranei di u pittore. U so nomu fù messi nantu par cù i nomi di i megghiu artista ritrattu di Fiandra. E lu Mpiraturi Nicholas I ghjunse à tali stima da una di e so òpere, chì ellu hà permessu un anellu cù una li buttuna.

radiche francese

artistes occupazione di famiglia Bryullo hè ereditaria: u so gran-missiavu, missiavu è babbu - tuttu in u nostru attellu era piuttostu di l 'artisti. Babbu, academician e prufissuri, fu lu primu maistru di lu so 'figghi. Madre di l'avvene pittore hè u so nomu giuvanotta Schröder, vinia da una famiglia inglese Russified.

Anni di studiu (1809 - 1821)

Di dodici anni ch'ellu studiau pressu l 'Accademia Karl Bryullov. Biografia di ellu in issi anni, grazie à un talentu unicu è un studiu in casa, seria, evulùtisi di più chè bè: si vitti fora à mezu à classe. Education basatu nantu à i principii di classicisme. L'ordine di studiu, avà persu, hè unshakable. By: dicimi mudelli Live ghjunse dopu à una seria di longa tappe di a furmazione: cupià originals (ancora morta è cumpunimenti figura), attirannu da casts calcina, puis - mannequins: sciarpi in "a ghjente".

Karl arricchisci, camminare in fronte di i so 'pari. U giuvanottu n'era amatu classicisme, chì fù subordinated à i veri idiali, induve ùn ci era nimu stanza di penseri è mondu MINUCCIANO. Ma a vita di u so passioni pulitica e la biddizza di la natura vivant vivant hè cupartu di u mondu di n'idealista. È in a so prima cosita "Narcissus" (1819), lascendu per u quadru cunnizziunata chì sò statu stabilitu da l 'Accademia. È di u ritrattu cumpetizione chì si svorgi in rispettu incù tutti i canonichi, Bryullov ricevutu una medaglia d 'oru.

Viaghju in Italy

Recently creatu Società di u Incurajare di Artists manna dui frati, Carlu è Alexander, in Roma. Quì hè un ritrattu di alessandro Bryullova duranti quiddi anni. Iddu era micca solu bella, ma hà una grande capacità per disegnu è architettura. In St. Petersburg, costruì iddu stessu un bastimentu di u Pulkovo Villette è fora. Sta prima visita di un paese induve u web atmosfera saturated cu arti e â biddizza, vi falanu in lu frati 'anima. A stu tempu, la risuluzzioni di l 'Imperu Russified u so nomu, è avà diventa Bryullo e Musica. In u frattempu, à a strada, Karl Bryullov, biografia chì ellu dà una riunioni cù arte gòticu, è l 'òpiri di Titian, è culpiti da e li admires. Ma pocu à pocu l 'idea di rumantisimu, cu cui Russian ùn hè ancu cunnisciuta, cumincià à scantati avvinta.

Firenze, è infini Rome cumplitamenti cùaddu e arrinata u ghjovanu artistu. Sopra à tuttu, ci hè ammirata da Raphael e Leonardo, ma nota dinù chì i penseri in u paese. It ripens muvimentu di libbirazzioni. Libertà - chì hè ciò chì tira tuttu u pòpulu di u paese. Nè unu ritrattu à stu tempu Bryullov micca pussutu andà - in u capu ùn mi jìssi in un sistemu cuirenti di tuttu ciò chì si vede. Ma face circa 120 ritratti. Tutti i so mudelli, senza eccezzioni, bedda. Per esempiu, u "Portrait of EP Figlioli Gagarina Eugene, Leo è Teòfalu "(1824). Digià in stu principiu di u travagliu pò esse vistu è un donu colorist e mistieru brillanti, ca ci detti lu Academy. Stu intimi ritrattu di famiglia di l 'famiglia cu cui l' artista era un amicu, arouses subitu simpatia. Durante sti anni, addivintannu un pittore pupulare, avete parechji ordini, Karl Bryullov, quale biografia face una nova volta, U cù l 'eternu di l' Incurajare di l 'artisti e accuminciò a scrìviri self-studiu. Iddu hè liberi di sceglie u tempu, si pò creà un novu pruduttu è vendi lu. Caputravagghi divintò indipendente.

