Sport è FitnessFootball

Footballer Miguel Danny: biography and photos

Miguel Danny, chì a so foto pò vede in l'articulu, hè un midfielder portuguesu, unu di i capi di u club "Zenith" di San Pietroburgo. In u so travagliu, hà ghjucatu per i clubi portoghese è russo, è per i ghjovani, rigali olimpichi è naziunali di u so paese. In u campu di football, cum'è l'annunziu, ghjucatu à a pusizione di u midfielder, è si senti ancu bè nantu à a prima.

Infancia

U patri di u footballista era originale di a cità Portugesa di Madeira. In u 1979, abbandunò a so patria cù dui di i so amichi è si trasfirìu a la capitali di Venezuela, Caracas, induve ellu un restaurant è hà maritatu una donna lucale. U 7 d'aostu di u 1983 U Miguel Danny nasciu. In a zitella, u zitellu era assai interessatu à u ciclistu è u football. Siccomu era troppu chjucu per trasfurmà una bicyclette , i so parenti decide di mandà u so figliolu à una scola di football local. Accuminciò assai rapidamente, è prestu u chjamatu diventà u più bellu ghjucatu. U so talentu hè statu nutatu da scouts di u squadra "Maritimo", chì offri Miguel a trasfirimentu à a scola di u club. Per fà questu, era necessariu di andà à Portugal, Madeira. U patri è a mamma eranu categurichi contra tali idea, però, i persuasioni di l'avanna chì stavanu quandu ci aiutaru à cambià a so menti.

Primu travagliu di football

Miguel Danni, chì a so biografia di un footballista prufissiunale hè accadutu in u 1990 cù u club "Maritimo", trasfirìu a Portugallu à l'età di sette. Dui anni dopu, i so parenti si sò stati mudificati. U debuttu ufficiale di u football in a cumpusizioni di a so squadra hà fattu l'1 di uttume di u 2001. Allora in u matchu di campionu naziunale cù "Zhil Vicente" hè vinutu cum'è sustitutu in u 62esimu minutu di u ghjocu. U so primu scopu, hà scurdatu in dui mesi è mezza mesi à a porta "Salgeyrusha". Duranti a so stagione debuta in u Portugallu, u prugrammore hà participatu in 20 partiti. Scrizziati cinque golusciuti scelte "Maritim" finita sisimu in a classazione finali.

Sporting

A l'età di dece anni, Miguel Dinturatu estia interessatu in i clubs principali di u paese, in particulare, "Porto" è "Sporting". Perchè u ghjucatu hè un gran fanàticu di u primu di l'eserciti citativi, hà datu u cuncessione preminali per passà. Tuttavia, i direttori di "Maritimo" ùn anu micca accettatu u cantu di trasferimentu. Per cunsiquenza, per u cantu di 2,1 million d'euros, u muvimentu trasfirìu a u club di Lisbona. Quì hà ghjucatu per un annu, ma ùn avè micca ghjunghjite successu tangibule. In issu rispettu, a prublema saria, nantu à prublema, l'atleti riturnò à u so travagliu natibo. A quelli tempi, u coach "Maritim" hè un postu indigente Anatoly Byshovets. U busone anu dicitu d'sti paroli di Danny: "Miguel - un talentu di talentu è travagliatore, perchè senza dubbitu, hà successu". U jucadoru stessu accadarà dopu ripetitu chì u tuturariu russu avia amparatu assai.

"Dynamo"

In u 2005, u sportista hà ricivutu una offerta da u "Dinumu" di Mosca, cusì si trasfirìu a Russia. U primu matimu in a so lineupu hà fattu u 9 di marzu. Era una cupola match against Samara "Wings of the Soviets". Per via di a stagione debuta com'è parte di u so club, fù chjamatu u bestista. In u cartulare, in una cammisa di dinamica hà uttenita un 94 ghjucadore di football, chì scurdò 16 scopi. Ci hè avvezziunatu è u fattu chì in u 2007 a so bola in l'obiettivu di "Rostovu" nantu à a basa di votu hè statu ricunnisciutu com'è u megliu in u campiunatu russu.

Zenit

Per avè un attore cum'è Miguel Danny, Zenit in AUGUSTU 2008 hè stata obligata di purtà u Dynamo una summa di 30 milioni d'euros. À quellu tempu era a transizione internu più caru à a storia di u football di Russia. Per a cumpagnia di San Pietroburgo, l'atleta debuted in una reunione contra u club in inglese Manchester United in a Supercup UEFA. U gruppu russiu hà guadagnatu da un puntu di 2: 1, è Miguel hà sceltu u mira decisive è era ricunnisciutu com'è u migliori di u partitu. In a staciunada successiva, u prugramaturu hè stata premiata à a déci sala di ghjucadore in u club.

In maiu di u 2009, Danny hà sappiutu una ferita seriu in furmazione, per quellu chì ùn pudia micca per andà in u campu di football durante 10 mesi. U so ritornu hà fattu u 13 di marzu di u 2010. Allora aiutau a so squadra di scunfighja "Rostovu", scunendu u solu scopu in u match. 14 di ghjennaghju di u 2011 u jugatore estenderu l' accordu di impiegatu cù Zenit, u u 29 di settembre ghjucanu a scundanza à a squadra in u San Petersburgo. A notte era l'fattu chì u rivalu di u club russu in quellu match era u Portugallu "Porto", è u ghjovanu chì hà sceltu un ghjocu perchatu. In u 2012, u ghjocu era novu gravatu feritu. Questa ora, Miguel hà struitu per missu 8 mesi kompetittivi. Qualcuno chì era, dopu avè tornatu à u campu, cuntinuau di dimustrà un ghjocu luminoso è incantevule. Per via di u risultatu, u bandistru seguitu u capu di u St Petersburg club à u ghjornu oghje.

Squadra naziunali

In u 2007, u sughjettu hà ricevutu un invitu à a squadra di Venezuela, ma u sustituì, perchè ellu hà fattu so ghjucà à u Portugallu. Miguel dipoi u so debut match in a squadra nazionale u 20 di Agostu di u 2008. Dopu si n'andò in rimpiazzari e Isole Færcer. Duranti u Campionato di u Mondu di u 2010 in Sudafrica, hà ghjucatu tri battistini, ancu un 1/8 final match versus Spagna, in u quali u Portugallu pò perdutu 1-0. Per a Copa del Fiore in u 2014 in Brasile, malgradu a grandi tempiu à u club, per i ragiuni riliggiusi u capu di a squadra di Paulo Bento hà micca invitatu.

I fatti interessanti

U so primu capimachja attraversu u sughjettu attentatu u 3 d'aostu di u 2012 in una reunione contra u "Volga" da Nizhny Novgorod in u duminiu di Russia.

In u Novembre 2012, u pittore fù scuciliutu cum'è u capitanu di Zenit.

Dopu à a fine di a staghula 2012/2013. Miguel Danny hà cambiatu u numaru di ghjocu à 10 à 35. Spiegò sta decisione inespizie per u fattu chì era cun una figura di u so spartimentu chì hà fattu à u principiu di a so prufessione cù Maritimo.

U 13 di austu 2014, dopu un scopu in li porti di u "Ural", hà intrutu in la lista di i top ten goleaturi in a storia di u club di San Pietroburgo.

In a vita privata, miguelu hè maritatu. U nome di a so moglie hè Petru. Una parta hà dui figlioli (gimelli).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.