FurmazzioniEducazione è culleghji

Fraction storia calculus. A storia di a nascita di fraction

Unu di l 'arvulu più difficiuli di a matematica hè cunsideratu à esse tombu oghje. Storia di fraction di più cà una millenniu. A capacità à sparte u friscalette, in parti successa in u territoriu di l 'Anticu Eggittu e di Babilonia. Più di l 'anni, avemu addivintò funziunamentu di più cumplessa, sonau cun fraction, cambiatu forma di a so n'hè. Ogni statu di lu munnu anticu era a so caratteristiche in l ' "rapportu" cun stu ramu di la matimàtica.

Cosa hè un Fraction?

Sendu vole à sparte u friscalette, in parti senza nuddu sforzu suverchiu, po ci hà da esse una Fraction. fraction e stati liatu à ogni latu. u termine "bread" iddu stissu hà radici araba è hè dirivatu da a parolla significatu "a rumpiri, à sparte." Dapoi i tempi antichi, in stu sensu, a picca ha cambiatu. A definizione muderna hè a siguenti: Fraction - hè a parti di la summa di l 'parti, o unità. Pràtica, li siquenti sunnu asempî cu fraction rapprisintari esicuzzioni Nic di funziunamentu di e matematiche cù numari banni.

Oghje, ci sò dui modi di n'hè. fraction cumune è decimali affaccatu à i tempi sfarenti: l 'anzianu sò più antichi.

Vinianu da tempu i più antichi

Per u prima tempu avemu cuminciaru a upirari Murto in Egittu è di Babilonia. accostu matematicu di i dui paisi hannu diffirenzi mpurtanti. Perciò, u principiu è ùn ci è ci fù stabilitu u listessu modu. A prima Fraction era menzu o di 1/2. Vensi un quartu, un terzu, è cetara è cetara. Sicondu a scavi archeologicu, la storia di la fraction hà circa 5000 anni. Per a prima volta i so parte di u numeru trovu in l 'Ossirincu Egyptian è pasticchi serpente esiliu.

'anticu Eggittu

Types of fraction prividia oghje u cusì-chiamatu egizianu. Ci sò l 'summa di parechji termini di u furmulariu 1 / n. Numerator - sempre unu è l 'denominator - un numeru naturale. Ci tali Fraction, senza mpurtanza comu difficiule à puntu, in Egitta. Dopu à calculer tutti i sparte pruvatu a nutari a forma di tali quantità (p.e., 1/2 + 1/4 + 1/8). tituli Individuale avia solu fraction 2/3 et 3/4, è u restu sò divisi in termini. Ci erani i toli particulari in u quali l 'idea di u numeru rapprisintatu da lu summa.

U più anticu minzioni canusciutu di un tali sistema hè trovu in l 'Rhind Matematiche Papyrus, datati da u principiu di u II millenniu aC. It include una tavula di fraction è prublemi matematiche cù suluzione è risposte, prisenta com'è summi di calculus. L'Egizziani u sapia à aghjunghje, sparte è multiplicate u numeru di sparte. Fraction in valle di u Nilu stati arrigistrati cù ieruglifi.

Presentazione di u Data di u numeru comu na summa di u nivellu di u furmulariu 1 / n, tipicu di l 'Anticu Eggittu, usata da un matematicu, micca solu in stu paese. Up finu à u medievu, Fraction Egyptian usatu in Grecia è altri paesi.

U sviluppu di a matematica in Babylon

Altrimenti, viditi la matimàtica di l 'Imperiu esiliu. A storia di a pussibbilità di fraction sò direttamente riguardanti la funziunalità di u sistema di numaru, lascita l 'antica statu intesu prununcià da a so udiatu, la civiltà sumeri-Akkadian. Nsidiamentu Agriculture in Babylon hè più còmuda e più parfettu cà in Egittu. Matematica in u paese solving assai più grande range of affari.

