GirateLocation esoticu

Hagia Sophia muschea in Istanbul

Turkey - tradizziunarmenti unu di u statu più visitatu da i turisti. Turkish Republic - cusì bè chjama stu paese - piuttostu in Europa sud-urientali, e in parti in u Mediu Urienti. Est, cum'è tù sai ", una materia dilicati", ci hè sempre attrattu, pi mìagliu diri, mottu budget da intornu à u mondu sanu.

Overview

A più grande cità di a Republica di Turkey - Istanbul, l 'antica cità, antica capitali di l'imperi Bizantinu, Rumanu, fù fundatu è latinu.

Istanbul: Hagia Sophia - un locu chì si meriteghja una visita

I turisti à vene quì, à spessu i quistioni Nasci, ciò chì hè di interessu à vede. Hagia Sophia (St. Sophia) - hè un anticu tèmpiu, u più bellu à visita. Stu munumentu di architittura anticu in u centru storicu di a cità, in u spaziu canusciutu comu Sultanahmet. Esiste, era u centru di Custantinopuli, situatu vicinu à la Palace Imperial.

Muschea Hagia Sofia - unu di i principali attrazioni di a cità di Istanbul (Turkey). Comu sai, davanti à u paese hè statu situatu lu mpiru bizzantinu, cèlibbri pi l 'altu livellu di a cultura. Hagia Sophia hè traduttu da greca comu "a saviezza santu". Prima era cattedrale Orthodox patriarcali, è tandu pena la funzioni di u bastimentu di u muschea (Muslim custruzzioni religiosa), è avà issu - un museu, u statutu di u quali u tempiu era in a prima mità di u seculu XX, cchiù pricisamenti, in u 1935.

U palazzu di Hagia Sophia hè u più grande, chiesa cristiana più di milli anni, sinu à a custruzzione di a Basilica di San Pietro (Rome, Italy). A catedrale - 55,6 metri, è lu diàmitru di la cupola righjunghji 31 metri.

A storia di l 'edifici, cattedrale

Hagia Sophia fù custruitu in 324 - 337 anni nantu à u principale Augustaion chiazza sutta lu mpiraturi Custantinu u Prima (sicondu certi autri - a lu mpiraturi Constantius la secunna). First tempiu era arianu ( "arianu" - unu di i currenti à u Cristianesimu riceva a natura creatu figghiu-diu), tandu era spustatu a lu cristianesimu lu mpiraturi Feodosiy prima. Ma u bastimentu hè vissutu in longu. Duranti l 'èbbica di l' assartò pupulare in 404, u catedrale fù ammazzatu in u focu. Custruitu in u so postu una nova ghjesgia dinù abbruciati (415 anni).

By ordine di Luigi in u listessu locu una nova, basilica, fù custruitu. Basilica - un tipu di una struttura di forma incù un numaru strana di Naves (differente alture). Ma issu, cattedrale statu distruttu da u focu. Stu successu in l'annu 532, ma i ruvini di l'edifizii seanza solu durante scavi in u XX seculu, nantu à u territoriu di a catedrale.

Dopu chì, u terzu di focu, à l 'magia di lu Mpiraturi Justinianu è fù elevatu a catedrale, chi ora ci havi lu nomu di l' Hagia Sophia.

À custruì lu megghiu architetti stati invitati, jà largu spirienza in lu tipu di costruzioni tempiu. Eranu Anfimov Trallsky è Isidor Meletsky. Sicondu a legenda, u scopu di architetti fruttu ogni ghjornu di più di deci mila i travagliadori!

In la cità capitali di Custantinopuli hè pigliata à u bedda materiali, lucido e colonne, cu palazzi antica (colonne di u Tempiu di lu Suli, la colonne di marmaru, verde, - da a Efesu). Infatti, u bastimentu addivintau lu cchiù riccu è più tempiu di u tempu. Sta struttura è dopu trasforma lu currentu Hagia Sophia.

A storia di a catedrale à l 'Imperu Bizantinu

In l 'epica storica di u regnu Bizantinu Hagia Sophia curputu suffertu da tirrimoti, dunque, di tennis è ricustituitu. In particulare, hà ricevutu una cupola altu. buttresses à valurizà i resistenti di u muru stati custruiti (lucutura di sti culonni di rinfurzà i strutturi favurendu), è quessa, di sicuru, di canciari la vista di la cattedrale.

