Arte e spettacoliArte

K. Bryullov "Horsewoman" - un capi di pittura, Russian di l 'èbbica di Romanticismo

In 1832, travelling à Italy, K. Bryullov pigghia un ordine da Russian Cuntissa Yu P. Samoylovoy a so pittura, cu l 'imagine di i so dui sculari, i Taliani -. Un picculu quattru-e Amatsilii ghjovani bellezza Giovannini. L'ordine era fattu. Ora sta pittura, ntitulatu "Rider" adorns u salone di u Gallery Tretyakov. Fighjulendu u dipintu, ùn hè bona à dì chì l 'artista travagliatu cun grande entusiasmu è s'avvicinò maravigghiusu bellezza chì tistimunieghja lu prufunnu' idei di rumantisimu principiu di l 'òpira di l' arti XIX sèculu.

A pittura hè cunsideratu unu di li caputravagghi più impurtante è sputicu chì fattu Bryullov. "Horsewoman" tengu fora, sopra tuttu, un sfarente imagine artistica, pianu scenic. Image dilicata, ragazza, russi, facile à cuntrullà steed & restive, pruvucannu veru stima micca solu per u pocu surella, veghjanu da u so da u apre , o altri tempi, ma lu spittaturi fighjulendu u web di l 'àutri, veri, munnu.

Piglià un ritrattu sfarente di una ragazza, in piena-lunghezza, à pusà nantu à un cavallu - ca è un compitu chi iddu stissu hà stabilitu u Musica. "Rider" ùn hè mustratu à u fermu è muvimenti, in i tempi quandu si ferma elongate manicu cavallu neru, Alberghi CPU e atmosfera tic prevails in primunizioni Diavule. Stu primunizioni trasmessi à u lume è ombra, gusts ventu à li rami chini di 'arburi, cielo, nuvole, passatu più di li strinsenu. Light lampassi nant'à i figuri umanu dilicata, elli simu chjaramente in fondo s'oscurò di a natura, sustanzi suttili ca chidi Musica. Rider, parò, un assai paci è riposu. Pari ca l 'atmusfera vicina aumenta solu a so gioia di truvannusi a pienezza di a vita.

Quissa hè una maraviglia, pittura, hè assai dicurativi, si tira u coloristic fina a occhiu, chiaro di Anjou suttili di culuri e di luce chì vede u so Karl Bryullov. "Rider" diffirisci truculent cumposti armuniosu, imagini realistu incù prufonda simbolicu di blues. Stu hè datu mpurtanza pi la cumpusizioni sfarente, inveci di u imagine (per ritrattu statua hè più adatta di ginirali, o mpiraturi, ma micca per ghjovanu e donne).

Tanti crìtichi dimustrari qualchi amazoni enti fermu, ma ùn ci hè significatu prufunna, chì hà numinau in sta imagine Musica. Rider, a so fiura frail in, cumu si hè cuntrullati cù un cavallu, ancu un cappidduzzu cu un velu pullulé, sò u cumpendiu di bellezza tirrenu è a forza di u sintimentu di pienezza di a vita è di ghjuventù, cusì la tinzioni prevailing in la natura, di u disastru imminenti a so cura. Stu Gaffory la biddizza di lume enveloping u so è i so pripara nant'à un fondo, scure, oltri un allegru e un pocu taliaturi invidia di zitellu, quandu vegu u so. In l 'imagine artistica luminosu trasfiruta a unu di l' idei di basi di rumantisimu Russian - la grannizza e biddizza di l 'omu tirrenu, défini l' elementi.

U persunale generale da u ritrattu maravigghiusu. It attaccaticcia u mistieru cù quali l 'artista ha cumpiì u so Musica Russian. "Rider" - un ritrattu chì ghjè di sicuru unu di l 'abbillimentu uriginale di u manuale piena è multifaceted di dipinti da artisti Russian in u Gallery Tretyakov è i veri "perla" di dipinti di lu piriudu rumanticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.