News è societàCultura

Filosofia e Etica di Aristòtili

L'antica scinziatu Grecu Aristòtili hè un discìpulu di lu granni pinzatura Platoni è Lars di Lissandru lu Granni. Iddu - lu criaturi di un sistemu cumpleta di la filusufìa, chì coprenu un varietà di arii di la vita umana, la fìsica, la lòggica, pulitica, pricisamenti.

Etica in Antiquity opere di Aristòtili arrivatu u so più u sviluppu. In agghiunta a essiri un granni pinzaturi di lu primu tempu righì la quistioni di l'indipendenza di a scienza chi studia l 'rilazioni trà omi, si ancu criatu un spechju a tiuria di murali. Perciò, i so riesciti principal - scriviri u travagliu ntitulatu "Etica di Nicomachus." In issu travagliu, turratu seriu di l 'impurtanza di scienza, di murali di a sucetà, comu si ci permetti à addivà i citadini virtuous.

"Etica" di Aristòtili hè basatu nantu tiuluggìa. Ancient Pitàgura dice chì tutte e ghjente cerca chi a so scopu, chì u filosofu chiama lu bonu cchiù àutu. In stu casu, u individuu primure cunfidirazzioni cu l 'aspirazioni di u statu cum'è un inseme. U scopu principale di ntrammi li lati è à ghjunghje sin'à u bè di u mondu a sucetà è u Statu. Hè pussìbule, grazi à una vita attiva bonu di tutti i citatini di a sucetà. "Etica," Aristòtili prima difinutu u bè cum'è felicità.

scopi alba si pò uttene solu à traversu l 'capienza di virtù umanu. A so essenza hè a capacità à sceglie i cosa dirittu à fà, si basa supra l 'idea di "menzu", evitendu danaru e soprappiù. "Etica," Aristòtili dice chì a cunnosce pussibili la virtù. Iddi sò capitu solu da répétition di n'azzioni.

Filosofu dividi i virtù etichi (riguardanti l 'a natura umana, cume aise, ginirusità, etc.) E dianoeticheskie (sviluppatu in u prucessu amparera). Quessi sò impurtanti per i tratti umanu Ùn sò qualità ch'ani è acquistatu.

"Etica," Aristòtili discrivi l 'òndeci virtù da chì omu pò ghjugna à u sviluppu armuniosu:

- modération;

- curaggiu;

- Maistà;

- ginirusità;

- ambizioni;

- ginirusità;

- truculent;

- evenness;

- amicìzia;

- curtisia;

- la justizzia.

Visto filusòficu di Aristòtili

Pitàgura ch'esamina comu l 'essiri vivant hè una sustanza avè i seguenti carattiristichi:

- a materia;

- ragiuni;

- forma;

- mira.

A materia si riguarda finominu cum'è essendu esistenti. Hè indestructible è uncreatable, chì hè eterna. Minnana ùn ponu cresce o favuritu. Hè dunau in i cinqui elementi: u focu, celu, a terra, l'acqua è 'aria.

Sicondu a Aristòtili, u furmulariu - chistu è lu principiu di la criazzioni di l 'cosi matiriali chi sò fatte per ghjunghje u bè essential.

Raghjoni discrivi lu puntu in tempu in cui si metti l 'esistenza di e cose. Stu tipu d 'energia à creà qualcosa solu.

À tutti li cosi ci hè un scopu cumunu - la bona più.

About l 'anima Aristòtili dettu chì hè eterna è immurtali. Carrozzerie - sta hè solu u so attesa luce. L'alma, secondu a Aristòtili - u cuntrollu internu di cumpurtamentu umanu, u principiu sommu di l 'urganizzazzioni di l' esistenza.

U scienziatu definisce à Diu cum'è u principiu di tuttu u principiu e causari ogni muvimentu. Cristu hè u sughjettu di a cunniscenza supiriuri.

Politics di Aristòtili

Filosofu, si pinzava ca na pirsuna jè capaci à campà solu in una sucetà. Politics hè nicissariu di genti a arrangé megliu a so vita à u statu. U so scopu - à instill in tutti i citatini di a qualità murali sucità, chì permette di campà ghjustìzia. Hè pussìbule, grazi à l 'aducazzioni di lu populu in la virtù, chì hè a capacità à fà i so duviri citatina è capacità di stà à sente i leghji. I puliticanti ci vole à creà lu megghiu forma di a struttura suciale è pulitiche chì ritrova stu scopu.

State - issu hè u più altu forma di rilazzioni umanu in a sucetà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.