ritrattu furmali (1832)

Stu cumpagnu ritrattu-pittura, chì c'èni u Giovannini e Amatsiliyu Pachchini. Hè cunnisciutu cum'è u luce "Rider". I Taliani subbitu accuminciò capisciu un ghjovanu pittore Russian. Allegru critichi Italian sò touted in tutti i cosita - i stilisticu cu lu quali veni scritti, dilicatu, è ricchi di scelta. Iddi èranu creata da u grazia naturale di i muvimenti è postures, perfettu plasticu. Parechje di li hà cridutu chì a pittura di "coureur" hè marcatu locu. essayer Muvimentu nantu una sveltu cavallu neru, ma si sò equilibrati è carrabbinera, grazi à l 'esempiu cumpusizzioni. Figure Giovannini, confiant, seduta, in una, sidesaddle, hè a messa di i artistu chì arrinata so grandezza Ch'era, a capacità à risista cun cavallu restive chì ùn ponu arrivare più si dopu à un caminu è si nantu à u so gammi darrìari. cavallo, raso Crow è un mudellu aria sur letu biancu, chì metti pleats distintu, cuntrastu. panni, gentile è curaghjosu culore Giovannini e Amalitsii chi nantu a lu barcuni cu stima ritrova ciclista russi.

U mondu hè bellu sottu à i spazzola signore. Little Amalitsiya fatte à pensalla u self-di cuntrollu è solita a surella, cavaddu. Amalitsiya fighjulendu u magnificu Amazon trustingly, Minuet, in funu. Dui picculi cani dinù scontra una bella ghjovana ciclista. On cuddaru doggie emaciated cù i scrizzioni "Samoilova", scrittu in latinu. U stilu di a ghjuventù, u so affettu curaghjosu è sicuru ci vede in stu ritrattu. Hè pussìbule micca à mette dopu à un ritrattu di zakazschitsy Y. Samoilova, chì hà sempre inspirati da u pittore. Iddu hè incredibile è degnu di i più aptitude loda Bryullova.

ritrattu storicu

In tempu cù la criazioni di ritratti, acquarellu, picculu paisaghji Italian Bryullov Karl, quale opere valdi elementi di classica, barocchi e realisimu, conceives in 1827 un grande, grand, pittura, storica è in 1830 cumincià à azzione si. U fattu hè, l 'artista visitatu i scavi in Pompei. Iddu fu tramurtutu da lu puntu di cui sò stati tocchi lu scanzari di l 'antica cità. Pompei hè viva, ci era micca solu ambulanti in i butteghi, genti ca vai circa lu so los nant'à i carrughji, firmamu in casa, o à pusà in pub.

L'idea di u quatru "The Last Days di Pompei" Bryullov Karl hatched trè anni. Duranti stu tempu si leghje assai di littri di tistimoni. Estètica di Romanticismo, chì fù avà pienu lu artistu, u reliability dumandonu. À qualchi puntu hè statu subisci e amicizia incù i cumpusitori Pachchini, chi scrissi l 'opira "The Last Days di Pompei." Bryullov Karl i so 'ntisi, è hà ancu ellu prisentatu pastu di lu pinzeru e fantasia. In più, ci fù idolized Raphael statu inspiratu da u so multi-figura, fresque, in u Vatican. Plastica, di i so caratteri, u ritmu di u mutore di u muvimentu è parechji facenu - a scola di Raphael. Perciò, u culore chì si hà da aduprà, u podcherpnet pittore in la ricchezza di culore di Titian. Si pruduci un tipu particulare di donne, - forti, duru, passiunatu è tròvanu numarusi bedda. A so musa hè la Cuntissa Samoilova Yu, quale si prisintò in u ritrattu ch'ellu scrisse trè volte.

ghjornu disastru

A grandezza di u mumentu fatali di reflété la tela. Stu noms de tirribili neri-rossu ghjornu. Era tuttu in fiammi di focu, massimo in fràssinu neru, costruzioni, lignu chi verra fridda, chiantu di ncidenti aiutu quellu populu chì i so dii, ùn sò micca mandati à pruteghje. Sì elli i so dii, innamurà, capace à purtà a zerga di a terra è u vulcanu arraggiatu. In la cavalleria, una mamma Abbracciare duie figliole è hè disgustatu di vede chì a prutezzione di indocu à aspittà più. I so dii sùbitu. Vicinu à i figlioli sò patri, anziana, è lu miu era falatu sustegnu càmera. Allora u cavallu scantu ùn vulete sente a so cavalieri. Tuttu hè in rimusciu turbulente. Solu un calmu artista. Si voli ricordu mai spentu sti culori è muvimenti. Criaturi - tistimone, in u quale memoria vi tene fine di sangu di la notti.