Babylonians à ghjudicà i rializazioni di oghje si pò cunsirvatu in u pasticchi scultura in marrow pienu. Duvuta a la particularità di u materiale ch'elli sò turnati à noi in grande numari. Sicondu à certi scinziati, matematicu in Babilonia, prima c'avissi cuniatu rapiu la performance bè cunnisciutu-, chì mostra di sicuru u sviluppu di a scienza, a l 'anticu statu.

Fraction fraction a storia in Babylon

sistemu numaru hè sexagesimal in Babilonia. Ogni nova categuria differente da u merre 60. Stu sistema hè cunsirvatu in u mondu mudernu, di tempu e diedrali. Fraction era sexagesimal. À scrive cù suciale spiciali. As in Egittu, l'esempii cù fraction cuntene certi simboli per 1/2, 1/3 et 2/3.

sistemu esiliu ùn spariscia, nsemi a lu statu. Fraction scritti in u sistemu 60-hexadecimal, usatu da astronomers è matematicu anticu e àrabba.

Grecia antica

Storia di fraction s'arricchiu da un pocu di a Grecia antica. I residenti di Grecia, hà cridutu chì a matematica avissi a upirari solu integers. Per quessa, a spressione cù calculus in e pagine di u anticu treatises Grecu guasi mai scontra. Tuttavia, arcuni cuntribuzione à stu ramu di matematica fattu i pitagorichi. Ci capisce fraction cum'è ratios o di statura, oltri ca comu un 'unità indivisible di pinzeru. C'avissi cuniatu incù sculari di una fraction generale tiuria amparatu à chjappà tutti i quattru opérations nnumari è fraction paragunà da li purtò à una denominator cumune.

Sacru Rumanu Imperu

U sistemu Roman calculus hè assuciata cù una misura di pisu, chiamatu "grillé". Hè statu divisa in 12 cumuni. 1/12 Ace chjama una ounce. Pi nnicari fraction, ci era 18 nomi. Quì sò qualchi d 'iddi:

  • Quemar - mezzo grillé;

  • sextant & - sesta parte grillé;

  • semiuntsiya - medità una ounce o 1/24 Ace.

U futuru di stu sistema hè a nun putìrisi cchiù pi rapprisintari lu numaru cum'è un Fraction incù u denominator 10 o 100. matematica Roman supirari la fatica da usu pi centu.

Scrittura fraction cumune

In antichità, l 'Fraction hè digià pràticu à noi, avemu scrittu stu: unu numeru più di un altru. Tuttavia, ci hè una sfarenza maiò. U numerator si trova sottu à u denominator. Per a prima volta dipoi u scrittu fraction messe in anticu India. Lu modu mudernu di noi si messe à utilizà i arabi. Ma nudda di sti populi ùn aduprà una ligna horizontale a siparari li numerator è denominator. Idda prima vota in l 'òpiri d' Leonardo Pizanskogo, megghiu canusciutu comu Fibonacci, in 1202.

China

Se la storia di la nascita di fraction accuminciò a l 'Egittu, i decimali prima apparsu in China. L'Imperu Celestial ch'elli eranu usati da a circa u III seculu aC. decimals e accuminzau cu matimaticu Chinese Liu Hui, chì prupone l 'usu di l' estrazzioni di radiche quatratu.

In u III seculu decimals aC, in China sò statu usatu in u calculu di u pesu è vulume. Pocu à pocu, è si messe à Italiana alba in i matimatica. In Europa, parò, fraction decimali stati usatu assai più tardi.

Al-Kashi da Samarkand

A priscinniri di l'China espressi decimals apertu astronomu al-Kashi di l 'antica cità di Samarkand. Iddu campau e travagghiau a lu XV sèculu. So tiuria di lu scinziatu ci spiega in u so trattatu "The Key di Aritmetica," chi fù publicatu in 1427. Al-Kashi pruposta à aduprà una nova forma di u scrittu calculus. È un tuttu, è la parti fractional hè oghje scritti in una sola linia. A siparari li da Samarkand astronomu ùn aduprà un vince. Scrissi l 'nteru e parte fractional di sfarenti culori, cù inchjostru neru è rossu. Hijo de la siparazzioni di al-Kashi usatu u caffè, verticale.

