News è societàImbusci Men l'

Guard surdatu rumanu Khristolyubov, 6 Rota biografia, circle

Spentu in lu ricordu di l 'abitanti di Pskov, è tutte e Russians, chì cunnosce a so storia vi stà ft Pskov paratroopers in principiu di marzu 2000. Near l' autizza di 787, vicinu à u paesi ceceno di Ulus-Kert, in una battaglia unequal incù u numeru duminanti di militanti foru ammazzati cumpagnia quasi 6 104 cuttuni e truppe Bruits da a Pskov. Stu prezzu hè bluccata da i ribelli ceceno manera chì hanu vucazione à rompe fora di l 'gola Argun.

Total tombu 84 paratroopers. In vivu solu sei suldati strasurdinariu manca. Hè per e so nuvelle diventa pussibule à reconstruct lu cursu di evenimenti di u dramma di sangu. Quì sò i nomi di i sopravviventi: Alexander Suponinsky Andrew avion Eugene Vladykin, Vadym Tymoshenko, Khristolyubov Rumanu è Alexei Komarov.

Comu era?

29.02.2000 fù infini pigliatu Chatou, chì parmette u cumannanti fidirali interpretati stu cum'è un segnale di a disfatta finali di l ' "resistenza ceceno".

President Putin hà ascultatu a voce chì "u compitu di a terza tappa di u funziunamentu di u Nordu Caucasus sò rializati fora". Gennadiem Troshevym, puis agiscenu lu cumannanti di l 'nuga m, hè statu rimarcatu chì una piena-scala operatu militare, ghjunse à una fine, solu à esse à parechji evenimenti search a eliminari ammucciatu "militanti uliznuvshih."

By stu tempu Maso training fù tagliata stradale Itum-kali - Shatili, comu nu risultatu di parechji gruppi armati in Chechnya era in borsa strategicu. E truppe di i Fratelli Group Central di banditi ripetuta cialda fora longu u Argun Gorge, a nord di l 'orlu di lingua Francese-Russian.

Sicondu a raporti paga, u militanti Khattab spustò in una direzzione northeasterly à Vedeno, unni eranu libari, montagna, basi, Cantine e Garrigues. Khattab prevista u tre di un numeru di paesi di quartieru Vedeno à furniscia una riavulu pi fari un avanzà in Dagestan.

A lunghezza tutale di l 'gola Argun vinci 30 km a nord, primurosu di bluccà tutte e spassighjate fora di lu ci hè nudda manera.

Unu di i loca più periculosu, induve ellu pudia esse u avanzà di a gola, di surdati Traduction: campagna 104 76 Regimentu di i Division Pskov Bruits.

attaccu di militanti

Khattab fù elettu cum'è una strategia sèmplice, ma diffusion: lotta, iddu nzinu â u locu ha appuculita à truvà chì tutti i forzi straziatu fondu, a santari fora di l 'gola.

militanti 28.02.2000 lanciau un attaccu massiccia à l 'est di Ulus-Kert à altitudini, unni li surdati vìnniru situatu 3 impresi, sottu à u cummandu di Lieutenant Vasiliev. Ordini Khattab micca avvicinà à traversu, sistemu bè organizatu-di u focu hà custretti à pi, mentri iddi si ritirau cun perditi nutevuli.

A seconda battagghiuna pi fari lu cuntrollu supra li poghji cumandu in Sharoargunskom gola.

Pretty locu vulnérable hè trà i fiumi di Sharo-Argun è Abazulgol. À spazzà i pussibilità di a penetrazione di guerilla i gruppi armati Major franc Molodcov, chì hè sottu à u cummandu di 'na cumpagnia di 6, fu urdinatu à piglià autizza cunnizzioni di circa cincu chilometri da u paesi d' Ulus-Kert.

Datu lu fattu ca lu cumannanti di cumpagnia vinni spustatu a lu parti pocu, u so pure Lt. Elementi M. N. Evtyuhin, lu cumannanti di la secunna battagghiuna.

I suldati era à esse cumplettamente armatu circa dece chilometri à scatula bounding à urganizà u campu, un'idea.

Trà numinò l 'arba di paratroopers hè è Guard suldatu Khristolyubov Roman.

A cumplessità di u marcia furzatu

On a vigiglia di a cumpagnia guerilla fattu un calmu passaggiu difficiule Dombay-casa, probiu restu si ghjunghjerà micca hè stata pussibule. Iddi eranu armati cù solu picculu braccia, è grenades sans-propelled. U prefissu a radio cu l 'aiutu di u quali hè à furniscia una radiu ammucciatu fù manca u fundamentu.

Cun ellu, in più di acqua, e manciari fù pigliatu uni pochi di tende e oven, canna, chi stati sorely necessaire quandu vi sò in una zona muntagnosa à stu tempu.

