FurmazzioniStoria

Ivan Gonta: biografia

Ivan Gonta - unu di l 'eventi figure di a storia Ucrainu. U so nomu addivintò un simbulu di a lotta di la ndipinnenza di lu paisi. L'imagine di eroe naziunale di più cumplettamente discritta in lu puema T. G. Shevchenko "Haydamaky". Information circa lu pupulari pueta rivuluzzioni circava in antichi antichi e liggenni, in cui unu di azzione di u caratteru hè Ivan Gonta.

biografia

Information circa la nascita di Ivan assai stingy |. Hè cunnisciutu ch'ellu era natu in u paese di Rossoshka, chì hè s'arricorda trova in u rughjonu Cherkassy. I so parenti erani servi. A data esatta di a so nascita ùn hè sempre cunnisciutu, ma circadori sò repelled da 1740. À un 'età dô Ivan Gonta, à traversu a so cosa, ma hè u truppe cusacchi di Court magnate Potocki, chì in i tempi era lu patruni assulutu di Uman. In a cumpetizione di a so suttana urighjini, Ivan hè bè struitu. CENTER pruprietà di a lingua polacco, pupularità è bonu e cumpetenze urganizazione divinni la basi di la prumuzzioni rapida. In u 1757, figliolu di un viddanu fu elettu capu di e forze Court Potocki.

TRUST

Struitu è di talentu, giovane cusacchi tracciau attinzioni magnate Potocki. È prestu in u campu capisciu lu novu TRUST di u grafico, chì divintò Ivan Gonta. Uni Cusacchi, forsi risintuta com'è u prugressu nativu di i classi cchiù pòviri. Earl purtatu u so ô apprussimata di i signori è misa sutta lu cumannu di u guvernatore di Uman. Duranti u so ministeru Ivan Gonta in u 1755 in lascita u so paesi nativu è i paesi vicinu Rossoshka Odarovku. A ddu tempu, tutti i so 'parenti vissutu in Rossoshka: mamma, moglie, i zitelli. A famiglia di quattru figliole ortu è un figliolu. Pusessu di u paesi ci detti un prufittu di 20 mila zlotys una annata -. A sordi assai ferma in quelli ghjorni.

Gaunt è a fede

Large prufitti da serviziu leali Potocki micca pussutu privà a so credenze di u cinturione, è ùn fà si un strumentu à i mani di autri. Ivan Gonta ùn sparte lu disìu di li pulacchi à impone a fede cattolica a pupulazione Cità di Ucraina. U so 'doni custruitu un magnificu chiesa ortodossa in u so paesi nativu, e la famigghia chiamatu lu Savinelli cinturione - chì e so soldi, vinni funnatu è pittatu Marina di la chiesa a cità Cross Volodarka. Era in sta chiesa, cunsirvatu dipinti muru, chì c'èni Ivan Gonta. Photo cinturione, chì pò esse vistu in babbone mudernu, hè cacciatu da a stu ritrattu.

Assai prestu I. gaunt vinni canusciutu comu l 'omu chì addifenni l' fidi urtudossa. Iddu avìa statu s'avvicinò da li rapprisintanti di e Chjese Cità da tutti i più Ucraina. Stu supportu universale hà fattu si sumiglia noti, ca avìa un tempurale nfluenza supra l 'aspirazioni è verdi di i rapprisintanti di classi Ucrainu.

Haydamaky

Da a fine di maghju di u 1768 à Uman intesu dicerii circa una insurrezzione di massa Haidamaks, chi stati guidatu da Maxim Zhelezniak. Piglionu una cità dopu à un altru, pianu pianu toltu à Uman. Rafal Mladanovich guvernatore di Uman, vinni furzatu a piglià misure forte à dà forza à i cità. Doppu chiuì la porta principali, la guardia a pistari arechja cuntrullà tutti i quelli chì vulia entre la cità. In u carrughju ci era tanti esercitu di Cusacchi, u locu di u quali hè nantu Uman. À sminuì u prubbabbilità di tradimentu, Mladanovich Cusacchi furzatu a giurari fidiltà a Potocki.

Gaunt è Zhelezniak

By ordine di u outhouse esercitu guvernadore fora à scuntrà i ribelli. Ma à aduprà a so armata cum'è guvernatore di e guàrdie Polacco hà fiascatu. Vicinu à u paesi di Sokolovka scontra Ivan Gonta Maxim Zheleznyak. Dopu à u parra, li Cusacchi caccionu i so captains e junceru lu ribbelli. U merger finali di i dui armati di 18 di giugnu di lu 1768 si happi sottu mura Uman. I ribelli dicisi à aa la cità.

tragedia Uman

Uman ripiglià duratu circa unu è una mità di ghjorni. A difesa di a cità intèndesi u milizie, chi paroli rutti appartenant picculu vrazza. One-tempu piscine da tutti l 'armi di a furtezza, entouré, in fumu, criannu un velu denso. Apprufittannu di stu, l 'àutri ribbelli, assartaru successu li mura furtezza è intrinu in la cità. U macellu di pupi era trimendu.

Haydamaky tumbatu pulacchi, i Ghjudei, ucraini, risparmiari nè vechji cucchi, nè e donne. Sicondu à i tistimoni veri sopravviventi, u sangue di quelli chì tombu hè spartu nantu à u zogliu di a so casi è tempii è scurria à traversu i carrughji. Sicondu à parechji stimi, sò mortu ddu jornu da dui à vinti milla parsone.

Colonel gaunt

Dopu à ripiglià Uman tanti perdiri a paura è n'hè lassò li schieri di i ribelli. Gonta Ivan e Zhelezniak Maxim tinia un cunzigghiu ginirali. Decisione di la maggiuranza fu lu cumannu di l 'esercitu ribellu assignati. Maxim Zhelezniak - Hetman di u novu esercitu, e Ivan Gonta - Colonel. In i tirritori sutta lu putere ribellu, a eliminari òbbrichi di travagghiu, ordini cusacchi stabiliu e usi. I capi di u muvimentu ribellu si passi a sparghji i so idei in Ucraina.

Tradimentu è a morti

A scala di l 'assartò assai ostaculatu lu cuvernu di l' Imperu Rumanu Russian. Sottu ordini di Catherine II, à scuntrà i ribelli si trasfirìu e truppe Colonel Guryev. Vtershis di fidàrisi l 'àutri ribbelli, iddu, entouré, l' esercitu cusacchi è u so 'cumannanti cunquistata. Ivana Gontu statu datu à i pulacchi, e Maxim Zhelezniak statu cunnannati a morti da a rota. Però, doppu la mpiratrici hà sustituitu u filaru è u mandò à u sirviziu di travagghiu duru.

Ivana Gontu fu datu à l 'autorità francese. Doppu la turtura, chì durò dece ghjorni, gaunt statu cundannati di u tribunale di particulari, cumpunuta di u preti è i trè monachi. Iddu fu cunnannatu a morti, chì hè accumpagnata da un suppliziu - quartering, peddi, sbucciatura, è altre cose. U terzu ghjornu, appreciating lu curaggiu cusacchi curona hetman Ksaveriy Branitsky Gonta urdinò à tagghiò la testa a ricunniscenza di u curaghju è fortitude cunnannati. Cunnannati mortu 13 di Lugliu, 1768. U scanzari di l 'eroi nazziunali era stata attaccata a la furca a 14 cità di Ucraina.

paese Ucrainu novu è dinò macchiatu cù u sangue di i rivolti pupulari, ma lu ricordu di Ivan Gonta è Libertango Zheleznyaki sempre firmati in i lighjendi è ballati di u populu Ucrainu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.