Casa e FamigliaAccessori

Fixture LSP: purpose and device

Oghje, i bisogni à i fonti di l'electricità anu crescente. Illuminazione, particularmente in terms of saving e-mail. Energie. Tali discrizzioni inclusi una lumera di LSP (luminu fluworixentru bi protezzjoni kontra t-tfaddil). À u listessu livellu di l'illuminazione, cunsuma a mezzo l'energia elettrica comu lampadari incandescent. E ligerezi di lumi di Luminescenu stallati sò una vita di vita più larga ca u "Lampi Ilyich".

Purificazione è dispusitivu

LSP pò esse installatu nantu à i muri è in u tettu. Di solitu s'utilice per illuminà locali industriale, in l'aria di quale ci hè un cuntenutu aumentatu di dust e umidità. A resistenza di l'umidità aumentata hè stata ottinienta pressu u plafond à a basa di a luminaire incù l'aiutu di abrazzini speculati, è ancu un segellatu, nantu à u perimetru tutale di a basa. U casu di u lampu hè fattu di metallu. Per quelli chambres chì a stizza ùn hè micca cusì impurtante, LSPs sò usati senza un cunfurmintore cù pocu prute, cù protezione IP-43. U so costu hè menu di quellu di i stati prute. U plafond hè fattu di vetru polimeru di impactu matte. Per a facilità di funziunamentu, hè attaccatu à a basa di metallo per un cordone chì permette di stà in un postu separatu. Ùn hè cunsigliatu di utilizà un LSP in un edifiziu residenciale, ma se sè ancu decide di fà questu, hè bisognu di furnisce l'illuminazione mixta, per quessa, ùn eseguite micca l'usu cumpratu cù lampi incandescent ou altre (per esempiu, halur o LED). Questa hè necessariu per riduce l'effettu dannusu di l'illuminazione fluoriscente in visione umana.

Articuli di cuntrollu

Fixture LSP hè furnitu cù un equipamentu regulatore (in parlance cumuni - da un putore), destinatu à ignici è mantenimentu di creme di un lampu fluoriscente. A luminaria includenu ancu:

  • Starter involuttu in u prucessu ignici;
  • Un capacitore designatu per cumpensà u putere di reattività (u sistema, sicuru, pò travaglià senza ellu, ma à u stessu tempu, l'efficienza drammalizzanu drammatichi).

Avvanzi di ballastichi elettroni

L'elementi di l'articuli di l'articulu di luminaria anu detta sottu di qualcosa di distavanta. Per esempiu, à u travagliu, l'aceleradoru pò esse lampèndusi, i lampeddi brillanu per un bellu pezzu prima l'ignici, è l'accortador crea una interferenza radirali. Per quessa, luminaria cù ballastsi elettroni chì stallanu in elli sò divinità più ghjinirali. Pensemu i so vantaghji:

  • Saving e. Energia up to 30%;
  • A vita di a vita di i lampi hè cresciutu à u 50% in paragunà cù questi lampi in u quali u ballastru elettromagneticu sò stati;
  • Ùn ci hè micca pulsazione di u flussu di u lume ;
  • Lampi sò stati in mutandine;
  • U travagliatu perfettu;
  • A massa di u dispusitivu hè più chjucu.

U costu di un lampu, per suprattuttu, più altu, ma à u tempu questi custatanu a pagà è dà ricchezza significativa. I prudutti di illuminazione sò pruduciuti cù unu, duie o quattru lampi di diversu putere. Per esempiu, una lametta LSP 2х36 ЭПРА hè un lampadore cù un equipu elettronicu. U putere di una lampa hè 36 wati. Un lugiziu LSP 2h40 havi dui lampade di 40 wati culu.

Tutti issi sticchi sò attivati da una reta di corrente alterna cun una tensione nominali di 220 V.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.