Arte e spettacoliMovies

Film "Choice": riviste, attori, storia

A film "Choice" critica a critica di film mundiale cum'è un tipicu romkom nantu à a reunione fatali di un omu ordinariu è di una zitella è cumu u so sentimentu passanu à una serie di teste: da u restu cù l'amici à u prugramma di riabilitazione dopu un accidente. U gradu di aspittà à a liberazione di u prughjettu in u locu era incredibile altu è era 97%, ma a melodrama di critichi di IMDb: 6,50. È rivista negativi per a film "Choice" anu una supremetta numericu di 65, è u numuru di scuperte entusiasque ùn sia più di una docena (9 pc.).

U fonti literariu è u so autori

U rè di u bestsellers melodramaticu cù riescuddienti mundiale hè cunzidiratu cunzidutu l'scrittore americanu Nicolás Sparks. I so opiri sò bè cunnisciutu bè - "Ghjudicate d'amore", "Missaghju in una buttiglia", "Calme portu", "Ghjustu Ghjuvanni", "U megliu in mè" è, di sicuru, u "Diary of Memory" più populari. Per quessa, quandu i so iniziali parevendu in a lista di scrittori di una filmiche, puderete guessu chì sera discututu in ellu è cumu si sviluppà a storia. Hè stata una storia romantica di u primu amori, o nantu à i prucessi di sentimenti à distanza, d'esperimenti d'amore, sopraghjuvuli cù impulsi emozionale è scatuli emocionale. Tali prughjetti sò ideali pà prutezione di visualizazioni di natura romantica, ma scappa rapidamenti di a testa. A so numeru di scuperta è critica per a film "Choice" hè ancu a pruppu di u pruduttore Ross Kats.

Creaturi

U direttore di u melodrama vinni duppimizzatu duie nomine per u prublema di l'Oscar-Produttore Ross Katz, per i cassette di Sofia Coppola "I difetti di a traduzzione" è "In l'accuglienti". U so travagliu diretta precedente hè limitata à u dramaticu di a televisione militare "Voluntarii" è francamente falliu à u filmu di boxeaticu "Adult Beginners". Adattaccatu a fonte littiraria di u big screen writer Brian Saip. "Choice" hè u so secondu prughjettu in u campu di u dramma di film dopu à u dramma "Destruzione". Hè forsi perchè, per a mancanza di l'esperienza pròpia di i creatori, a film "Choice" rivista di u script è a struttura di a narrativa sò stati mischieriti. Quasi tutti i piacè di u dirittore di Katz anu sughjettu à a stessa critica dura.

A trama

L'audienzia rivisioni nantu à a film "Choice" all as one emphasis in a nature secundaria di a storia di a cinta, saliendu chì anu avutu l'oppurtunità di cuntemplate a massa di cuneggieri cù una storia identica in a basa.

U Travis principale (Ben Giovann Walker) hè un bacheloru cunvinciu chì l 'animali è i travagli cum'è veterinariu in un uspidale lucale. Hè guapo, corteze, attenti, cusì hè faciule cun noi cù u sessu fair, ma ancu parte cun elli cun una periodicidadì envidiable. Questa cuntìnua finu à a meek Gabby (Rubina, Linda Teresa Palmer) si stalla à a porta vicinu. Avà u vettore di a storia di l'esencia impariante di Travis cambia a direzione à l'oppostu diametralmente. I dui caratteri principali sò di fà a scelta più impurtante in a vita. À quellu - chì hè più significativu: l'amore o a libertà, è à quella chì hè a mità. U fattu hè chì Gabby hà unu candidatore per a so manu è u core. Ma in questa kinoromana "terzu extra" ùn hè micca un antagonistu. Per quessa, in l'adattazione domestica, u ritimu hà u nome "Choice".

Role è scuperte

Doppu a film, è ancu nantu à u casting da a cinta, i criterii di rivista sò stati extremadamente contradictori.

Sicondu parechji esperimenti, u principale femminile in u spettaculu di Teresa Palmer ùn hè micca solu "catturanti". L'eroine hè assai simili à i movimenti è l'espressioni faciale di Bella Swan da "Twilight". In a so bella apparizione pudete fatta in l'amore, ma ùn ci hè inghjinnava in l'imagine di Gabby.

A realizazione di Benjamin Walker hè statu criticatu. Sicondu u ricunniscenza di l'autori in autore contributori, hè difficiulmente à determinà a scala di emozioni chì supraneghja l'eroi in a so expressione. Quandu u so ghjocu, u viscuvatore hà avutu ricordi solu in forma di dispusizione interbroken folds.

Ma l'artisti di i roli di u secunnu prugettu Maggie Grace è Tom Wilkinson si meritanu critichi avangujeti. Sicondu i cinematografici, salvà a situazione, ma ùn ci era nunda in giru di l'attori.

U film "Choice" rivière sulluzzate per u casting notoriu, scuraggiante da a so non-binding. Infatti, Teresa è Walker puderia avè nisunu.

Un senza tragedia

A causa di u fattu chì unu di i creati di u nome di Spark hè listatu, l'u spettaturu cunzidiratu immediatamente si ponu dettu chì, in più di u romantissimu di a trama, a razza inevitabbilità hè intravata cù tragedia. Sì senza ellu, i prugetti di a "Sparks list" hè micca impositu. Cumu successu averebbe sviluppatu, pudete apprezzà in anticipu - hè abbastante per acquistà cun u trèvaru di a film prima di vultà in u cinema. In a cinta, tuttu hè tradiziunale: u sensu deep inesperatu, una terribili tragedia, l'episodi lacrimevoli, sferenze cun u toccu, è, in u risultatu, l'auditu femina possa un rollu exemplariu di u novu ideale. Tali melodrama facilmente è rigulari annantu à l'alloghju, ma cum'è cusì faciule è in frez. Assicurata nantu à i prestiglii di i fanali di u generu com una scelta bona pè ottene vede. A film ùn hè micca pensatu per un visor pretenciosu seriu, cercandu di dialogu cù l'autore.

Semu sceglie, sìammu scritte ...

A film "Choice" riviseghjani i televidenti aperanu a storia simplista chì, ogni ghjornu chì dicidiu di qualcosa, tutti inevitabbilamenti cambia a so vita. Alcune decizione chì guverna a felicità desitchuda, l'altri sò diventate una verità tragedia, è a culpa di ciò chì succideva, salvu in sè stessu, hè stupidu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.