Publications è articuli scrittiA puesia

"Frost è sole ..." - i spiigazione di un puema da S.Pushkina

"Pushkin - i nostri tuttu," Sti paroli, sintìa da a zitiddina, assai è cambiatu suvita u criticu di a puisia di Pushkin. Si hà parlà di tuttu: u lume, u vidi tristezza di la spranza eletti è sàviu accettazione ùn hè micca sempre veru di i leghji di a vita è pieni fidi cun amore è amicizia, è a cosa principali - capiri prezzu ogni mumentu di a nostra esistenza tirrenu. Chì hè per quessa u dettu di u web u travagliu di u pueta pò piglià a so ligna "Bacchic Song": "! Long campà lu suli, accussì lu bughju vi spariscia"

"Winter matin" - a quistione di u sughjettu di u puema

In u Populu di Pushkin cusì tuttu hè armuniosu è proportionate chì hè volte difficiule a lingua u tema principale di u puema, o idia. Per esempiu, ciò chì sti ci mpara di più da a ligna di partenza di a scola "Frost e sole, un spettaculu iornu"? On a bellezza di un chiaru la matina 'inguernu? O gioia lirica circa infini stabbilutu, dopu la météo citadine mala football? O di u rifughju di ellu da chì, e la notti passò, è arba splende in u fretu biccheri, è da una pignata brucia scorri CRUCIFIAS calori, è vicinu à u - u Coglia, dolce, bella ... Cosa hè didicatu à u puema "Frost è sole ..."? puisìa pasturali, amuri, filosofia? À capisce issa, hè necessaria à analizà u prodottu.

cumpusizioni

Sicondu à a so struttura di tuttu, "inverno matin" pò esse stata attribuita à u puema di-monologue cù elementi dialogu. Lirica eroe - lu pueta - gira "miu", chiamamu a svegliati da u sonnu, tastà i colori luminosu di u fabulously bella la matina. U so paisaghju admirable, goccia ca fora di la finestra: u spianate consumazione di l'inguernu Russian è u spaziu di materna. In u puema "Frost è sole ..." noi ùn sente u Fac risposta. Solu si in lu primo - un pueta, allegru, a so 'anima, È cun emuzione. Carìssimi datu solu un ciatu amarore: "... vi sò tristi, seduta ...", "... oghje Eccu fora la finestra ..." etc. Ma un beddu ritrattu "Frost è u sole ...", è un altru eroe, nè menu impurtante chè u pueta ... It - natura, Russian, da u perfettu chì ghjè u soffiu. I stati internu di i dui - 'omu è a natura - sò in cumpleta a so unità, è armunia.

Cuntrastu è u so rolu

Pushkin "Frost è i soli ..." custruitu micca solu cum'è un omu monologue lirica, l 'gioia di scuperta è a bellezza di u mondu sanu. pueta Camion è tecnica cuntrastu. Si hè datu u primu cucina: "una maraviglia ghjornu / di più tù dozing" sìmula "a nord di Aurora" (arba) yavis "Northstar" (vale à dì, micca menu beddu cà l 'arba stessu ..). un tali cuntrastu cu lu paraguni libérateur è arquantu tipica di sistema furmatu Pushkin. U web seconda cucina - una discrizzione di una timpesta inguernu e diprissioni mintali, pâle Anjou è poluottenkov. Ma l 'ultima ligna hè quasi u cuntrariu a lu significatu è hè un rimpianu chi permette di logica à viaghjà à i piacè di Russian racontu di fata inguernu. Hè Under, affascinanti, passiunanti. In lu terzu cucina, avemu vistu u cuntrastu glittering neve bianca è tavuli furesta scura, ma ùn sò piuttostu in un unità dialittali cchiù vera risistenza. Issi minuti pò esse fattu ricerche precise è cuntinuà à u testu. Cusì, u puema "Frost è sole ...", comu lu prodottu di un n'era brillanti, unisci paci finòmini differente, truvannu frà elli i gastrunomi punti di cuntattu.

Da a vita bassu à essa

In Pushkin ci sò micca picculizzi. In a so puesia, tuttu hè impurtante: u culore, u sughjettu, populu corsu, fondo, passa ancu. Per esempiu, u quartu versu. Ci si pare chì cusì particulare? Bassu stanza di a situazione: stufa, panca, venia cuttuni piena di li libbra, a finestra, cum'è un 'isciuta di u mondu esternu. Intantu, cum'è un "sapuriti", hè fatali a spiegari tuttu in sta parte di u puema "Frost e sole, un spettaculu ghjornu!" A stanza hè Illuminert Terra spanu, vale à dì, andarinu, oru, jade ..; Giavarini abballannu in lu celu; tuttu mi pari di essiri accussì cuntenti e luci comu un picciriddu. Dunqua, logically, è micca n'importa dìciri francu u "simpaticu" un focu crackling in u fornu. U so riflessioni à u damper mmiscatu Rayons. Tutti inseme è fonda u atmusfera di cunfortu, Canaliculatus, felicità è pienezza di spirienzi a vita chì sò tantu raru e ancora tantu primura in a nostra vita. Quì ogni tecnica hè impurtante: u libru, chì "piace a pinsari" è "Mare marroni", induve vi pò cuddà "nant'à u neve, la matina."

Rosa Balistreri è 'idea

Chì sò i tema è 'idea di u puema? Chi lu pueta vulia dì? Di sicuru, u travagliu chì appartene à u Genre lyrics Canta panurama di, à esse esatta - panurama è psiculoghjche, perchè l 'pircizzioni di natura, ùn hè datu abstracted, è dopu à u statu internu di l' eroi lirica - lu pueta. Hè l 'ochji, ùn vede a so mente sò dighjà i nostri sensi. Ma ùn ci hè micca un ricoprire miccanicu faci! A nostra a so vita è spirienza esteticu hè u volume, chi verifies u truculent di u tonu di oiseau l'Pushkin. È stu pressure Naturarmenti pueta Cynthia ognunu di u so solcu! Cusì, u tema di u puema - un omu è a natura, u rapportu di l'anima umana cù i sani naturali. E la 'idea hè di vede cumu sottu u pesu di l' bellezza di a natura matina spinta criativu in omu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.