Figures appena zuccati. Eppuru ùn crede chì stu hè u so noms de stonde fatali. Ma dii auspicious chjamò sta altu, a vista eerie. Populu vivu una cuppa piena di assà ch'elli sò mandatu. Caputravagghi vistimentu in la forma classicu di sentimenti campa da ghjente in lu ritrattu. All tracce di i sentimi palesa par l'artiste - hè pura rumantisimu.

Successu in Italy hè tròvanu numarusi grande. Ma Paris ùn billezza stu travagliu, ma Russia ncuntrau cu colori vulannu sta pittura. Hè tantu è Pushkin e E. Baratynsky. Gogol, Zhukovsky, Lermontov, Belinsky, Kiichelbecker - tutte e assai cuntentu ca stu travagghiu. E lu mostra si n'andò à u pòpulu, - u townspeople, artiggiani, craftsmen, marcanti. E lu Mpiraturi Nicholas I nant'à un pubblicu persunale, per esse tinia più tardi, a curona la testa a l'pittore di english curuna.

Viaggio

Dopu à crià i so magnifichi, Dipinti a la dumanna di lu mpiraturi Nicholas I, l 'artista Karl Bryullov, visità a Grecia, Konstantinopl e Mosca, turnau a St. Petersburg. Ma la strada, si lampò mali, è u ritornu di strascinatu nantu pi quasi tri anni. U modu l 'artista travagliatu. So scrissi in u 1835 ritrattu di u vice-ammiragghiu VA Kornilov, u futuru 'eroi di l' War Crimean. Bryullov rinisciu a sentimu a natura di a so mudelli. Avà stintivamenti hà sceltu i persona eroicu. Ogni modu, in Moscow ch'ellu era in 1835. Ci feci a so cunniscenza persunale cù AS Pushkin, è V. Tropinin, u nostru ritraversando suprattuttu, chi vinni fora di l 'furtezza. Dui artisti pà a l'autra talenti è amici forte.

In St. Petersburg (1836 - 1849)

Duranti stu tempu avvucatu à l 'Accademia di e scrissi tanti ritratti. Sapemu ch'ellu travaglia NV Puparu, VA Zhukovsky, IA Krylov - tutti i cuntimpuranei Karla Bryullova. I so ritratti l 'artista a propositu. illustrazioni fattu per "Svetlana" VA Zhukovsky. Large dipinti storicu ùn creà più Bryullov Karl. Work e mprisi di l 'urtimu piriudu di minzogna a vita in lu campu di portraiture. Nestor Kukolnik - un omu chì l artistu hà amatu e so cunzidiratu un amicacciu, ancu in u ritrattu ùn mostra u so megghiu qualità tantu assai la artistu hà da esse in gradu di circà in u so mondu internu. U so mudellu hè spugna di cuntradizioni è riflessioni. Musica Romantica trasfiruta a tela l 'atmusfera di dubbitu è disillusionment - i sbarco. Life-sustinendu alberghi Bryullova partutu. In lu ritrattu, si vede ch'ellu hè difficiule à pòrtanu in e parolle, ùn hè contradictory, chì ghjè stu mondu in lu tantu a natura di lu puparu. It è timichezza, è swagger, è qualchi italiano. U mudellu pari direttamente in lu spittaturi, ma la figura hè un vasuni sottu à u pesu di ristagnu. Life shuts u so muru. Composition calma, solu u jocaturi face réflexes lume dinamichi è tinzioni.

