Sports e FitnessGaëtan

Ivitsa Krizhanats: trenta fama

In a storia di football, ci sò parechji casi induve una football player, un scunnisciutu in a so casa di la casa, si manifests in squadre straneri. Doppu ca, ricevutu offerte da altri club, è cum'è u casu - l 'invitu a squadra naziunale. Hè a tali atleti è cuncerna u nostru eroe.

principiu Croatian

13 di aprili, 1979, nascìu Ivitsa Krizhanats - le football biografia chì principia in Zagreb. club Croatian ùn hannu un altu livellu di spittaculu, perchè parechji di li servinu cum'è un tremplin di u Neru bedda bona atleti in una "squadra" di u paese. 'Nveci, si derà e pratiche di i minori di generazione di calcio. Unu di sti giovani lettori è hè Ivitsa Krizhanats, ca accuminzau a so carriera prufessiunale in l 'età di diciottu anni.

Cù l 'aumintanti 189 centimeters e un pisu di circa 80 chila ch'ellu staked u centru daretu pusizioni. In cumpetizione di l 'urìggini mitrupulitanu francesu, a so prima cumanda hè "Sibenska" da u listessu a cità. Avè avutu per sta squatra sulu setti ghjochi u dopu stagione, Ivica cuminciò cum'è una squadra, "Slaven Belupo" da Koprivnica. Ma ancu quì, ùn la furtuna - solu ottu cirina. Tuttavia, in u 1999 si spetta a prima di "Varteks" da Varaždin. Torna, solu cinque partite in i staghjoni di 1999/2000.

A nascita di football player

Pudere à ghjunghje successu in u vastu Croatia nativu, Ivitsa Krizhanats hà sustituitu "Varteks" in Czech "Jablonec 97." Avè ghjucatu pè u Club appena unu incontru, si quasi subitu si tramutò in lu capu-longu andà di u Championnat Czech - Praga "Sparta". In dui anni, lu palluni jucatu di a prima squadra solu dui cirina, mentri l 'Czech Republic ha arrinisciutu a divintari lu campiuni. Ma in u capitale Czech ch'ellu era capaci à u travagliu cù bona Specialists - Ivanom Gashekom è Jaroslav Jaroslav Hřebík, tantu passate quì hè abbastanza interessante.

U prossimu paese à Ivica hè Poland, è l 'squatra - zabzhevsky "Gornik" induve football player passau in principiu di 2002. Quì ci hè digià arregistrati in u fundamentu, prima di la fini di lu tempu ad avè ghjucatu à tredeci cirina e arriniscìu a partitura unu scopu. Dunque micca stupente chì i paisoli Club Ivica hè un altru, club Polacco - "discus lanciatore" da Grodzinskiy. In stu cumannu, Ivitsa Krizhanats passò quasi trè anni, divintà unu di i capi di a squadra è si varagnò armband l'capitanu. In Cup UEFA u 2003/04 sta squadra Polacco umili minàvanu Baia canusciutu - Tedesco "Gert" e inglese "Manchester City". In u listessu annu, u Club Polacco vinciu Cuncorsu argentu di u Championnat. Ivica quì è pudè binifizià capisti Petersburg Zenith ".

In l ' "Zenith" in l' àpici

Ma lu passaggiu di l 'squadra da a St. Petersburg statu rializatu in 2005.

Per sei anni, in l ' "Zenith" solu in lu Russian Championnat Ivitsa Krizhanats ch'ellu hà passatu a centu cirina. All in tuttu, à ghjucà per a squadra Russian hannu Crimean Turkish centu quaranta e sette. Comu parti di l ' "Zenith" St. Petersburg Ivitsa Krizhanats vinciu lu so maiò IX. Era campiuni volte di Russia, una volta - brunzu. Iddu vinciu lu Russian Cup Cup e Super, vinciu lu Cup è u Super Cup UEFA. À u listessu tempu ch'ellu era nu jocaturi piena-cuncritu in la struttura di basa di a squadra da a St. Petersburg. Era un spettaculu pusizioni di l ' "Zenith" Ivitsa Krizhanats hè custrettu à ricunnoscia chì u so talentu era maculata in u bastone naziunale Croatian squadra Avicultura è statu invitatu à fà per l' squatra di u so paese. Partite di l 'squatra nazziunali, jucau un pocu - solu ondeci è scored unu scopu. Ma ellu fù capisti arquantu tardu - quasi trenta anni di etati.

ritirati

Annuncià u Cuncorsu d'oru in u Cup Russian in u 2010, jocaturi Ivitsa Krizhanats dopu stagione principia, "Hajduk" da a so cità nativa di Split. In la prima annata a squadra vinciu Cuncorsu brunzu in u Championnat di Croatia. Split u novu cummandante di a squadra diventa Ivitsa Krizhanats. Photos Atleta grossu - sottu.

Comu parti di lu jocaturi Munniali Croatian jucau trè anni, finu decidi a cu la so 'carriera, football attiva in u 2014.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.