Arte e spettacoliArte

How to piglià u visu di un omu chì en face?

Portrait fotografia hè unu di u più difficiule, ma creda quantu dura hè a se u visu umanu di lu so '. Quanti détails fina e sustanzi! Unu pensa ch'edda hè tortu, è u ritrattu hè irretrievably ncungruenzi. À amparà à piglià un visu umanu, hè scrittu un saccu di articuli, stu prucessu hè datu à u principale libri nant'à u arti.

Ogni artistu hà i so secreti è "scherzi", ma à u stadiu nizziali di tracci storia di tutti i taliari circa u listessu. U prima passu hè di custruisce una culonna di simmitria - la cosa cchiù mpurtanti è quantu à piglià un visu umanu. Senza ella, a lato, specchiu di lu visu pò esse distorted. È hè una linìa verticale cunvinziunali.

Allora avemu depict lu circulu, chì sarà u fundamentu di parsoni avvene.

A circulu fendu una ovale pulito. Si deve esse simile à l 'ovu. Cusì, avemu ottene una cchiu jauta recognizable.

Allora, in u mezu di l 'ellissi una ligna horizontale favurèvuli - chistu è lu linia ochju à esse symétrique cu rispettu a lu, e la distanza tra li hè uguali à a larghezza di un occhiu.

N sèquitu, linii cunnizziunata parrari: varvarottu (puntu lowermost), nasal (serie bassa) u Eyebrows (u luntanu da u nasu à a linia pin, soli da l 'arcu).

Definisce u currettu larghezza di u nasu, hè assai facile, just lunged i dui verticals di i scorni nternu di ochji.

À piglià male un bocca, fàcenu u distanza tra lu nasu e la linia varvarottu in 4 lunghezza uguali. U labbre sò colpi trà u terzu è siconda

Arechje vi esse in linia trà l 'occhi e nasu.

Avà ferma u più difficiuli di - a piglià li dittagghi, aghjunghje u to collu. Primurosu, fà un rapprisintazzioni soulunatics di i formi.

Chì hè lu modu cu l 'aiutu di falza è i so custumi osservatore di statura pudemu risponde à a quistione di quantu à amparà à piglià un visu umanu. Image First arrivare bedda Financial, ma hè u sti storia avissi a èssiri la manu à u stadiu nizziali.

How to piglià u visu di un omu cu 'na matita? Avanti à sta quistione hè sèmplice. Però, si deve avè in i primi fasi ricùardu u solcu ausiliari sò a causa pò guasgi. U Populu ùn hè micca necessariu di ch'iddu distribbuisci troppu ad elli, ghjè megliu da renda a disignau, spicificatu la imagine sarà ruvinatu.

Lu stissu vali a ciatu - si deve esse assai chjaru è precisa, spicificatu la imagine vi taliari untidy.

Di lingua, è pràtica, u duttori, à u so modu à noi dicu quantu à piglià un visu umanu. Vacanze pò differ in tecnica. Certi, per esempiu, passau la custruzioni di lu cìrculu ausiliari, Oval limitata. Lu stissu vali pi la definizione di a linea toi. À definisce assassin solu una ligna, chi vi dì u puntu più bassu di a bocca. Certi credi u gruppu in quattru parti, la distanza da u nasu à u soprappiù varvarottu.

Sè vo sò sapia quantu à piglià un visu di una persona, amparà una pochi di classi differente, chì hà da esse differente da ogni altru. Scegli a to machja individuale. Solu ghjudicatu e errore pò prudùciri na tècnica particulari chi hè degne solu à voi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.