Home e famiglieHolidays

Hanukkah - ciò chì hè? A storia è tradizioni di Hanukkah

Ogni annu in u mondu Jewish da u 25 di Kislev è à l '2-3 marzu di Tevet dice un gran agriturismo - Hanukkah. Cosa hè l ' "sanctification" è "aghjuntu", ca detti lu nomu di sta tradizione? Cosa faci l 'usu di l' tappi spark, manciari diliziosu è una festa lingua ottu ghjorni? Prova à capisce.

What does "Hanukkah"

A parolla "Hanukkah" in Hebrew custituitu di dui parti. Prima, "Khan", significa ca significa "hanu truvatu a pace." Seconda, u "K" - na cumminazzioni di littri quale valori numericu - vingt-cinq. Si si lija a vittoria militari è spirituali di i Ghjudei, più di li Greci, accadutu 25 di Kislev (secunnu lu calendariu Jewish) in 164 aC.

nomu di la casa "Hanukkah" - deriva da a parolla "lahanot" signìfica "dedica" ( "sanctification"). Stu ghjornu fù sunari-cunsacrati à l 'altare di u Tempiu di Ghjerusalemme, chì hè esattamente 3 anni prima di la data di stu idolaters impuru. In issi ghjorni di Chanukah si chjama più "festa di luci".

A storia di a Hanukkah

Tradizione, Hanukkah hè celebrata per ottu ghjorni. Si cumencia da u jornu 25 di Kislev, ca di solitu accumincia a nuvembre o di dicembre. L'evenimentu, chì cunduce à u principiu di a storia, di Hanukkah, mannu durante u tempu alessandro Velikogo (Macedone), quannu lu tirritoriu di Israel hè una parti di la Siria, l 'anzianu, à volta, na pruvincia di l' imperu Grecu. Per un longu tempu, i Ghjudei è i Grechi trovu una lingua cumuna. Ghjudei Law-sipolcri ubbiditu à i reguli di stabilisce da u cunquistatura, è lu succissura dû Great appartinni a altre faiths piuttostu tulerente. Però, tuttu cangiatu quandu lu tronu Siria schiarisci a Sant'Antioco IV Epiphanes.

U focu è a spada è pruvatu à impone e nazioni servenu oghje religione ellenica. Sutta lu duluri di la morti, l 'ebbrei èranu pruibitu à circuncì, à studià Torah, à fighjulatu i leghji of shabbat. In lu tèmpiu di Ghjerusalemme, à l 'magia di u rè fù custruitu altare di Zeus - u capu di i dii di a PANTHEON ellenica.

Cum'è un risultatu, in Modin - paesu vicinu à Ghjerusalemme, - una insurrezzione pestilenza. Hè statu guidatu da unu di l 'anziani di u stabilimentu, u Ghjudeu Mattiyagu, è dopu à a so morti, chì hè accadutu un annu dopu, i ribelli cuntinuau a porta u so figliolu, Ghjuda Maccabee.

In totale, i lotta per u libbirazzioni di i Ghjudei da a pastoghje Siria durau pi na vintina di-cinqui anni. Tuttavia, trè anni dopu à u principiu di l 'assartò u Maccabees successi in liberating in Ghjerusalemme. A prima cosa i vincitori accuminciò a sottucartulari tempiu desecrated. U idoli stati cacciati, di mantene l'altare rutti, ma invece u menorah oru (lu menorah), chì era statu arrubatu, temporaneamente mette un ferru strasurdinariu.

Però, quannu lu vinni tempu à accenda u menorah in fronte, di l 'altare, si girò fora chì tutti l' ogghiu successa in a ghjesgia fù desecrated. Clean firmati solu solu un picculu brocca, ca avissi a èssiri abbastanza per solu un ghjornu di lumi. E si s'avissi ottu ghjorni à priparà novu oliu ...

