News è societàCultura

La Boheme - ciò chì hè sta? Lu significatu è la storia di l 'urìggini dû discursu.

Cosa associ ùn avete cù a parolla "Bohemien"? Hè un modu di vita e stili, lu nomu di l 'opera, o sta parolla pò disignau un gruppu specifichi di ghjente? In ordine à capisce megliu u sensu di sta parolla, ci vole à principià cù un pocu switch in la storia di a ...

Prima ci hè una "État"

Prima, cum'è di solitu, era a parolla è a parolla hè - "État". U populu corsu, comu chi traduzzione da a parolla francese "Boheme". Hè tuttu accuminciau cu lu fattu chi in Paris à u principiu di u XV seculu, di a cità Austru-Ungàricu di Bohemia ghjuntu Francese oji esigenza, tribù liberu è allegru di màsculi. As Roma vissutu anciently?

Sti eranu tribù numadi di populu liberu, ùn constrained da u solitu di i citadini European s'imponi Curvatura di principi suciale è regule. At a mintìrisi tandu Parisian e abbitùdini di novi abitanti anu fattu un gran mprissioni. In più, u Roma sò state donu cun i mezi à parechji tipi d 'arti: benissimu parravanu, lumi, dimmustrò differente scherzi. In generale, ci hè impussibili di ilu hè cun elli.

Parisians chiamatu eccentrics Boemia, in u spaziu titulu, da induve vinianu, è dipoi tandu sta definizione hè aiutata passonu in e lingue di i pòpuli diffirenti, designating un populu di una vita numadi gratis. Ma Bohemien moderna - sta ùn hè micca u màsculi. Chì significatu faci sta parolla avà?

Te Anri Myurzhe

E poi li cosi eranu sta manera: in 1851 in France ghjunse in u mondu di litteratura Anri Myurzhe chiamatu "Scenes da u Life di Bohemia." E lu atturi in stu libru era micca Roma, è i giovani è i poveri abitanti di u Quarter latinu: artisti, atturi e pueti.

Stu criativu ghjovani cum'è ùn almanaccatu in a vita ogni ghjornu, cum'è una tribù di zingari, si piglià lu postu upposta è bè-allattò a vita quellu primitivu di i burghesi Francese. On a unu a manu - iddi sunnu parti di lu pòpulu u travagliu, ma nantu à l 'autra - sempre ùn pò esse trova in custanti discorda, una cù i sucità di i ricchi.

Successivamenti, basatu nant'à la scritti di Anri Myurzhe Dzhakomo Puchchini scrissi l 'opera "La Boheme", havi avutu lu tempurale pupularità tuttu u mondu. Poi lu cumpusituri Imre Kálmán, lòggicu u racontu "Scenes di Bohemian Life", fù liberatu in Juanita luce "Violet di Montmartre". From avà nantu, a parolla "Bohemien" cambiatu radically.

U mudernu spiigazione di e parolle

Ma s'è no parrari lu significatu di stu parolla à i nostri ghjorni, u Bohemien - sta ùn hè micca u appillazioni d 'una l' artisti di talentu, ma lu poviru è unrecognized, ribbelli. Oghje, u termine hè più aspessu fatta à aduprà quandu si veni à u più famosu, ricca è, à u listessu tempu, rapprisintanti di l 'straordinariu varietà di multilinguismo in arte oghjinchi.

Hè, pi mìagliu diri, un tipu di sucetà di a nostra sucetà, famosu cuncettori di moda, cantori, atturi film, Directors, Drammaturghi, pittori, scrittori è pueti. A so vita Bohemien crèa assai di mali è serve cum'è una cantata custanti di i publicazioni di più pupulari è scandalous di rivista lucenti.

Bohemia Russian

È avà ch'e 'vuleti à pinghje u cuncettu di "Bohemia Russian". Sta sprissioni si rifirisci a li rapprisintanti di intellighentsia criativu di Russian Silver Age. A so brama di libartà artisticu hè un harbinger di u vinevanu rivoluzioni. Quì sò uni pochi di nomi di certi di li cchiù spertu rapprisintanti di Bohemien Russian Sergei Yesenin, Anna Achmatova, Marina Tsvetaeva, Maximilian Voloshin, Valentin Serov, Konstantin Korovin, Valeria Bryusov, Vera Hlebnikova, etc ...

In anni, pri-rivoluziunariu, ci era sempre abbastanza ghjovani, circava à creà una varietà di n'u criativa. Iddi èranu cherche nova forma di spressione è piously cridutu chì a rivoluzione hà da creà un novu, omu senza. Successivamenti, tutti li avianu a jiri pi menzu gran addunari, comu illusione era unrealistic.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.