InternetForum

IMHO Cosa hè, è ciò chì si manghja

Oghje, u Internet hè assai prisenti entrenched in la vita ogni ghjornu di parechji di i nostri cuntimpuranei. Avemu bisognu di lu per u travagliu, a cumunicazioni, svaghi, di ricerca di infurmazione, cum'è-arachide populu è novi amichi - chì hè, in guasi tutti i zoni di l 'attività umani, è in stu riguardu ùn ponu micca, ma a nostra vita ogni ghjornu. In particulare, u tipu di cumunicazioni nanu lingua addiventa sempri una vita nurmale.

The Internet hè un numeru di vitezza di cumunicazioni unicu è e parolle trovu nisun altru nanzu - assai à spessu ghjè u abbreviazione urigginariamenti usata à accurtà cusì i scambii di pinioni, perchè ghjente antiche sempre di più pianu chè pensamentu, è a nascita di tali abbreviations hè assai. Più tempu, si diventa piena-cuncritu, e parolle anchiamènti usatu è divintatu parti di guasi tutte e lingue di u mondu, non solu in discursu cumunità pismnennuyu Internet.

Unu di l 'esempi cchiù canusciuta - hè rara di i nostri aricchi a parolla "IMHO". Parechje di noi, quandu cunfruntatu cu lu per a prima volta, era a prima truvaru è ùn capisci subitu ciò chì IMHO, ma quasi subitu intuitively sintia u so impurtanza. Si hè usata in un particulare u cuntestu, da cui unu pò capisce subitu zoccu significa IMHO - accussì si pò dì quandu vonnu a sprimà a so parè è à emphasize chi chistu è sulu un parè, è i autore ùn sustennu ca nun avissi a èssiri la virità essential. Apparenza, a causa di sta tralucenza, micca tutti i sapè esattamente ciò IMHO, ma solu puntu à u so significatu. In fatti, hè l 'abbreviazione English furmata da l' espressione "In My Viti Cun umilità", ca significa "a mio piccula parè." Ci hè dinù una vista chì u frasa uriginale parìa, comu "In My Viti Onesto" - "in u mio parè onestu." IMHO, a prima versione di i cumpagni duna lu significatu di issu cuncettu assai di più cose.

Più di tempu, sta Acronimo hè divintatu una parolla arquantu piena-cuncritu e dissiminati 'n tutta la cumunità Internet internationalist, in particulare, hà campatu in parechje lingue. A ghjente ùn hà reinvent la rota è cullà incù u so ooznacheniya stu cuncettu - francu chi si messe à cumparisce ozzione cumpagni in a so lingua. In Russian, in particulare, pò passà Ce IMHO, la sprissioni "A am di u parè, sè erroneous" - di sicuru, assai sèmprici, ma hè calmu adattatu. Dinù, parechje persone anu pruvatu à truvà u IMHO significatu un'antra manera, cu diversi livelli di seriousness, è qualchì volta ste parsona hè assai m'ete capitu, parò, ùn sò sempre invintata, ma sanu precisa.

Parlà di seriousness: assai spissu usatu valori IMHO micca abbastanza diretta piuttostu ironicu o sarcastica. Stu succeri quannu la surgente palesa com'è argumenti granciu ricci ginocidiu, è altri, à pruvà à purtà stu à a so attinzioni, mustrannu fora comu "a mo piccula upinione," a strada hè veru. Devu dì, vinia fora bedda tasca.

Appena novu frase e frase chì vene in a nostra vita e lingue, i dibattiti nantu à issu tema si pigghiavanu aria. So parechje persone, in particulare, u vastu maggiuranza di Philologists crede chì tali frase clog lingua - cum'è un duminiu, ste persone sò micca solu contru à specifichi infurmàticu, ma contru à assumendoni da altre lingue, è ùn li si guardà cum'è e parolle piena-cuncritu Russian, è quì un tali maravigghiusa occasioni quandu mischja tantu carine tramindui stimuli! Però, chì ùn hè micca un philologist Pronuncia a sapiri ca si 'na tali finominu piglia place - chì à nigà ùn hè micca abbastanza dritta: hè u listessu cosa comu a ricusà a cunfusione in ogni altru casu. Ogni lingua - campari, è hè sempri cambiendu, ci hè cum'è un omu, o micca, è stu prucessu hè calmu passiunente è ntirissanti. U scopu hè chì filologia deve esse interested in appena stu prucessu piuttostu cà di ricusà a so tistimunianza. Di sicuru, a lingua littiraria classica deve esse accettatu in parechji casi, ma certi volti u disideriu di custumi rispettu incù u so canonichi, comu lu vecchiu barzilletta circa l ' "solder, mandate un esse più attentu, ma poi mi lanna suduri cuddaru." Ogni lingua vivant hà u dirittu à fà mudìfiche in cunfurmità cù i bisogni di tempu è tranquillità di cunzirvatura, ca nun vogghiu sapiri zoccu IMHO, ci sò quasi Sanskrit è latinu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.