Arte e spettacoliMovies

Ian McKellen (Ian McKellen): filmografia è a vita persunale di l'attore (foto)

Hè sorpresa chì quandu parechji attori in u vichjàime si lamentanu di a mancanza di dumanda à a professione è l'oblivionata, Ian McKellen bathes in i ragi di gloria. Hè veramente un gran attore hè avè ottinutu popolarità cù l'anni. È l'età di i so fanali hè prestu in crescente più chjucu. Questu hè facilitu di verificà, hè necessariu solu di firmà in l'adulescente di a strada è dumandate quale sia ghjucatu in u magicu Gandalf. E quellu chì ùn hà micca vistu a saga di a Terra Mediana, deve avè vistu l'epica "X-Men".

Arcuni biografias

Ian Murray McKellen hè natu in u 1939, u 25 di maghju. Apparse in u picculu cità di Burnley, situatu in u cuntatu di Lancashire. A so famiglia era di a classa media. U so babbu servitore cum'è ingeniero civil, perchè a ricchezza di McKellen era. Prima di a guerra, a famiglia si trasfirìu a Vigen. Ci sò stati catturati da u bumbardamentu chì l'Inghilterra hà patitu durante a Sicunna Guerra Munniera. L'actor cumparte cun i so ricordi di manera chì duvitera dorme sottu a prutezzione di una tabella specie di metallo in a so zitiddina. I parechji cridìanu chì u metu permessu à minimizzà a cunsiquenzi d'accustà in a casa di una bomba d'aria.

Era u babbu chì u crideu McCullen per u teatru. Hà purtatu i Ian di trè anni di età à a dramma "Peter Pan". Dopu chì a famiglia si traschera à Bolton, u figliolu d'un inguernu era di questu anni di età era quasi stallatu in un teatru lucale, pussidia un bon amicu di u so babbu.

Inoltre, u zitellu sichjate à ghjucà à a troupe di a scola. U so primu rolu era Malvolio da a Twelfth Night di Shakespeare.

True, Ian McKellen cambiò à Cambridge, ma l'attu era lentamente pisanti. È in u 1961 oghje hà prisintatu nantu à u scenatu prufessiunale.

Teatru

À u stadiu per a so vita, McKellen hà ghjucatu in quasi tutte e ghjochi di Shakespeare. In u 1974, era statu invitatu à u Teatro famusu Royal Shakespeare.

True, quattru anni dopu, abbandunò u troupe. Hà fattu questu per participà à a produzzione di u dramma di Martin Sherman "Bias", chì conta a destruzza inhumana di i gay in campi di cunfurazioni nazi. Era u rolu in questu drama chì purtò Ian u premiu di Lawrence Olivier cum'è u migliori attore.

Ci sò altre premiu tiatrali da McKellen. Per esempiu, à u Festival d'Edimburgo, i so meriti è u talentu eranu premiati ripetitu.

U principiu di a carriera di film

I primi passi in a filmu hà iniziatu cù roghjunamentu episodicu. Ma i travaglii veramenti memorabili cascanu nantu à l'anni 80. Allora Ian s'alluntanò in "A Primula Spiegata", "Catu impurtante", "U servitore di l'amore".

Ma u prugrammu pò esse cunsideratu u dramma anglo-americanu "Scandalu". In questu, McKellen hà avutu un rolu maiò. A film hè stata basatu nantu à a veru storia di John Profumo, chì in i 60 hè statu un ministru militari in u Regnu Unitu. A so carriera hà cullassatu quandu a so raportu cù Christine Keeler, una chjama chì chjamava, era revelata. McKellen hà sappiutu John Profumo.

Dopu ci era u blockbuster in Hollywood "L'Ultima Movie Hero", è Ian McKellen hà participatu ancu cù Arnold Schwarzenegger. A filmografia di l'attoriu fù rimbursatu cù un caratteru intriganti - Morte.

