Arte e spettacoliMusica

Gruppu Evo - musica di u XXI seculu

U gruppu EVO (Eternal Voice of Orbits) hè una strada chì cresce da a scena di roccia russa, chì hè stata in Severodvinsk. A data ufficiale di l'educazione hè 12 di maghju 2009. U stilu di musica pò esse qualificatu trancecore, post-hardcore elettronique. Questi genaru anu appendicatu pocu tempu, ma digià guadagnatu i cori di parechji ghjovani in u mondu. Trans corru hè una croce trà u rolu tipicu è u sonu di trance, utilizendu riffs peschi è e mostri (una pece digitalizata di musica). Cumminendu tutti quelli elementi, u gruppu Evo hà ricivutu un sonu veru unicu, chì currisponde à u nome di u cullettivu.

Allora, a cumpusizioni di u gruppu per oghje pare cusì:

  • Roma Donskov ("Dread") - guitare;
  • Dima Telegin ("Mad Dee") - vocals è samples;
  • Dmitry Stesyakov ("MBond") - rap è beatbox;
  • Maxim Sirikov ("Chicago!") - guitare;
  • Dima Baev ("Patu spaziu") - bass;
  • Misha Romitsyn (No Ember) - vocaliste.

Dmitry Telegin hè u fundatore è u principale ideolugue di u gruppu. In i so entrevista, dichjara chì u gruppu EVO ùn hè micca un prughjettu cummerciale è hà pocu cumune cù u mondu mudernu di mostra cummerciale. Per a stessa raggiuni, ùn anu micca nome di temàti di esse exacte, postu ch'elli ùn ponenu micca un rigidu framework per elli. A musica nasci onlyu quandu i participanti vennu à l'ispirazioni, in questu è u sicretu di u successu di a so musica - tuttu vene da u core è nunda più.

Una attenzione particulari mera a discografia di Evo. A banda di rock ha alliberatu 4 album demo à u mumentu, l'ultimu di quale hè stata editata in u 2010, è ancu di 4 discos duoppu, u più novu chì hè stata editata in 2013 è chjamatu "L'Altu Tòxiu di l'Stelle".

In u 2010, u gruppu Evo face una crisa - a vocalista Dima Telegin hè stata obligata d'abbandunà u prughjettu in modu temporale, ma a storia di a banda ùn hè ghjucatu. I schiaduti ùn sianu chjappiutu davanti à i difficultà, è prestu prestu à creà, quasi in a listessa cumpunimentu. Di sicuru, u sonu è u tema di i canzoni anu passatu cambiamenti, ma questu hè l'indicatore di u sviluppu di u gruppu. I carusi nun si firmanu à ciò chì hè stata ottata, pruvate aportà a musica à u so ideale u più vicinu.

A causa di a so energia irrepressible, a creatività è l'idee fresca, per un pocu tempu u gruppu Evo ùn hà solu risuscitatu à u cima di a scena domestica di trancor, ma hè ancu avè ottinendu popularisazione in i paesi stranieri. Una maiò grande di i carusi hè chì veramente apprezzà i so fanni, è, à u turnu, rispundenu à i so ìduli cun devozione è amore. Dui dopu a liberazione di u primu dischebiu, a banda cuminciò à viaghjà in tuttu u paese, incantanu i fanatichi cù escezioni in diretta, chì sempre sempre partendu assai emozioni pusitivi. Furtunatamenti per i fanali, l'attività di cuncerta l'adopra u locu più impurtante in u travagliu di u gruppu.

I canzoni di u gruppu Evo sò incredibuli ghjelu è disinfittati per alcuni u cori di l'oligaturi, facenu megliu è più umanu. Malgradu à a profanità cumunitata in i testi, i canzoni ùn "micca cutà l'aricchi", è l'espressioni esprulitivi solamente aiuta per enfasi di un o un altru pensamentu. U temu di e canzone di l'Evo hè diversu: i svantaghju nantu à i prublemi di u suciale è ancu di u puliticu, in quantu prublemi di ideoluggìa è d'amore, chì, sicuru, hè vicinu à tutti i cori ghjovani. U gruppu Evo hè music di u XXI seculu, un pocu còsmicu, ma à u listessu tempu cusì vicinu à a mozza muderna, perchè riflesse à tutti i porsi, i pinsamenti è i deserti è i prublemi di i ghjovani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.