FurmazzioniScienza

Li rèuli funnamintali di Cumulus, matematica applicata

À principià, ci hè vò à dì chì tali diffirinziali e un sensu matimatica lu porta.

funzione diffirinziali hè u prodottu di a funzione derivative di l 'argumentu u diffirinziali di l' argumentu. Mathematically, issu cuncettu pò esse scritta cum'è un 'espressione: onda = Y' * dx.

In turnu, à parè soiu u derivative di a parità canta '= gu dx-0 (dy / dx), è per definisce u limitu - l' onda sprissioni / dx = x '+ α, induve u paràmetru α hè dô quantità matimàtichi.

Per quessa, tutti dui li lati di la sprissioni deve esse multiplicate da dx, ca poi dà onda = Y '* dx + α * dx, induve dx - hè un cambià dô in l' argumentu, (α * dx) - i valori di u quali si pò ancu accadutu, puis onda - incrément funzioni, è (Y * dx) - la parti principali di u incrément o diffirinziali.

funzione diffirinziali hè u prodottu di a funzione derivative u diffirinziali di l 'argumentu.

Avà ci vole à guardà i règuli funnamintali di Cumulus, chì sò à spessu usatu in analisi matimàtica.

JO. quantità Derivative uguali a la summa di i prudutti acquistatu da a cumpunenti: (un + c) = un '+ c'.

Grafia simile, sta règula hà da esse attivu per a derivative di a sfarenza.
U numeru danogo regule di Cumulus hè u vulè chi u derivative di un numeru di termini uguali a la summa di i prudutti acquistatu da issi termini.

Per esempiu, sè vo vulete truvà a derivative di i sprissioni (un + c '-K)', tandu u risultatu hè un 'espressione di un' + c '' K '.

JO. U pruduttu derivative di e funzioni matimatica diffirinziabbili à un puntu, uguali a la summa cumpunuta di u prodottu di u primu fattore à u sicondu derivative è u prodottu di a seconda fattore à u primu derivative.

Abbé hè mathematically scritti sicuenti: (un * c) '= å¹ un' + un '* s. U numeru di i JO hè una cunclusioni chì u fattore u focu in u derivative di u prodottu pò esse fattu fora di u funzione derivative.

In la forma di un 'esprissioni algebbrica, stu duminiu hè scritta a siguenti: (un * c) = å¹ un', induve una = const.

Per esempiu, sè vo vulete truvà a derivative di i sprissioni (2a3) ', u risultatu hè a risposta: 2 * (a3) = 2 * 3 * 6 * A2 = A2.

JO. U derivative di u rapportu funzione hè u rapportu trà a diffirenza di l 'derivative di u numerator multiplicate da u denominator è i tempi numerator u derivative di u denominator è u quatratu di u denominator.

Abbé hè mathematically scritti sicuenti: (a / c) '= ( ' na '* una * a-c') / 2.

In cunclusioni, ùn hè necessaria à guardà u duminiu di differentiating funzioni tuttu.

JO. Datu un fuktsii Y = f (x), induve x = c '(t), allura l' funzione canta, cù u rispettu di u variàbbili t, chjamati i cumplessi.

Cusì, in la anàlisi matimàtica di l 'derivative di una funzione tuttu hè trattatu cum'è un derivative di a funzione multiplicate da u derivative di u so sub-funzioni. Di l 'altra di u regulamentu di Cumulus di e funzioni cumplessu sò in la forma di un tavulinu.

f (x)

f '(x)

(1 / s) - (1/2) * c '
(Un c) ' è un * (ja a) * 's
(E c) ' E d * 's
(Monessen c) ' (1 / s) * c '
(Scie à un c) ' 1 / (c * rebecca lg a) * c '
(Sin c) ' cos m un * 's
(Cos un) ' -sin d * 's

Cù usu rigulari di stu tavulinu sò facili à sapere Derivati. Lu restu di l 'Derivati di e funzioni cumplessu si pò trovu, s'è no dumandà li reguli di Cumulus di funzioni chì sò state discutiri in u theorems è corollaries à elli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.