Arte e spettacoliArte

How to piglià un dente. Passu da disigna un passu cù annotations

Pissenlit - un bellu fiore, salvatichi, chì pò esse vistu micca solu in campagni, ma ancu in backyards urbanu è giardini. Cuncettori ancu speciale a siminari la simenza di dandelions su lawns alloghji à creà una maghjina di u paisaghju, prato naturale.

Pissenlit hè anchiamènti usatu in midicina antichi di u travagliu di i malatii italiana e intestinale. I casci è spichi, fiore, sò usati in cosmetica. A cucina naziunale qualchi ghjente ponu ancu truvà ricetti di insalate, marmellata di dandelions.

A discrizzione info di u tarassaco cum'è una spezia butanicu di u so proprietà di interessante pò trova in ogni rifirimentu droga.

Ci sò interessatu à a quistione di quantu à piglià un dente.

How to insignà i zitelli a mettiri stu beddu fiore? Sta quistione hè dumandatu è u liceo, è a scola primaria i prufessori. Sti disegni carnation cù spiecazione info servinu cum'è un aiutu visuale diffusion, è pinghje cumu u matita e staciuni strasurdinariu casciuni tarassaco.

Ogni mudellu principia cù situazioni. Girari li linii generali di luce, induve vi dugnu i ciuri. Cerchi, u imagine ut in i media di u linzolu. Allora, cù images tarassaco mustrà u prucessu prugressiva di disegnu, ma solu seguità u nostru aiutu.

Ci mostra come si piglià un dente in May, Fiurisce gialli luminosu. Pirciò, assai attenti è pagatu apposta pi lu petali.

Prima, piglià un capu fiore. U Populu ùn deve esse pittatu cantar, cum'è in stu m'agiterai picture, è da a manu. Signalà a ligna di u gambu và da i capi, fiore, è u locu induve vi mette i casci.

Avà avemu viaghjà à piglià l 'petali. Iddi crisciri da u centru. Hè impurtante di sparghji u petali cusì chì vi pò vede u muvimentu. Iddi sunnu picca diluente à la basi è nanticchia affusolato versu la fini suprana.

Fate un "fuzzy", testa, fiore. Nant'a u bordu di i petali girari applicàrisi, minichichje chì sò ammucciati sutta i petali pittatu nanzu. So la testa, fiore, àvi vulume.

Avà piglià casci. Prima, avemu tombu stesu longu i ligna sicchi e poi li tecnica: agghiuncennu rotonduli, sharpen u minichichje, facennu Shiny.

Facili pronti. Auguri lu in dui culori: testa, gialli e l 'gambu e foglie fà, verde. Pudete puru aduprà culurata siccatura, chiù o Guache.

How to piglià un dente in matita? In stu casu, lu disegnu pari maestosu tarassaco deflorate, quandu un ventu di luce da u so graneddi sò rializati da un pare-picculu PARACHUTES. Davanti à voi principiatu, pittura, subtly sharpen un crayon à ligna hè facile, vulannu, comu tarassaco lanugine.

As in u casu prima, piglià un panaru a la forma di un circulu. Ma invece di petali se achenes (un nomu di più precisamente per sta simenza fiore). spichi magre è tandu chjamatu pririsovyvat crest prima, un filu di girari-.

Piglià à parechji Usines vulannu traballat-achenes. Facili pronti.

Se u tarassaco pò esse nantu un fondo, neutrali, crià contru à un cielo, blu, e muntagne, fioritura, primavera campu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.