U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Ghjesù a l 'Islam. Sung 'Isa Ibn Maryam

I seculi-vecchio, a guerra, una stereutipu spanna trà i musulmani e cristiani, i Cruciati e la cunquista islamicu in Auropa anu purtatu à u fattu chì in a menti di parechje persone chì trà sti dui riligione sò upposti insoluble francese. Stu hè micca stupente - cusì dice u bastiacciu. Ùn avemu micca ricordu cumu furzatu cunquistatura Muslim catturata di cavaleri di distrughja u Churchbild è a disprezza i Sarvaturi?

Ma una cosa - romanca eu e stéréotype libru, è l 'altru - u facts, storicu e studi riliggiusi. A realità hè più cumplessa. Iisus Hristos in Islam, un ghjudaisimu, pigghia 'orgogliu di locu. Di sicuru, i musulmani ùn ci guardà u Figliolu di Diu, ma ch'ellu hà u rangu di i so prufeta. A Canzona di vèdelu.

Value e missione

Cristu in Islam hè una "Nabi." Stu titulu di dà li cchiù antichi prufeti. Sicondu à a spiigazione di l 'Islam, Ddiu cci mannò a lu pòpulu, di essiri statu fideli, si cunfirmau lu Pentateuque (Taurat) è purtati una nova Scrittura - Injil. So in u mondu islamicu rispettu rifirisci a lu Vangelu. Sta nova liggi di Allah. Per quessa, u Cristu hè chjamatu dinù u Diu-mandati (Rasul).

Musulmani ricusà dinù chì Ghjesù vense à u pòpulu, in ordine di riscattà i so piccati. Da u so puntu di vista, ognunu duvia esse ghjudicati sicondu e so malfatte. Si hè vinutu à vede à u pòpulu u manera dritta à Diu, à dà li Injil - ". A scrittura, a bona nutizia"

lucca tituli

Cristu in Islam hè chjamata un'antra manera. tradizioni Muslim parra di iddu comu 'Abdullah' (servu di Diu). In u Isotta, Ghjesù hè citatu à spessu da a parolla "Untu", chi hè, u untu. Perciò, u significatu chi numinau in stu titulu di i Ghjudei, curia Islamic ùn ricunnosce.

Puru certi altri trattamenti di u caratteru guarani è Quranic cunfidirazzioni cu l 'Christian. Sapemu chi Ghjesù, à spessu chjamata à sè stessu cum'è u Verbu. Ma in u Kettani hè sa crèsia di lu nomu di comu aggettivu comu "Zipaquirá", o "Kaul A al Hakha." It significa "parolla di Allah" è "utterances di a verità." Isa veni chiamatu puru "al-Shaheed", chi hè una tistimunianza (o martiriu) di Diu. Iddu hè dinù un segnu di u vasu, o l 'Giuse ( "Alam").

croce

Sung 'Isa - un caratteru impurtante di l' Islam. Corano storia di a so nascita è a vita vene unione cù u Vangelu Christian. Per esempiu, ci hè a legenda di a nascita di miraculosa di u prufeta, senza un omu. Angels - o di un "omu parfettu" - annunciatu a so mamma, Maria, chi si ti portanu à u mondu di u figliolu maravigghiusu. Ghjè parchì Allah ànima hè cusì.

U figliolu di Maria - profettant da l ànghjuli - hà da fà miraculi è di pridicà a verità, à a ghjente. No smaraviglianu u Isotta chjamanu Cristu, u novu Adam. Dopu tuttu, si, troppu, fù creatu da a parolla di Diu.

U rollu di a "Madonna" Islamic

Christ - u solu prufeta islamicu, nomu di cui si rifirisci a la matri, ùn babbu. Musulmani u ciamarru Isa Ibn Maryam. U Kettani è la scusa a tradizioni chì i profeta subitu dopu à a so nascita accuminciau a parrari cù a so mamma, hè dighjà tistimunianzi di stu zitellu sfarente. Sicondu a legenda islamicu, Santa Maria detti a nascita di u so figliolu sottu à una palma, è cum'è una ricumpensa di u so piattu, hà ricevutu una maraviglia, frutta, da stu arvulu, e sutta lu scored la surghjente.

