ViaghjuDirections

I viscuvili di Marrakesghi, chì piacè di turista

A cità, chì parechji seculi era a capitale di u statu esotico di Maroccu, hè cusì bellu è insitu chì hè chjamatu Parigi di u Desert Sàhara. Dividitatu in distretti novi è novi, hè riccu in monumenti storichi chì anu scurdate in cundizione excelente.

A cità, chì deti u nomu à u paese, hà sempri statu populari cun turisti di tutta l 'universu.

Area di Djemaa el Fna

Parlendu di e turisimu di Marrakech, ùn pudete micca dettu di a so parte antica - Medina. Hè cresce chì hè quì sò tutti i monumenti urbani principali chì attrughjanu i viaghjatori.

U simbulu di a metropole pittoresca hè Jemaa el Fna - "l'area di i capelli siepeati", ricevutu u nome da causa di l'eserciti brutali realizati à stu situ. I criminiali sò stati torturati per un bellu pezzu, è dopu chì tutte e turture era capimatu.

Oghje, a squadra hè u locu predilettu per e spassighjati di i residenti lucali è di i visitori di Marrakech.

Lu postu di e festi di massa

Dopu avè ottinutu l'indipendenza, l'auturizazione decide di mette i ferii di a ferru in questu locu, ma l'abitanti lucali resistenu l'innovazione per un pezzu u tempu, u guvernu hà fattu cuncessione, perchè ricunnosce a so decisione com'è erronee.

L'aria, inserita in a lista di u Patrimoniu World UNESCO, induve a festa di a massa si trovani in u ghjornu, trasforma in un veru ghjacciu di fumatori à l'aria aperta in a sera.

In parechji buttreghi di souvenirsi pudete cumprà rigali memoriguale, in particulari i lighi di metallu di l'azurne sò assai populari è centuie di spettori cullighjàcule vicinu à i artisti passani chì anu rigali viventi.

Palazzu di Bellezza

Antica Marrakexi, chì anu unepoche di a so architettura europea, hè famosa per u pocu più vistu di u primu prisumentu di u Bahia Palace, erettu du u sultanu per una di i so boni cose. U monumentu storicu chì si trova in Medina hè statu custruitu gradualmenti, i novi salotti crescenu eventuale è cuminciaru à rapprisintà un labirintu veru.

Attenti micca attrachjatu da l'esternu, u palazzu era veramente bonu dintra. A cosa hè chì i crescitanti arabi ùn anu micca dekoratu l'edifici eriggiati, perchè nunda puderia pruvucà sensu d'invidia. Ma a decorazione interi stalla un lussu specialu.

Bella bellezza

Unu di i palazzi majestuosi, chì i so abitazioni si sò deculteati cù mosaici belli è ornamenti sculpitevuli, hè circundatu da culleghju stampati di marmura. L'incantu di bellezza di l'attraversu di Marrakech, chì si compone di 150 abitazioni è un spassiu pienu cù una funtana, a gloria chì si spargiu in tuttu u paese, dopu a morte di u vizju, fù spoltu da u Regnu di Maroccu.

Per visitanti sò solu una parte di a pianta è aperta, è l'edificiu principale, sfurtunatamenti, ùn pò micca accettà i clientni.

Giardinu Botanicu Majorelle

I posti di riposte di Marrakech (ritmi di quarchi anu sò presentati in l'articulu) sò sempre di grande interessu à i turisti straneri. L'oasi verdi in una cità altavule ti fate scurdà tutte l'intrusione è permette di rilassate in u senu di a natura.

U famosu giardinu botanicu si trova nantu à una strata cun u nome di u dilicatu Yves Saint Laurent, chì pussidia un area naturali dopu a morte di u primu pruprietariu - u Majorlettore.

Miracle Corner

Un omu di talentu chì hè culpitu da Maroccu, hà acquistatu un pezzu di terra è spalleció un giardinu simbolicu, senza ancu assumendu chì a so ruscella verde cresce. U storicu manighjanatu hè un pezzu blu à a dumanda di Majorelle, in cuntrastu cù a paleta rossa di Maroccu. Ora ci hè un museu chì, esicuzzioni di quali cuntenanu quelli chì sò cun arti islamicu.

Oghje è ponu sighjene di Marraghillianu, in ogni locu di i pianti purtati da i rinfrescati i più remessi di u globu chì cresce, sò aperti à i turisti ogni ghjornu.

Ruins di El-Badi

No tutti i munumenti storichi alcunevanu i discendenti in a so forma originale. U famusu palazzu El-Badi, ricunnisciutu di i ruvini, hè stata edificata in u XVI sèculu da u Re di Maroccu in onore di a vittoria annantu à u Portugallu. Ancu ora puderete apprezzà a sophistiazione di a struttura, nantu à quale u megliu travagliaru. Hè più di trenta centu camere ci anu accatatu cù marmura è oru, è in u tribunale eranu spazze in piscina per recicà acqua di acqua.

À a fine di u seculu XVII, quandu u rè erò muratu, u so ziteddu principalu era culpritu, è micca un sull'altru di a dicurazioni interi arrivava finu à i nostri ghjorni. L'abbandunati attraziu di Marrakech, chjamati "incomparable", rapprisentanu un gruppu di strutture stinati annantu à un vastu territoriu. Per più di 50 anni, u Festival di Folklore Nazionale hè stata quì, cullendu artisti d 'ogni u paese.

A citadina chì ogni ghjornu sognu di riunione cù

U misteru charmu di a cità facenu chì tutti sighjenu a so storia antica è ammiraghjanu l'ogetti stòrici chì reminiscenu l'affari di u passatu. Tuttu chjaru senza escezione, l'attrazioni chì si trovani in Marrakech, causanu l'admirazione vera di i viaghjatori chì sònniu di una nova reune cù u exotismu.

A cità, chì ponu sàbbili tutti i bisogni di i turisti, farà qualsiasi postu unicu è cunfortu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.