DrittuState e lege

I diritti è òbligu di genitori

U raportu trà parenti è i zitelli sò assai di più cumplessa cà ch'elli parenu. Parent - quellu chì hà a gestioni di u sviluppu di u zitellu, u prucessu di criazzioni identità. Lu rolu di u maestru hè impurtante troppu, ma sempre hè un minorenni.

Juvenile e figghi minurenni faci pocu à ùn maschile ponu, ma ùn ti scurdà ch'elli ùn sò micca tinutu da i so parenti. Iè, si nun hannu dirittu chì deve esse rispittatu. I diritti è òbligu di genitori sò numerosi, è u so impurtanza hè maiò. Di sicuru, sò Entériner a lege.

diritti Personal è òbligu di parenti è zitelli

Anna à avè ricivutu di i genitori di basi educazione generale hannu lu dirittu di cuntrullà u so attività educazione di i so figlioli. Hè circa italiana sceglia, programmi educative, maiori è accussì on. Ci tocca à esse prisintatu un accessu à i precetti di i stituzioni educative, à chì u numeru di i so figlioli.

Ch'elli ùn ponu esse interdetta da a participari a la gestione di i stituzioni in cui i zitelli passanu u so furmazione. Stu si rifirisci a lu cuntrollu nant'à u bordu di a scola, o àutri corpi listessu.

Cuntenutu è sicuru di u prucessu di educazione ùn deve esse ammucciatu da elli. I diritti è òbligu di genitori, basatu nant'à ciò ch'elli darà hè un 'educazione murali è religiosi di a so' figghi vi ghjunghjerà.

Genitori chì per unu motivu, o un altru ùn campà inseme incù e so figlioli, anu u dirittu à imparà li riunioni a scola, ottenimentu infurmazione circa lu prugressu. Avemu nutà chì in certi casi stu pò esse interdetta da lege.

Sè l 'amministrazzioni ùn hà postu, genitori, si vidi l' Oru di u dischettu di furmazione davanti à l 'annu novu a scola. Sè un female vede degnu, chi iddu avia 'na riunioni cù u maestru nigatu ùn pò esse.

I diritti è òbligu di genitori, è dinù basatu nantu à i capacità di prucessi verbali di criticà a colpa di i scoli e li maestri. A cosa principali ca sta critica hè ghjustificata.

Genitori sò dinù certi òbligu:

- si devi uttena la nurmali fisicu, emutivu è u sviluppu mintali di i so figlioli. No insulti, umiliazione sò innaccittevuli, comu puru l 'usu di a forza fisica, prissioni undue e avutri cosi chi hannu un impattu negativu nant'à u sviluppu di e la criazzioni di sumiglia;

- genitori sò obligatu à furnisce u prucessu amparera di i so figlioli chì ùn sò ghjunta l 'età di quindici;

- si devi rispittà u Cartula di l'istituzione, chì riceve i educazione u so zitellu. Participà à una gestione di a scola ùn hè micca ubligatorie ma preziosi;

- genitori sò obligatu à assicurà chì i zitelli sò in bonu tempu umiditati lu dèbbitu studenti;

- Parents hannu nuddu dirittu à ntirfiriri ccu la dimarchja pedagogica. Ci duvia dinù mostra u rispettu di i prufessori, pi rapprisintari li in fronte di i zitelli in una bona luci;

- Parents sò nicissarii à u megliu di a so capacità finanziarii à furniscia i zitelli cù i cundizioni di nurmale in ch'elli ponu amparà è u sviluppu;

- u turnu di a giuvanotta - visità assimblei scola, ghjunta à a scola chjama lu maistru di classi, o lu diritturi;

- si deve rispittà u parè di u zitellu è di lassàlli ellu u drittu à imparà tutti i tipi di evenimenti, s'ellu ùn hè sana, è a so visita ùn vi prufananu ogni prughjettu, ma ùn micca male u sviluppu murali, ùn hè micca periculosu, è cetara è cetara.

Also nutà chì genitori duvia fighjulà fora di l 'aspettu di i zitelli, Scarpe.

Facirmenti, i diritti è òbligu di genitori sò Entériner a lege. E so fonte sò differente. Diritti i zitelli di a Russia dinù lecitu. Ratio di necessità chì sbocca nantu à e diverse tipi di sanzioni da u Statu è corpi auturizati lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.