ParalinguisticiUrtulami

Garden Apple - un los o eriba?

Best Pastime - la cultura di ogni terra, i culturi. S'ellu hè un ortu o un orto in lu branu, istati, è vaghjimu quandu si piglia una giardinari la testa. Comu si pò dì, l 'età d'una persona sò sempri attrattu da a terra, è ghjè vera, perchè ghjè difficiule di truvà un omu più di quaranta anni, senza laziu di mette almenu una houseplant.

Apple Garden hè un locu pridilettu per rilassamentu è un bon 'idea di un los senza grande investimenti di soldi. Ma si deve esse dritta a terra è di passà tempu nant'à l 'arburi è cura tarra.

tecnichi di u piazzamentu mela

Quandu arburi piantatura ùn deve appena mindlessly pona ripicca in una manera statu caòticu, è piglià in contu i cundizioni, variità apple, tipu tarra è atti. Ci sò parechji tippi di àrburu vena:

  • rectángulo;
  • un mudellu quatratu;
  • cumpagnia;
  • ferrari circuit.

Ci sò parechji tipi d 'arburi, mela nantu à u tempu arburu, per esempiu, s'ellu hè una mela, a mane, ci hà da purtà u fruttu da 10,06 à 01,07, s'ella hè àrburu mela, summer, da u 01,07 a 10,08, tardu, o varietà di vaghjimu elaburazione di frutta, da 10,08 a 10,09, e, finalmenti, mele inguernu si pò piglia da 10,09 a 20,10.

Nanzu comu hè necessaria à signalà i lochi induve ci hà da esse arburi. Ognunu di li bisognu di u spaziu. A distanza trà arburi deve esse micca menu di 5,4 m francese a palazzi e outhouses, è micca menu chè 5,6 m francese trà filari. Beni, s'è u piazzamentu di arburetu mela, mischjà cù arbusti, cume ribes o uva spina. À ringrazià à sta suluzione hè pussibule è à cresce u foltu calze, è micca bundanza di u spaziu per ogni àrburu.

Features sbarcu

Pianta, una mela, giardino pò esse à tempu in la primavera e di vaghjimu. I buchi di a ripicca deve esse fattu 15 ghjorni nanzu à vena. U dimensioni di lu pirtusu :. Sicurezza - 50 cm, larghezza e lunghizza - 70-80 cm Lingua Duranti lu farili di ripicca ogni 20-25 ghjorni di Arrosage, deve esse fatta cù un pocu ferri di a terra, culori basta 2-3.

Arburetu: Features

Sottu arburetu capisce la prisenza di 'arburi di frutta e erva bacca. Ancu nant'à un tarrenu strasurdinariu di 6 ettare di terra stu giardinu serà una vera dicurazioni è primavera, fiore, è passa ti caccià malati. Si ponu aduprà alcunu di l 'arburi: pere, mele, funghi e ciliegie, dolce, baracucchi, pere. E ogni arbusti bacca: rubi, ribes neri è russu, la murtidda, uva spina.

Deve sceglie arburi è arbusti incù sfarente volte maturazione, allura lu fruttu chì incanta di statina annata. Hè soprattuttu vera di quelli chì sò posti orti di imprese è u prughjettu di venda i frutti è frutta.

Sè vo vulete hannu un giardinu in u paese è di sceglie à cumprà paese, cunziddirati li cumanda di un giardinu cullittivu. Tarra ùn ci serà micca tantu caru, è i cateni sò pusatu, di solitu in un locu favurevuli di comu 'arburi di frutta. In più, ci pò scuntrà ghjente cù interessi listessu è amparà da li u infurmazione necessaria à u piazzamentu è adopru di arburi.

Garden Apple - siddu lu granni prufittu?

Sè vo esaminà à impegnà in los ortìculi, tu nun si currettamente. È ghjè megliu à principiatu cù mele, perchè si dà un gran racolta. Garden Apple ùn bisognu assautu-longu andà. Stassi soldi, per a prima volta, per esempiu, in u 2016, è a cumprà differente varietà di mele, in un annata pò esse cacciatu da ogni àrburu à 10 mele, in 2018 voi vi hannu un 20 T / ristauru, di mela, è un annu dopu, sta fiura vi crisciri quasi duie volte.

Sceglie un giardinu in cui a crisciri parechji arburi di frutta, hè necessaria à piglià in contu chì i racolta incù albicocca e piru menu, parò, li frutti sò più cari. Ma ùn sò più picky, si deve esse guardatu in un locu particulari è apprima bè.

U più l 'ortu, u più di i so rivinuti, perchè in stu casu, mele, e àutri frutti pò esse vindutu ùn so, è a cunchiùdiri un cuntrattu e li piglià à u prucessu, industriale (u modu sèmplice), accussì comu parti di l' scorta è vendi à l 'inguernu davanti à l' annu novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.