Arte e spettacoliArte

How to piglià un dracuni: la criazioni di un ùnicu castità miticu

U grande e putente, forti e honnête, omu saggiu e vengeur ... Oci quantu à piglià un dracuni, vo ùn pò pensu chi à fà in i so tempu pietà. Sti zenne belli ani ssiri criati pi strumenta a ghjente à divintà caputravagghi di l 'arti. Ma micca tutti si movi su carta, cumu elli si prisenta in u so core. Avà guardà u instructions, info chì vi facili a superari pi l 'accussì-chiamatu barriera tracci.

Davanti à voi piglià un dracuni, noi ci pensi ch'ellu hè una criatura miticu. U so caratteru fantastico presupposes cumpleta la libbirtati di l 'azzioni in u sensu di a vostra spazzola o matita. À cullà cù u ochju di sta creazione - chì hà sempre attrattu da l 'artista. Tuttavia, ancu in stu arte senza hà qualchi inevitevuli, è ch'elli sò in stu casu, direttamente à a statura. In Pà a mudellu si girò fora bona, liata album, tela, o ogni altru elementu in u quali si tinia davanti à u drago casciuni hè divisa in quattru parti. Periculu hè necessaria a difinizzioni di li limiti di u ritrattu. Stu sarà micca solu tena u statura bonu è armuniosu, ma dinù còmuda di andate u ritrattu.

U prossimu bagagliu in u instructions, nantu quantu à piglià un dracuni, hè l 'appillazioni di u capu. Comu regula, si hè da u riva manca o di dritta. Basatu supra lu fattu ca la nostra criatura hà un craniu cruci, ùn ponu piglià ovale è triangulari. Poi andà à l 'appillazioni di u pettu è osse anca. A prima hè situatu circa in lu mezzu di lu funnu, la secunna - sottu a media, è un pocu di più da u pettu à i muntagni di u capu. È, di sicuru, a siguenti qualificà subitu a n'avutru intigrata di u nostru power - a so putenza 'ali. Dapoi ch'ellu hè cun noi à un postu sideways, po una ligna à una forma wrasse vi basta. Cruciani u spaziu in stu casu, ùn hè necessariu, chì ancu una sola drago ùn hè statu ascella da grande l 'ali.

Più ci voli à fà a girari un dracuni, seguita da u simbulu di li gammi e cuda. Quì, a prima ligna deve esse spertu e roughshark, cum'è per a siconda, hè liscia è chjara. È avà cumincia la parti cchiù prifirutu di ogni artista, s'ellu prufessiunale, o una maturità, ma hà fattu una matita. avà vi deve viaghjà à oculistica. Sketch di tu già hannu, è oghje ch'ellu hà à dà un ochju unicu. Vi ci vole per esaminà cumu si vi vede a to power - o di surrisu, cume predatory. Spikes putenti in u collu è l 'ali, zanne, cuda Wiry incù una fine Utricularia - tutti di cui pò esse adupratu da voi. In fatti, quandu davanti à noi hè à piglià un dracuni, noi vi mai scuntratu dui o di più di u listessu. È ghjudicatu cusì, perchè l 'fantasia di ogni artista hè unica.

Avà chì sai cumu à piglià un dracuni, postu chì tù era oro solu minorenni. Quale deve asciucàrisi effaceur tutti i ditagli chì sò mancu più bisognu, oltri à pricisà ombra. U modu sèmplice di fà sta azzione aduprendu cross-Mandala. Ma si pò fà di più cumplicatu u travagliu - Whittle arice crayon gout è dalli à i buccal cuttuni tracci. Quandu vo avete finitu entrata l 'ùmmira, u ritrattu sarà cumplitamenti finitu, è avà si pò esse u stava à u muru e arrivare mìa per i so talenti da amici e amici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.