Arte e spettacoliMovies

Filmi di kickboxing. Classici di u genre: dui ro di Jean-Claude Van Damme

Nanzu à kickboxing, assai filmi fossini sparati, o più bien, un gran nùmeru di cumbattenti utilizate d'utilizate kick-boxing per attruvarà u visor, ma in questu articulu ùn riveva solu i meglii films di kick-boxing. Forsi chiddi di quale era tuttu. E in i duie implicati unfading Jean-Claude Van Damme.

Kickboxer (1989)

U campionu di u mundimu invernu in kickboxing, Eric Sloane, in cerca di rivali più forti, vai à a patria di u Muay Thai (u pugilatu tailandese), duva vole cumpetenu cù a "macchina per a morte", chì vene da quelli posti - Tong-Po. Sicura chì, per i ghjurnati americani, ùn finita in adimenezza: Tong-Po falla a spine di Eric, è ùn hà mai da questu tempu camina nantu à a terra cù i so pedi. U so fratellu Kurt (Jean-Claude Van Damme) hè scuccu. U so primu pensamentu hè di trovi è distrughjenu Tong-Po. À u cumendariu di u casu, Kurt Sloane hà scontru un anticu militante - Winston Taylor. Ellu dice chì forsi pò aiutà, è intropara Kurt cù u maestru Zian.

Allora va fattu di u scopu, chì più tardi diventenu classicu: Kurt ùn era micca un liggeru assai classy prima, ma persiste in trenu. À u primu, nunda ùn sia fora da questu, ma, per passà tutte e difficultazioni è cumpressione i sicreti di l'arti marziali, vai à u livellu di Tong-Po è ancu sopra à ellu.

A battaglia hè ancu un clàssicu di u genre: l'eroi di Van Damme hè battutu cun u cumbattimentu mortali, ma poi ribbelleva da quasi di e cinti è punisce Tong-Po senza morte (questu hè impurtante). A film hè cumpratu in la categuria "e prime film di kick-boxing".

In cerca di aventura (1996)

In i 7 anni chì anu passatu da a liberazione di u Kickboxer, Van Damme hè statu bè à notte scènti di cumbattimentu di staging, ma ancu in l'arti di dirighji è scrittura di scrittura, chì rièssa in u film "In Search of Adventure".

Christopher Dubois (Jean-Claude Van Damme) - in spaziu senza casa, rovere soldi da a mafia per i so figlioli da a gang di strada (i figlioli ùn sò nunda di manghjà). A Mafia caccia per ellu. A pulizzia anu aghjunta ancu à ella. Christopher facia u stradellu à a barca per scopre. Incidentali, si metti in u sughjettu, perde a cuscenza è vende à i so sensi in alta mari. Allora, sicuru, hè scupertu. Per via di tutti i misadventures, hè in una isula in u Golfu di Siam, induve l'aborigini è capiendu a saviezza di Muay Thai (boxing tailandese).

Ma hè solu preparazione. A trama tutali di a film hè furmatu intornu à a "battaglia morte" - "Gan-geng", induve i più bellu prugieri di tutte u mondu sò stati invitati. In prima, Christopher Dubois ùn hè micca participà à a cuncurrenza, ma da a vulintà di u destinu è di e persone hè obligatu di rapprisintà l'interessi di i Stati Uniti d'America in questa manifestazione di cruelità umana.

Film hè ancu bè cù a categuria di "best movies about kick-boxing".

Kickboxer (2016)

Ùn pudete micca parlà di "Kickboxer" è ùn ne ùn dicenu micca di u quale retrodiminu. Appena, a trama serà a stessa. Cum'ellu era una volta in u filmu originale, ùn ùn l' attori più famosu sò imbulighjate . U più famosu hè Jean-Claude Van Damme stessu. Fà chì questu hè un muvimentu, ma hà ghjucatu l'auteur Kurt Sloan. Ci hè una chance chì questa filma fallarà in l'uttori in chjaru è in a categuria di "best movies about kick-boxing" solu ùn falli micca. Hè un piacè chì una prima prima prima di film genera cusì l'epiguni cum'è cloni fini o rimi rematati. Ùn ci hè nunda chì si deve esse - u tempu di a crisa di idee hè vinutu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.