Dopu ci hè stata filmatu in a televisione "Rasputin" è una altra cinta storica - "Gone With the Sea".

Ma un "mannatu" di premiu bè u portante di l'attore "Diocesi è Monsters". In questa cinta, Ian rapprisenta u caratteru principale - James Weil. Per queste travagliu hè statu nominatu per un Oscar. Hà fattu un prublema da l'Associazione di Crìtichi di Televisione, hà ricivutu un premiu di film britànnicu indipendenti. Ciò di Chicago, Los Angeles, Florida, Toronto è di San Diego di a Film Critics eludonu i meriti d'Ian in questa film. "Diocesi è Monsters" marcate cù premji "National Board of Review" è a Società di critichi di a film "network".

Magneto

In u 2000, l'era di i "X-Men" principiani. Ian McKellen hà starratu u rolu di u supervillain Magneto. U societale in a film hè Patrick Stewart, chì hà ricivutu u caratteru cù l'antipode Catturari X Charles Xavier.

L' attore Eric Lenscherra hè rapprisintatu in dui filmi più di a trilogia. Magneto in u tarritoriu britànnicu hè statu assai più cumplessu ca u villano comicu classicu. Hè assai più di l'eroichi di Shakepearean favorito di l'attore.

Semu devi esse nutatu chì i nemici in a trilogia di u filmu, Ian McKellen è Patrick Stewart sò veramente amici boni. E so ritratti umoristica, periode nant'à a reta di a gioia di i fanni, sò megapulugichi. Allora, una di l'ultima seria hè dedicata à i vistos di New York. L'imaghjini ùn anu micca stà parechje imagini brillanti da u librettu turisticu. Eranu fiascidi di curiosità è spettaculi naturali, chinu di umuri.

Saga di Terra-Mediu

Un altru rolu chì hè divintatu un fito in a carrera di McKellen hè u mago Gandalf.

A storia dura da u 2001. Hè da quì chì a prima film hè statu filmata nantu à u travagliu clàssicu di John Ronald Ruel Tolkien. Dopu a stampa finali di u trilogia "U Signore di i Rings" hè stata una volta di parechji anni. Ma Petru Jackson hà riesciutu à filmà u "Hobbit". È per l'incarnazioni nantu à a pantalla di l'gattivu Gandalf, Ian McKellen hè statu novu invitatu.

Ùn si cunnosce chì i critichi di a film premiarà i premiu "Hobbit". "U Signore di i Rings" hè statu nominatu per un Oscar in u so tempu. Ma, forsi, a recompensa più preziosa per un attore hè l'esercitu di ammiratori di u so talentu.

In più di participà à sagas fantastichi nantu à scala, McKellen hè felice per rinunce in modesti prughjetti. Ùn lasciarà u teatru. E in televisione, hà travagliu interessanti. In 2013, Ian hà starratu in a sitcom britannica "Sinners". Questa hè a storia di una parella gay anziana. Anu abitatu nant'à a mità centu anni, ma ùn avìanu micca avutru di pudè à l'altri è l'amori, ma ùn mai avè averanu ancu à elli.

Un pocu di persunale

Per i fanali ùn hè micca un secremente un'orientazione tradiziunale di l'attore. In u novu, in u 1988, McCullen amparò. Ian hè gay. E hà fattu una parti activa in l'attività suciali di e cumunità LGBT in i Stati Uniti è Gran Bretagna.

Ora l'actor dici chì hè solu. Ma per un longu tempu hà vivi cun Sean Matias, un attore pocu cunnisciutu. Dopu chì u so cumpagnu hè u maestru Brian Taylor.

McKellen, pari, decide di ùn restè à i lochi. In i piani di l'attori sparali in a nova parte di u "Hobbit". A parte dopu di i "X-Men" hè nantu à strada. Allora pudemu retrovistà l'incarcerabili capacità di Sir Ian McKellen à a reencarnazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.