Dentru una ora guerilla avanzata da una distanza di menu chè un chilòmitru. L'assenza di stu muntagnusa spaziu furesta siti bonu ùn sò dirittu a trasfiriri la paratroopers da elicottero.

Comu a dicu i sopravviventi, cumpresi i Khristolyubov Rumanu, passaggiu si faci à u limitu di sviluppu umanu.

Certi analysts militare, crèdinu ca l 'decisione di u trasferimentu di lu cumannu di l' 6th impresa in u Ista-Kord hè assai tardu, tantu COCCINELLIN sò currispundenu impracticable.

Nanzu alba u paratroopers di u 6th Company sottu à u cumandu di u tribunu battagghiuna Mark Mark Yevtyukhin era in locu - frà i fiumi Argun affluenti a sud di Ulus-Kert.

Scontru cù militanti

Comu si girò fora poi, 'na cumpagnia di Marines, in u quali comu l' intiressi era platoon è dui gruppu spiegà (un tutali di 90 pirsuni), era in u percorsu di dui mila i gruppi hattabovskih militanti dvuhsotmetrovuyu terra.

Sicondu à i intercepts radiu tistimunianza, hattabovtsy prima scupertu u nimicu.
Dui banditi distaccu trasfirìu Elementi tempu di Sharo-Argun è Abazulgola. Dicideru a jiri lu paratroopers, seduta, dopu à un passaggiu difficiule à un altitudina di 776.

Prima ghjuntu u scouts nel dui gruppi di 30 militanti, seguita da dui più distaccu di surdati avamposti di 50 pirsuni.

Esploratori maiurone locutinenti Alekseya Vorobeva statu scupertu da unu di sti gruppi paga chi défendu l 'attaccu di surprisa l' Marines.

Vicinu à i pedi di l 'autizza di 776 esploratori arrinisciutu a mandacci u banditu prestu avant-garde, ma poi dicini di militanti falava à l' attaccu, i nostri suldati avianu a passari di li forzi di lu, porta luntanu i feriti.

Roth intrutu subbitu la battagghia oncoming. Per mentri li esploratori arriniscìu a manteniri la battagghiuna nimicu fù decisu à tempu in u 776 altezza, à impidiscia i palummi di militanti pruibitu a gola.

Cumannanti di i gruppi armati è Idris Abu-Walid u cumannanti di radiu battagghiuna fù dumandatu à curriri li in u statu ricevutu chì rigezioni dicisivu.

A natura di a battaglia

Comu l 'sopravviventi, cumpresi kirovchanin Khristolyubov Rumanu, banditi in u nostru scopu hè solu per fà falà un francese barrage di mortar and francese grenade di focu.

U più altu temperature di a battaglia fù arrivatu a la mezzanotti. A supranenza di a attackers hè assai impurtante, ma u paratroopers c'era dìllu. In certi lochi i nnimici intrutu in u mêlée.

Tra li primi gu sniper fire in u collu, u tribunu cumpagnia statu tombu S. ghjuventù.

From aiutu cumanda hè suppurtatu solu da artiglieria. usu Aviation era piriculosu micca à acchiappari a so. Più chè un migghiaru di cunchiglia stati puniti da u matina di 1 disposti marzu Ista.

U flanks di banditi pruteggiri li chì ùn sò micca u dirittu di fari u manovre vole à purtà un veru aiutu à i paratroopers.

ambushes nimicu sò stallatu, lungo, banche, chì ùn permette à accustà u affluenti Argun.

Failure finì principiu di prova à francà u fiume. Solu da u matina di u 2 di marzu paratroopers di u 1u Company rinisceru to penetrate à una altezza di 776.

L'aiutu-longa lingua

Certi "spaziu rispiru" in lu cummattimentu ghjunse à trè ore di sera in lu la matina e durò un coppiu di ore. "Mujahideen" Ùn sò crisciutu in l 'attaccu, puru siddu lu focu, muratura e sniper fire ùn firmavanu.

Regimentu cumannanti Sergei Melent'ev, dopu à sente a voce di u cumannanti di li battagghiuna Mark Yevtyukhin, urdinò à cuntinuà a tèniri daretu attaccu di u nimicu è aspittà di aiutu.

Sendu chjaru chì i libbra in a sucetà ùn hè micca abbastanza à repel attacchi da militanti, lu cumannanti di battagghiuna u radiu fù dumandatu aiutu da a Major A. Dostovalova, chì era u so diputatu è era à una distanza di circa una è una mità di chilometri. Sottu u so cummandu era una meza duzina di l 'omi.

Ci hè riesciuta à traversu un francese barrage cuntinua di ruttura u focu di i cumpagni persu Deterrent di attacchi dui ore banditu.

Ci hà sirvutu comu na putenti rispunsevule emutivu di i suldati 6 impresi chì crede ch'elli ùn sò micca cacciati.