Da l 'Hagia Sophia nantu la liggenna storica cunnessi siparazzioni dî cresii cristiani a lu Cattòlicu è ortodossa, comu era in stu bastimentu in July 1054 Cardinale Humbert detti lettera Michael Kurullariyu otluchitelnuyu.

Sinu à 1204 unu di i tèmpii di u tèmpiu, è u famosu Juve di Torinu, chì, sicondu à a tradizioni hè impannillò u corpu di Ghjesù Cristu dopu à u turmentu, è a morte.

E doppu la cunquista di l 'Imperu ottumanu

Dopu à la cunquista storicu da i cristiani in 1453, Hagia Sophia appi a canciari riligione. Idda cunverta à l 'Islam, hè particularmente à i scorni da quattru minarets è girava in una moschea. Cum'è voi sapete, u religione musulmana hè impurtante in prighera si rifiriscinu a l 'antica tempiu di Mecca. I cristiani avianu a canciari tuttu dintra a catedrale, tutti i afréschi stati cupertu cù calcina (dunque cunservatu à u seculu), è l 'assemblea almanaccatu à un angle, incù u rispettu di u bastimentu furma.

Più, sinu à a mità di lu diciannovesimu seculu, ùn travagli à ricustruisce, cattedrale di Hagia Sophia in Istanbul, ùn entrì. In u XIX seculu hè stata scelta per appacià u bastimentu in cunnessione cù la minaccia di verra fridda. Subitu dopu à u ritornu, in 1935, u muschea fù girava in un museu, lascendu solu un picculu spaziu per adurà Musulmani.

U prughjettu architetturale di moschee

Cattedrale architettura hè una rectángulo definiscenu quattru navata (cintrali - lateral, è di più - menu). Hè cummigghiatu di na Basilica a cu sredokrestiem, chì hè un quadrangle. U palazzu hè statu un capi di u so tempu u sistemu cupola, è a forza di i muri, sicunnu a liggenna, salvu, grazi à i extracts di i casci di fràssinu aghjuntu à una suluzione. A cumplessu sistema di arcati triplici è pilastri favurendu l 'Cupola, da tutti i lati e furtifichessi cusì si.

Cultura muschea

Cusì, u Sophia pintu Hagia in Istanbul - unu di i principali attrazioni. Guardà u principale relìqui di stu museu ntirissanti.

• Ramu plated "una culonna a chianciri", in la cridenza chi fulfills i brami di quelli chì mette a so manu in lu pirtusu e sentu lu umidità.

• «finestra Cold" - un altru miraculu di a natura da quessa, ancu in i ghjorni assai caldi e Serenata riciata ventu frescu.

• L'anticu Murales incù imagine di Cristu e la vierge, cunsirvatu sottu lu matinu Bonifacio di calcina, sò una vista di decoru.

• In u galleria alta di u tèmpiu, pò esse vistu u ringhiera di disegnu. Parechje di li aghju fattu tanti cintinara di anni fa è prutetti da u statu (per stu prugettu cupertu cu plastica trasparente). Stu scrizzioni - runes scandinava - stati dô scrawled u sintinella di a cattedrale di i suldati, in u medievu.

• U codice di a cattedrale, sò un esempiu bellu di munumintali , arte di Byzantium.

• Portrait of Emperor Alexander statu fattu durante a so vita, attrazioni apertu in 1958 in u cursu di u travagliu risturazione nant'à u cosa stazzunaru.

In cattedrale, ci sò dinù sanctuaire Musulmani, chi tira migghiara di pilligrini ogni annu. Tra li sò:

• Minbar (u locu induve u canadese imam pridicheghja).

• Lodge Sultan (custruitu duranti lu risturazione Gianfranco Demaria).

• Mihrab.

Comu si isciutu da un racontu di fata orientale, Turkish Sacru Wisdom unisci la nuzzioni criatrici contradictory: Orthodox è orientale Islam, dui e religione, cusì sfarente, ma cosa assai simili a autra. Fora di u tempiu mi pari un sèmplice conglomeration di forma architetturale da parechji tempi è appuntamenti, ma dintra vi sarà culpiti da u beddu dôme, è u so altezza, è assai di più.

Hè u solu bastimentu chì hè firmatu da u VI seculu aC à u prisente ghjornu senza canciari, avà hè addivintò deservedly un museu, stancu à dà un duviri religiosa di differente siguenti.

cunchiusioni

Sè vo site abbastanza furtunatu a visita Istanbul almenu un coppiu di ghjorni, esse sicuru a visita a cattedrale di Hagia Sophia. Turkey hà da ghjucà per voi cun novu colori grazie à stu tempiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.