Arte e spettacoliMusica

Katya Ogonek: biografia di u Queen di canzoni Russian

Fans di canzoni Russian sacciu e 'amuri lu artista. Katya Ogonek, biografia è comu un lampu di stelle luminosu, vinciu lu cori di curà mintali, sincerità è via cunt. Cosa una pietà chì troppu pochi d'anni, misurata fora u so distinu! Quanti più caputravagghi si pò dà un pubblicu patrimoniu, si non di stu k funestu.

A nascita di l 'orbu

Katya Ogonek, chì hà foto in stu articulu, hè natu 17 di maiu, 1977. Idda era cunnisciutu dinù cum'è Masha Sha, ma u veru nome di a regina di canzoni Russian - Penhasova Kristina Evgenevna. A so famiglia hè criativu: Luigi Boccherini Semenovich patri era nu cantanti, travaglia per qualchi tempu cù u famosu corti ducali "ciuri". A so mamma era una donna, ma prima di la nascita di a so figliola lumi in u famosu attellu Wirski. Born cantanti Katya Ogonek in la cumuna di Dzhubga Krasnodar Territory, ma poi la famigghia si trasfirìu a residenza permanente in d'Ampezzo.

U principiu di una carriera n'oggettu

Bislinguismu sapere Katya ragazza groovy, attivu, minacci. Friquintau la scola rigulari è in tempu studiatu music, alti è Schicchi. Sti sapè fà vene in avanti à a so nant'à u grande parcu. In 1995, u ragazza talentu capisti Vyacheslav Klimenko, chì u so invitatu à u so novu prughjettu. Dopu ci hè statu un novu cantanti pseudonym sonorous. Katya Ogonek, chì s'assumiglia à a biografia di na bona fata fola, in lu stissu annu si messe davanu nantu à a scena e vinciu un cuncorsu di canzoni Russian. Dopu à tuttu, u so Siberian vuci di villutu hè perfetta di sta Genre, è "canzoni" ùn hè intarissanti.

U primu dischettu di Katie, chi apparse in 1998, include canti basatu nantu à puisii di Fame Klimenkova. U so nomu era "Taiga Bianco", e guditi immensa pupularità. Un pocu più tardi, hà travagliatu tempu cù un gruppu di "Solcu Camp", oltri M. Sheleg è B. Chernyakov. Però, chì seguitanu u travagliu ùn hà a so porta à un tali trionfo, cum'è l 'esordiu. Per tutte e la vita criativu di la cantanti hà publicatu una duzina album si masturba e un numaru infinitu di volumi.

la vita parsunali

Katya Ogonek, biografia hè bella è tragicu a lu stissu tempu, ammucciuni, ùn fù moglie. Idda avia una cumuna-lege maritu - Levan Koyava, chì in u 2001 hà datu nascita à una figliola, Valeria. Iddi vissutu in Moscow, multilinguism longa visita cù una vita tranquillu.

U tràggica fini di a vita di i cantadori

Qualchissia chì sente a canzone joué par Katie, I sugnu sicuru chi si passava luntanu troppu prestu. Tuttavia, un k nuttata a so liberatu da a vita, lassannu Fotoalbum inachevé "You sò in u mo core" e tanti altri piani. Idda lassaru stu munnu, 24 di uttùviru, 2007 a l 'unità cura intensivi di unu di uspitali di u capitale. Medici avissi poi esse chjamatu u causa di a morte - k lu cori, ma a so forza di statu undermined da u travagliu daretu-jornu senza riposu, o cundizzioni nurmali. Ùn risparmiari ellu stessu, Katya Ogonek, quale biografia hè cunsidarata da noi, sopra, detti cuncerti carità, furriau pi lu càrciari, cunsularlu lu poviru e calaru, offerta soldi à elli.

Ci hè solu trent'anni, quannu ci hà lassatu. Andatu à un altru mondu, ma micca in la fossa. Dopu tutte e so canzone è ancora passiuneghjani u listener accurdate à l 'uttimisimu, sincerità nci. Star firitu Santu Nicola Archange Cimiteru a Mosca. È oghje, in la tomba di i fiori freschi sò i so asèmpiu più fidu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.