Jesus dinù pigliò da a prumessa di a so mamma ch'ella ùn si pò cu disinvultura populu circa a so nascita miraculosa. Ma l 'ebbrei amparatu chì Santa Maria detti a nascita di un figliolu senza un maritu, è dicisi à batta cu petri. Allora u zitellu parlava à elli, è ellu stessu dichjaratu un ànghjulu di Allah è u prufeta. Ma l 'ebbrei sempre micca cridutu e stati mandati a dumanda di u guvernatore rumanu à castigà Santa Maria di debauchery.

Allora u figliolu di a so mamma custretti à fughje à l 'Egittu. A donna, chì deti à a nascita di u prufeta, hè dedicatu à una furia particulare in u Isotta. Hè chjamatu - "Santa Maria". Ghjesù, chjamatu arricchisci lu figghiu di Maria, s'è di solitu in lu la cultura araba ùn hè accettatu à aduprà nomu di la matri comu un appillazioni di del Guercino.

A storia di u prufeta Isa in Islam

Quandu iddu era dodici, è Maria cù u ritornu à a Ghjudea. Ci si sò stallati in a cità di Nasir (cum'è in u Kettani chjamata Nazaretta). Quandu u prufeta: Isa criscia è ch'ellu era à trenta anni, si messe à pridicà a so duttrina di u populu di Israel. Si pudia addivà i morti, i malatii cure, particularmenti lèpara. U Cristu Muslim pussutu scopre tuttu u sicretu è ammucciatu, apre l 'ochji di u cecu, è ancu pussutu dà a vita in la battaglia di serpente di aceddi.

Iddu tenutu pòpulu à seguità i novi liggi, ca si purtò cun ellu. Sti cumanni annuler la azzione di vechji, abbuccari. Iddu tenutu u pòpulu à timite à Diu, secondu à a nova lege. Assai genti sente à ellu, è certi ancu divintò u so discìpuli, fidu, apòstuli ( "havariyun"). Diu vi manna li pani da u celu, quand'elli li chersini avvinta. Ghjesù, inspirati da u Spìritu Santu, ( "pisse al-Kudus) è aiuta.

Crucifixion Isa a l 'Islam, secondu à i Quran

Parechji di i Ghjudei, ùn solu ùn credi u novu prufeta, ma in ogni modu ntirfiriri ccu iddu è pruvatu à tumballu. In fine, Isa Ibn Maryam fù tantu odiatu da tutti, chì hanu funnatu a iddu maldicenza guvernatore rumanu. Ci dissi ca stu prufeta hè veramenti un ribellu, è troublemaker chi si voli a mìntiri a rivolta, à espelliri l 'accupazioni è divintatu rè di i Ghjudei. Allora li Rumani eranu urdinò à impatrunissi di l 'Prédicateur, è ellu crucifìssalu sottu à i so leghji, un puntu contr'à u putere di Cèsari.

U arrestu di Isa musulmani ci sò parechje versione. Qualchi dì chì sapendu di ciò chì hà da vene dopu à ellu, u prufeta, chiamatu lu bravest di l 'apòstuli, à l' cruci 'nveci di iddu, e cullate di Allah. Li Rumani pigliò u discepulu di u Cristu crucifissu. Un altru storia dice chì à mezu à l 'apòstuli, hè un tradituri. E quandu la casa, unni iddu era Isa incù i studienti assartaru a li surdati, lu rinnigatu era cun elli, à puntu di u prufeta. Allora Diu, pigliò u Cristu à sè stessu, e cci detti un aspettu tradituri. Iddu fu cunquistata è crucifissu.

Ricchi era, u Kettani dice solu chì u prufeta, ùn ammazza, hè statu fattu à scrivevi à i Ghjudei. Iddi annunziatu à tutti ch'ellu hè mortu, ma in fatti Isa cullate à Diu. Next à ellu, ùn hà da esse cum'è longa finu a vi vene u ghjornu di Üniversäle.