Decimals in Europe

Un novu tipu di fraction messe à cumparisce in i travagli di matimàtici Europea dipoi u XIII sèculu. It S'avissi a nutari ca cu l 'òpira di al-Kashi, comu puru l' invenzione di u Chinese ch'elli ùn eranu pràticu. fraction decimali apparsu in i scritti di Jordanus De Nemore. Ci sò tandu usatu in XVI seculu Fransua Viet. solitaria Francese scrissi "The artìsticu matimatica", ca cuntinìa li toli trigonometric. Iddi Việt decimals. A siparari lu nteru e parte fractional di lu scinziatu si rifiriscinu linia verticale, è una font size differente.

Però, sti era solu casi particulari di usu scientificu. Di fatti bassu decimals in Auropa si messe à esse applicata tardi. Stu successu, grazi a lu scinziatu Olandese Simon Stevin à a fine di u seculu XVI. Pubbricau lu travagghiu matimatica "dècima" in 1585. In lu scinziatu m'insignò la tiurìa di usu nnumari decimali, in u sistemu monetario è à definisce u pesi e misure.

Puntu, puntu, vince

Stevin dinù ùn aduprà un vince. Iddu siparatu lu dui fraction cù zeru inturniavanu in un cerchju. First vince a siparari li dui parti di un Fraction decimali solu in 1592. In Inghilterra, parò, è si messe à esse usatu 'nveci di un puntu. In i Stati Uniti d'America decimals sempre scrive chì manera.

Unu di l 'initiators di l' usu di dui generale a siparari lu nteru e parte fractional hè statu un matematicu Scottish Dzhon Neper. Si palesa a so sintenza in 1616-1617 francese gg. Puntu è ottensenu una scinziatu tedesco Iogann Kepler.

Fraction in Rus

On tarra Russian a prima matimaticu, partiu a classa di u friscalette, in parti, Linguistique addivintau nu monacu Kirik. In 1136, ci scrivìu un travagliu, in cui iddu discutiri lu mètudu d "anni, Radix." Kirik travagliatu nant'à u Crunulogìa è pianu. In lu so travagghiu ca purtau a rìsicu la divisioni di ore in dui parti: lu quintu, vinti-quintu, è cusì u sparte.

Dividendu u friscalette, in parti usatu in calculer la grannizza di i publicani seculu XV-XVII. opérations usato di più, subtraction, classa e municipal incù parti fractional.

A parolla "colpo" affaccatu in Russia in l 'VIII seculu. Si vene da u verbu "to sfracicà, addividìrisi nta oru." To nomu fraction i nostri antenati usatu e parolle spiciali. Per esempiu, 1/2 fu lassatu comu unu-menzu o poltina 1/4 - Chet, 1/8 - polchet, 1/16 - polpolchet and so on.

A tiurìa cumpleta di fraction, no comu oggi, fu misu fora à la prima un'opera nant'à Aritmetica, scrittu in 1701 Leontiem Filippovichem Magnitskim. "Li", era piuttostu di diversi banni. About l autore dici fraction tecnica in "On i numari di rutti o cumuni" rùbbrica. Magnitsky cunduce funziunamentu à "mancari" i numari, i so sfarenti tituli.

Oghje hè sempre à mezu à i rami più difficiuli di matematica chiamatu calculus. A storia di u fraction ùn era ancu facile. Different populu volte indipindente, qualchì volta da assumendoni l 'espirienza di re, trovu si vole à presentà, u sviluppu è dumandà u numeru di sparti. Sempre insignava calculus crisciu fora di assirvazzioni pratica è, grazi à prublemi giru. Era vole à sparte lu pani, signalà uguali tarra, di calculari li tassi, a misurari lu tempu e accussì on. Features di l 'applicazzioni di fraction è funziunamentu matimatica cun elli, dipindia di u sistemu numeru in u statu è u livellu generale di lu sviluppu di la matimàtica. Ogni modu, rumpia più di mille anni, a rùbbrica àlgibbra cunsacratu à i cumuni di numari, furmati, sviluppatu è usatu successu oghje di una varietà di bisognu di tutti dui pratica è aperta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.