News è societàPulitica

Khrushchev Thaw: un periodu role di a storia Soviet

Khrushchev Thaw riguardanti principalmente à u Cungressu XX di u CPSU, chì hè u principiu di una nova tappa in la vita di u statu suvièticu. Hè in stu cungressu in February 1954, fù lettu u raportu di u novu capu di statu, a tesi principali dî quali fu lu dethroning di u cultu sumiglia di Stalin, oltri a varietà di modu à ghjunghje sucialdimucrazzìa.

Khrushchev Thaw: tempu

misure duru i tempi di cumunista a guerra, collectivization più tardi, industrializazione, riprissioni di massa, spettacolo prucessi (comu l 'pirsicuzzioni di i medichi) stati cundannati. O sinnò, hè statu pruposta esistenu pacificu di i paesi cù diversi sistemi suciale è u rigezioni di misure riprissivu in la custruzioni di sucialdimucrazzìa. In agghiunta, lu corsu era appughjata a cèdiri statali supra la vita ideali di a sucetà. Unu di l 'principale caratteristiche di lu statu ca li hè ghjustu participazione seccu è diffusa in tutte e zoni di a vita publica - culturale, suciale, puliticu è economicu. un tali sistema hè cumenciu parla in a so citadini i valori nicissariu è vista munnu. In stu rispettu, secondu à qualchi circadori, u Thaw Khrushchev mette una fine à totalitarisme in l 'Unioni Suviètica, sustituì u sistemu di rilazzioni tra l' autorità è a sucetà di auturitariu. Siccomu l 'mità di-50s principia una massiccia temiz di prigiuneri in u prucessi èbbica Stalin, tanti prighjuneri pulitichi chì anu vissutu in finu a ddu tempu, era statu liberatu. Avemu creatu una permissione spiciali imbusche di i casi di prigiuneri di nucenza. Oltri a chistu, intera e nazioni sò stata riabilitata. So Khrushchev Thaw u dirittu di vultà in casa, à l 'tatari Crimean è i gruppi e lotte Caucasian, deported duranti la Secunna guerra munniali, e decisioni forti-ànima di Stalin. Publicata à a so patria era tanti prigiuneri Japanese e tedesco di la guerra, ca si vutau, dopu in impastughjati suvièticu. U so numeru hè stimata à decine di millaie. Khrushchev Thaw fruits azzione suciale grande-scala. A quista direttu di u Ndibulitusi di cinsura hè la libbirazzioni da u pedi di u settore culturale è u bisognu di u populu u celi di u regime realità. 50-60-IES hannu a alzà a litteratura Soviet e cìnima. Però, sti prucessi sò fruits è u prima cuntrapusizzioni impurtante di lu cuvernu suvièticu. Critica, chi si messe à una forma cusì dolci in l 'òpiri di scrittori è pueti, hè divintatu u sughjettu di discussione pùbblicu comu principiu di comu lu 60s, criannu un sfarente di CHF-opposizioni "di l' anni sissanta."

Detente International

Duranti stu pirìudu, è mitigation in l 'epopea di l' Unioni Suvietica, unu di i principali initiators di u quali hè dinò N. S. Hruschev. Thaw reconciled Picbille Soviet cun Yugoslaviey Tito. Last un longu tempu, ci hè a l 'Unioni sottu Stalin, cum'è un Giuliano s'ellu ùn henchman fascista stentu per esse u so propriu, senza aiutu da a Mosca, purtatu da u so statu, è si n'andò so percorsu di sucialdimucrazzìa. À u listessu mumentu ci hè una riunioni cù Khrushchev da certi leader Western.

U pavese di u Thaw

Ma li rilazzioni cu China sò principianu à deteriorate. A cullettività territuriale di Mao Tse Tung nun accèttanu tutti li critichi di lu rigimi staliniani è cunzidiratu apostasy Khrushchev ammurbidimentu è dibulezza di u West. E lu epopea Soviet di riscalda in dirizzioni uccidintali ùn pò durà longu. In lu 1956, duranti l "Spring Ungherese" di u CPSU mostra chì ùn andava à chì l 'Europa orientali da u lunar di u so pesu, cummigghiati in u sangue, di una insurrezzione lucali. Suppressi u sente in Pulonia e Girmania Est. In u principiu di 60 di worsening li rilazzioni cu lu United States mette iniziu di u mondu nant'à u zogliu di III Guerra Munniali. È in u puliticu internu divintatu subitu subitu cunfini Thaw. U rigidity di l 'èbbica Stalin vi mai vultà, ma arresti di critichi di u regime, rifiutu, demotion è altri tali misure sò quasi praticatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.