u matrimoniu

In 1838, Karl Pavlovich Bryullov scontra è un annu dopu moglie Emily Timm. Un mese dopu la vita signu di la Mariée ùn hè pussibili. Seguita da una longa discursi divorziu. Karl Bryullov, quale biografia hè tantu antu ANNULERAIS, hè riittatu da a sucetà. Cunsulazione per ellu era u scontru cù Yuliey Samoylovoy, ca vinniru di l 'Italia a li casi riguardanti a lascita. Per sè stessu, è u so cavallu un ritrattu furmali. Dinò iddu vidi la donna ideale, degna di un locu nantu à u francese podium. Karl Pavlovich Bryullov dinò fà, canta una persona maravigghiusa. A putenza di u spiritu di u Cuntissa cumpari e colonne, munumintali esterni e draperies, pezzi più formatu Samoilova, chi s'affaccia davanti à u pubblicu, comu 'na bedda, scultura, antica. L'artistu vidi na vota 'na biddizza e lu putiri spirituali. In u mondu di masquerade Samoilova abbandunatu a maschera è mustrò u mondu una persona senza.

Karl Bryullov: un self-ritrattu (1848)

Travagliendu nant'à i quadri di Basilica di Santa Maria ad Isaccu, chì hè sempre sottu custruzzioni, Bryullov gravi. Si te rhumatisme, chi desi Ripa lu cori. Iddu fu adopri restu lettu e un rêve cumpleta. Communication fù ridutta à un minimu - fù visitatu solu da medichi. È avà, un pittore francese medio-mmicchiatu, ca prestu, cinquanta, doppu na malatìa, quand'ellu Otlezhal sulu di più chè sei mesi, fighjulendu si in u specchiu cu un addunari amara. Iddu hè debuli, ci dici a so n frunti tranquidda, vrazzu, supra lu quali lu vilenu stralunati, pendre artigiana. Ma u restu ùn hè micca quì. A pittura allistineghja a vita. Eyebrows sò calà, di fasgianu e wrinkles in trà Fara travagliu exacerbations pinsamenti. L'cambiamenti pulitichi chì hanu influinzatu a casa di campagna, sò mancanti, è l 'artista, ùn vi pari andat a strada, è sbagghiatu. Iddu hè nti stancu di sta genti nobili e high-arachide. High a forza di u so spiritu, ci hè furzatu a gratu. Tutti l 'di frustration dunau a lu self-ritrattu. Vitti a lu specchiu, micca solu ellu stessu, ma tutti i so generazioni.

Creatività Karl Briullov

L'urtimi anni di a so vita (1849 - 1852) nant'à i voli di medichi Brullov chjappà u strangeru. Iddu fu datu à l 'ìsula di Madeira, è tandu si trasfirìu a Italy. Si campa in una assuciatu a famiglia Garibaldi. U scopu di i lotta per a libertà di l'artistu culava. Iddu dinò, in a cumpetizione di u fallimentu core, assai di u travagliu. canonichi accademicu sidelined. Entusiasmu chì cacciò u paese, manifistaru in u ritrattu di Juliette Tittoni, chì hè scritta in armatura. Stu Italyanskaya Zhanna di Arc.

L'artistu crèa una galleria di imagine di lotta in Italy. Si ripigghia a fede in elli stessi è i so forza. Ma ellu ùn pò sapè cumu a picca tempu hè isciutu. Dopu ci una longa strada à interattiva academicism in a so ghjuventù andendi a un pircizzioni blues di u mondu è sparghjimentu allegru di biddizzi, è in anni dopu, toltu da u realisimu, Karl Bryullov, in cortu, facennu di arte russa zenne altu, in particulare in li campi di portraiture, ch'ellu ùn hannu a palesani u so criativu putenziale.

Iddu ricusatu a lu cori, e iddu murì in u Strozzamento a notte. lu genius Russian intarratu in Italia, in una piccula cità vicinu à Roma, in lu cimiteru Prutistanti. In issu 1852, Russia persu VA Zhukovsky, NV Gogol, u megliu studiente Bryullova Fedotov.

Pasquale pussibili, l 'artìculu discrivi l' huile Karla Bryullova. A so criazioni di parlà di noi lingua luminosu è accissìbbili. Entre in un mondu creatu da un pittore, è ncantari vo 'amuri e biddizza, ca ludà u signore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.