ParalinguisticiControl Pest

How to trattari cu Medvedkov

Mole e la lutta contra lu - band friquenti in Journals spertu e fori urtaglia. Patroni di giardini stu nsettu dannìficu, danu assai di priculu: lu gnaws la parti sigretu di steli e radiche di i pianti, mangia radiche. Soprattuttu periculosu hè mole cricket per ripicca. Per esempiu, in i zoni cuntaminata da sta periculosa nsettu dannìficu di i pianti piantò in u sera a terza parte di u matina pò digià esse persi.

Per infurmazione nantu comu trattari cu Medvedkov, in l 'ortu, si disse: è scrittu un discretu assai. Si pò asciucàrisi da i mezi chimicu. Per fà stu spessu aduprà "Medvetoks", "Fenaksin Plus" pronti esca Granulated "Grizzly", chì sò statu introduttu in a tarra secondu a l 'aiutu. Hanu suttana toxicity è falsi decompose in terra, senza ruinari li culturi. Issi chì sò periculosi solu per Cigale quant è u so Larva: mangiare, granulé ravageur sò tombi in uni pochi di ore. Tuttavia, in lu casu di l 'usu di sti fondi di a prutezzione di chirruping hè mossa solu per uni pochi di settimane. Hè hè pussibili a guariri di u nsettu dannìficu in lu tèrmini cchiù?

Giustu-canusciutu strata antichi a trattari cu Medvedkov, chì permette di schisà lu per tutta a staghjoni, hè dug in u situ à u fini di sittembri, unu o di più Dauer ovitate tremenda di circa 50 cm Lingua - si deve apre u cosita e chini di suvu. Generale vi sciddicari in issi Dauer di l 'inguernu. Cù u trabucinata di suvu friddu spargi tutti li nicissità di u situ, è Cigale trou muriri. Di sicuru, ravageur la primavera si movi da altri siti, ma u so numeru hè assai nica.

Next cunsigghiu supra comu trattari cu Medvedka avissi a èssiri: ponu esse spartu in una suluzione sapone risultati movi (in un friscalettu d 'acqua deve piglià 50 cunzunantali d' ogni marmura ditirggenti, 10 aspra di sapone) circa dui litri in ognunu d 'iddi. Pest more direttamente in un pirtusu o di un minutu, o dui vinarà fora à la superficia. Un mischiu diffusion d 'acqua è kérosène (10 litri d'acqua - 100 ml). Parechje giardinari in risponde a quistione di comu trattari cu Medvedkov, dà cunsiglii à aduprà trappule in casa-fattu. So, parlanti ama passa a biera, patate, crudu, oliu vegetale. Lattine o di buttigli cù un picculu numeru di esca digged un pocu sottu à livellu terra trà i filari. In la matina doppu si trova inspect è lampà ravageur.

Li siquenti ci voli su comu trattari cu Medvedkov, hè issa: si pò tirari di scherma e cumming un pezzu di terra o un serra attornu a l 'perimeter di i linzola di pietra, o scavari liggissi, li Culinaria cun ghiaia (rena). Tuttavia, stu mètudu ponu aiutà solu in la lutta contra l 'Larva di Cigale trou, perchè generale vi vulari supra la scherma facirmenti. Più efficace sarà n u letti siparati perimeter o Tagete, façon, o agliu - i so muschi repels | ravageur. Si deve dinù esse feuillure periodically pianu - lu vi aiuta à fallu la Larva di Cigale trou.

Certi patroni situ nanzu piantatura ripicca cartulina per ogni individuu struttura prutittivu, pianta di Cigale confiture - Gas di suttili, buttigli, plastica, ga pezzi ortu, o puntu di canna. Altro, quandu dumandatu circa comu trattari cu Medvedkov, preferimu niscì gambu, piantina undergirding di Tissu matinu misurendu 15 da 8 cm Lingua - cusì chì parti di u statu in a terra, è qualchi - a la cima. Mole ùn pò fame lu tali i pianti, è suciale di Agence summer, senza fari mali.

Capisciu comu trattari cu Medvedkov nant'à u situ, qualchi giardinari diri circa li jammi di l 'anni, tempu-tistati mezi - un cottu u granu, maize in furmèntu, o orzu mmiscatu cu ogghiu girasole è karbofosom o metaphos. Tuttavia, stu mètudu - i più dannusu, perchè l 'chimichi stà in la terra bona, in più, una esca poche pò è acellu. Hè dunque jeudi à aduprà a cummattiri Medvedkov i mezi più sicura. In generale, in ordine di guariri di 'stu periculosu nsettu dannìficu avissi a ièssiri usatu parechji maneri: - accussì si pò cuntà nantu risultatu-longu andà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.