U platoon rinisciu a tèniri circa dui ori di battaglia. By ore cinque Khattab ittaru in l 'attacchi suicidatu - "ànghjuli biancu". Dui battaglioni di li fù circundatu da u friscalette, altizza. Parte di u platoon fù chjosa è tombu in u ritornu.

L'omi più cumpagnii avianu a sorte munizioni da i cumpagni testa è mortu.

S'avissa cumpritatu di lotta

L'esercitu nemicu era chiaramenti unequal, da u paratroopers sò sempri mori suldati è ufficiali.

U chiusu Roman Khristolyubov cun strasurdinariu Alekseem Komarovym pruvatu à purtà fora un tribunu di focu reconnaissance platoon lieutenants Vorobeva Alekseya. Arricivìu na badda in lu pitturina e pettu, cu li ammi eranu piene, ma cuntinuau a sparà à u nimicu. Iddu fu capaci di fallu a Signurottu Idris, ca vapi spiegà hattabovskuyu. Vorobiev urdinatu à tempu paratroopers vai à avanzà à a so, è ch'ellu fù chì coprenu u so ritiru cù u focu di a macchina.

Richjama Roman Khristolyubov, vicinu à marzu 1 neve matina versu assulutamenti rossu cù u sangue.

Luttari da issu tempu si trasfirìu a la mêlée aperture.

In l 'ultimu attaccu, tiradori scontra solu uni pochi di machini. Sicondu à parechji raporti, lu cumannanti di battagghiuna Markom Evtyuhinym quannu avvisti chì i so cumpagni di manca à campà ghjustu un pocu minuti, fu datu à a squatra di cummandante di a lu Romanov, à ciò chì si chjama "u focu stessu."

Romanov e so pusizioni nantu à a batterie stati spustatu. À sei à deci, comu indetta in u ducumenti u Ministeru di a Difesa Russian, u rapportu cù Mark Yevtyukhin ruttu. Si tirava i militanti ùn àbbianu scappari fora di Ammo. Sniper fire gu ellu creata in u capu.

dopu à la lotta,

Suldati di u prima impresi chì pigliò u 2 di marzu, l 'autizza di 705.6, vistu davanti à un ritrattu startling: se la furesta hè tagliata, cunchiglia è piombu spizzò tutti l' arburi, a tarra intornu à fù littered cù i suldati di cintunari di guerilla, l 'scanzari di i nostri chiaru, ca era menu cà un centu, chjinatu nantu à u sustegnu cumpagnia comma.

Soon Udugov ottu foto di e milizie Russian stati stationed, chi murìu a la battagghia. In u poze hè chjaru chì tanti corpi foru tagliata à pezzi. À quelli chì si mustrò i segni di a vita, nœud ammazzata massacràni, dettu di stu miraculu sopravviventi Aleksandr Suponinsky, Andrew avion Roman Hristolyubov et al.

Art. Sergeant Suponinsky dettu chì quandu u tribunu battagghiuna è i so sustitutu Mark Yevtyukhin Dostavalova tombu, un ufficiale lassò vivi solu Kozhemyakin, li cui tutti dui li gammi era rottu. Iddu detti munizioni à u focu daretu suivant Suponinskomu è avion. Quandu i banditi sò arrubati, su assai vicina, lu cumannanti di ferita urdinò à i suldati di satari in u barrancu prufonda. Assemi strasurdinariu Piston Suponinsky meza ora hè sottu u focu di machine-fucili da a cinquantina di banditi. Tandu i suldati ferita arrinisciutu a rimori, induve ùn era in gradu di truvà i tiradori.

I feriti Private Eugene Vladykina scappari fora di Ammo, scupertu u so nœud pruvatu di duminà pè ottene infurmazioni da ellu. Volte rumpia la testa cù fucili à calculer culo, si cci lassò di morti.

surdatu ferita Vadim Tymoshenko piatte in u rubble di l 'arbuli e riniscìu a scappari.

volti meritassi

Per participazione à sta battaglia, Alessandro Suponinsky ricevutu u Eroi di la Russia.

Star di Eroi di Russia stati poti attribuitu u paratroopers mortu in u numeru di 21 pirsuni.

Sopravviventi Andrew avion Dj Komarov, Eugene Vladykin Vadim Tymoshenko è Khristolyubov Roman dinù ricevutu volti. All di li sò i titulari di u Order of Curaggiu.

una vita di paci

Dopu à sopravviventi demobilization di sta terribili Peugeot carne Marines falsi elli trovu in a vita civile.

Roman Khristolyubov, quale biografia "in a vita civile," hè simile à parechji di i so pari, iddi identificà cum'è burghisia. Iddu, comu tanti, hannu a so casa è una vittura. Si campa in i cità di Kirov.

A so famiglia si sviluppa 'òndeci, figliolu, chjamatu Egor. Ci hè un travagliu ntirissanti. Roman Khristolyubov - lu diretturi esecutivu di unu di i impresi, impegnati in a custruzioni è opere legni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.