Isa è Muhammad

So ci affaccianu autra, issi dui parsunaghji, comu veni cumunimenti cridete? Isa a l 'Islam hè a vera religione di u prufeta. Era cusì finu era Muhammad. Dopu tuttu, certiduni pienzunu musulmani riittatu Isa è u seguita. Allora Diu m'hà mandatu li altru messageru. Per quessa, in i so sermoni Isa priveda, ancu a nascita di u prufeta Mohammed. U Isotta annetta gran 'impurtanza à sta figura. Isa dici circa assai di più chè tutte e l 'àutri prufeti. In u libru sacru di i musulmani, ci hè mintuatu 25 times.

seconda vinia

Senso di lu nomu Isa in Islam hè liatu cù u significatu prophetic di a so missione. Cristu, à mezu à i musulmani à spessu coexists cun Mohammed. tradizioni Islamic cumuni dinù la cridenza in a Seconda vinia. Ci sò parechje storie (hadith) di u ballò. Sicondu à elli, à Ghjesù, quale hè avà in u celu, dopu à Diu, hà da esse in Palestina (o fala à u public Umayyad pintu in Damascu, Syria). Iddu vi esse vistuti in panni bianchi, i so mani, ti cuprarà di l 'ali di Alessandria, è i so capelli Cumpariscerà Bagnato, ancu s'ellu ùn hà toccu l' acqua.

In linchi di u fronte, di u muschea ogni ghjornu stele novu tappitu. Isa lampà i falzi mistiriusu e stabiliscia un regnu di la justizzia - vera Sharia. Eppo, hà da more, è esse intarratu in Medina, pintu a l'prufeta. Ancu oghje, pilligrini e visitatura pò vede predugotovlennoe di Isa locu accantu Muhammad. È u ghjornu di Üniversäle Allah ellu vi manna, è ch'ellu hà da esse unu di i tistimoni chiavi contru à u infidels.

L'usu di u nomu

Dapoi à Ghjesù in Islam ghjoca un rollu impurtante, è l 'attu di sòlitu cunteni assai autura. Musulmani à spessu chjamate i so nomi i zitelli cuntenute in i Kettani. Isa ùn hè micca una eccessione. Musulmani dà issu nomu à i so figlioli. Certi circadori crede chì una volta l 'asistenza di nu statu islamicu in u sudu di la Spagna, l' usu di ghjunse da cristiani lucali.

Christ Nature

Cristu in Islam hè una di i grandi prufeti è a so impurtanza secunna sulu a Maumettu. A diffirenza di lu frà i musulmani è i cristiani Orthodox hè chì l 'anzianu ùn ricunnosce micca u Trinity è hè cunsideratu Blasphématoire a robba di Cristu, u Figliolu di Diu.

U altra banda, u Isotta 'Isa chiamatu "mukarrabun". It significa "apprussimata Allah," "amicu di Diu". Per quessa, parechji studii cridiani chì u prufeta, almenu in parte hè un anghjulu. È in parechji modi hè l 'Islam, Isa hè l' uggettu di vénération spiciali. Arcuni stòrici crìdinu ca li musulmani primu scontru cristiani quandu u orthodoxy chiesa, ùn hà sviluppatu cumpritamenti. Quessi sò i tempi liti trà u pùblicu di Ghjesù in trattendu di a so natura. In più, a ddu tempu ci era seriu discosse circa u cultu di u cultu di i santi è lu Churchbild chì hè riittatu da parechji dissidenti Christian cum'è superstition è paganism. Hè stu u palcu e arregistrata in u Isotta. Forsi Muhammad, essendu una tistimunianza di 'sti cunflitti dinù pigghiò lu cultu di lochi sacri è relìqui idolatry.

Musulmani è turchi

Rispettu di a seconda pùblicu in Islam prufeta adopri in Kettani. Cristiani ci sò chjamati i "People di u Book", o "ahl al-Kitab". Isa Ibn Maryam, di sicuru, i musulmani spugliata di la natura divina, è micca unu di i parsoni di a Trinità, è la cridenza in lu si truvà un sbagghiu. Ma, l 'Isotta indica chiaramenti ca l "Nazarettani" forti cchiù vicina a l' amuri e lu veru insignamenti. Ci hè ancu cultura di un particulare u rispettu di i monachi è clerics, chì ùn soffre da a fiertà è uffrì à l 'altri, è si valenu essa Diu.

Di cristiani, soprattuttu à quelli chì seguità i cumandamenti, deve esse cotti cù Tolerance. Sè ci hè una discussione cun elli, tandu vi tuccherà à fà solu è lu megghiu argumintazzioni. È s'è cristiani divintatu arrabbiatu è "undisciplined", voi pimmu appena ritirata è ùn sciarriavanu cu iddi, dicennu: "You hannu u vostru Bibbia, è avemu - a so, lassai accussì ognunu cridi in ciò ch'ellu palesu." Cusì almenu dici u santu libru di l 'Islam.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.