Sempre, u littiralmenti menorah Quandu stu ghjornu, un miraculu hè accadutu: u lume hè inexplicably abbruciati di ottu ghjorni! U tempiu fù cunsacrata dinò. È avà, in onuri di stu casu ogni annu pigghia postu la festa di Hanukkah.

Cosa hè Chanukah

Avà chi avemu fattu cunnisciutu per u sensu storicu di Hanukkah chì hè "Chanukah" si vi dinù esse facile à criu. So-chiamatu lumini agnuna Hanukkah tradiziunali, simbuliseghja u spiritu di resistenza è a vittoria di bè nantu à u male.

forma Chanukiah ottu dolciumi. Iddi up u miraculu chì hè accadutu durante a vittoria Maccabee più di i Grechi. In i tempi antichi era apertu à impiccà si nant'à u carrughju, à a manca di u fronte, porta. Però, dopu, per via di i periculi di u focu, Hanukkah statu dettu à accenda i casi, mettilu à un rebord, finestra - tantu chi la rossa di cannili ricurdari vicinanti è quà chì sta Hanukkah.

Sti lampade sò fatti di ogni materia: lanna, lucido, ardente, porcellana, di ferru. Quelli chì sò s'avianu è pò pagari Hanukkah d 'oru, o d' argentu. I so dimensioni sò dinù sfarenti: da l 'assai mprissiunanti chi u primu ghjornu di Hanukkah hè di solitu, luminoso in palazzi di guvernu, à un modestu è chjuchi, ca di sòlitu offre issi ghjorni, in tutte e case giudaichi.

luci ordine lock

In cunfurmità cù misura, u più largamente privalenti, l 'ordine di l' étincelle serate tappi issi ghjorni, hà u so propriu regule s'imponi.

I primi a notte è di solitu u più stremu, luminoso, una lumera nantu à u dirittu. On a siconda notte, in u viculu di cresce unu di più lumera nantu a manca di a unu chi messi eri. At prima luce la nova, aghjuntu 'na cannila, e poi passari a la destra. Stu prucessu hè ripetutu ogni notte: a prima, aghjunghje una lumera è tandu, luminoso, tutti in turnu, principiu incù a so, da manca à dritta.

Comu hè necessaria à accenda i cannileddi

Hè ancu cunnisciutu in i tradizioni di Hanukkah chì hè "shamash". Quissa hè una USB utilitati spiciali, ca veni sia siparata da l 'àutri ottu di cannili, o trovanu sopra à elli. From Shamash luminoso, ogni sera, tuttu l 'cannili di basi chi si trovanu nantu à unu livellu è un pocu distanti da ogni altru.

Sicondu a tradizioni, addumari lu 'ottu di cannili duvia essa solu cum'è un nustalgicu di u miraculu, cù quali accuminzau a storia di Hanukkah. Ch'elli ùn pò esse à prò di qualsìasi altru prugettu. Perchè sti lumini duvia esse, luminoso, si da Shamash, ma micca da a unu altru.

Traditions Hanukkah luci lock

lumini Chanukah lit mette in a casa, induva hè sempri vivi, è chì a so stanza, unni di sòlitu piglià nutritura. Lucignolu (Chanukah) hè stabilitu in un locu mpurtanti nta la stanza.

Cumincià à accenda la luci Chanukah, cum'è un duminiu, in la sera, dopu à tramontu (secunnu a àutri infurmazione, dopu à l 'aspettu di u celu li primi stiddi). Sè per qualchì mutivu ùn hè pussibule in stu mumentu, ùn hè dirittu à accenda la luci e di parlà e parolle di benedizzione di ddu tempu, mentri riporta tutti i membri di a famiglia. À quelli chì ùn feranu à fà cusì, prima arba, principianu fochi chì ghjornu ùn hannu più a.

L'urtimu sera, alberghi addumari lu 'ottu di cannili. Comu regula, sò pensa à offre per medità un ora dopu à l 'aspettu di li stiddi. Dunque, in quelli casi induve cannili illuminata appena u sole era tramuntatu, avissiru làcrimi almenu cinquanta minuti.

At un tempu quandu si deve addumari lu lumi Chanukah sò interdetti di manciari, viviri, o di fà nunda altru.

Hè rara pi na cannila, luminoso, e donne - iddi sunnu prisenti solu à fà u so kindles un maritu, o patri, e rispunnì: "Amen!" in risposta à e parolle di binidizioni, si dice.

Boys comincia a attaccari a la Serra di illuminazione la luci Chanukah, cum'è una regula, da u tempu quandu ch'elli sò capaci à accenda indipindente na cannila e dicu una benedizzione.

La festa tradizziunali on Hanukkah

pastu p'aviri, accumpagnati da i canti tradiziunali è storie di li miraculi di u Patri in quelli tempi di l 'antenati - chì hè Hanukkah. I Ghjudei cunzidiratu sta festa di u piacè è a cuntintezza, cusì sti ghjorni, hè pruibitu di cursa o di dolu i morti.

In i ghjorni di Chanukah hè nicissariu pi festeggiari piatti tradiziunali. It latkes - frittelle è gustosi, dolce, cun marmellata, o, marmellata (sufganiyah). A pratica di cucina - frittura, a oliu vegetale - hè dinù chì hanu vucazione à rammentu u miraculu in cui la storia basatu Hanukkah.

In più, sti ghjorni Mangiare ospiti casgili - principalmente fattu di casgiu. As a salsa è cchiù cumunimenti usatu crema.

Hanukkah Customs

In ultimi dicennii, di più, è più ghjente intornu à u mondu amparà circa ciò chì hè Hanukkah. À mezu à i Ghjudei, ci hè una tradizione di luci gran Hanukkah in zone urbane, è i turisti visitatu Israele, in i tempi quandu si festighjeghja i vacanze, avemu dinù a pussibilità à raghjugna l 'antica tradizione.

Interestingly, in i ghjorni di a Hanukkah ùn hè auturizatu à u travagliu. Tuttavia, e donne chì piaciutu l 'antica tradizione, cum'è una regula, ùn funziunaranu micca fin'à la figura di luci serate.

Duranti l 'ottu ghjorni di a casa in ognunu di i prieri pensa à inserisci una parolla spiciali di grazie, e duranti la matina prieri leghje onore currículum da u Torah.

In i ghjorni di a Hanukkah in lingua Israeli sò vinuti vacanze. By a tradizioni, u notte di u quartu ou quintu ghjornu di l'alberghi, genitori, à spessu li joca i zitelli o di soldi, chì si pò passà in u so propriu. Tuttavia, arcuni di sti fondi pensa à Donate a carità.

U ghjocu di dreidel

Ci hè un altru sempre curiosu, chì hè famosu per Hanukkah. Cosa hè un "dreidel", o "svivon" devi esse cunnisciutu à ogni zitellu giudaichi. Quissa hè una cima tetrahedral spiciali, ca fici sti ghjorni. Play stu ghjocu, cum'è una regula, picculu muniti di "soldi Chanukah", oltri - di candy, mele, o nuci.

In Israel, nantu a ogni latu di u cima hè scrittu una lettera in Hebrew: "nun" (chì significheghja "u ceppu" - "Miracle"), "gimmel" ( "gadol" - "granni"), "Hey" ( "H" - " si ") e" vivu "(" su "-" qui "). At a cima, à chì i zitelli ghjucà lu Sari giudaichi, l 'ultima lettera hè sustituitu da "Tire", ca significa "Sham" - "ci", chi hè, in lu paese d'Israele.

Sicondu a legenda, in i tempi quandu u educazione Torah statu minacciatu cù a morte, i zitelli Jewish ghjunse à a scola incù ste cime, è in lu casu di li spìi o nemichi messe cù una passioni à ghjucà cum'è s'ellu si tratta di stu quì oghje. Oghje, stu jocu si mantene un incontru passiunente, sirviziu à u listessu tempu un ci ramenta di u passatu, oltri ca comu tanti avutri usi di u pòpulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.