Home e famiglieHolidays

Festighjemu a Jewish New Year sicondu à i reguli

Prima di tuttu, chì l'truvà fora, quannu l 'ebbrei Year New hè celebrata. Sta casa - "tramutà", calculata secunnu la tavule solunar, chì ùn hè micca u listessu cum'è cunvinziunali. Paghjella di parlà, si lampa nant'à u primu ghjornu di u mese, Hebrew di Tishrei. In u 2013, sta data currisponde à u quintu di sittèmmiru, ma postu chì u festivale deve durà puntualmenti, dui ghjorni (mentri ca nun vi pò travaglià), signalà u principiu di una nova annata hè nicissariu in u 5-6 di sittembri.

Sta casa Jewish chiamatu Rosh Hashanah. Legend hà lu chì nantu 'stu ghjornu Diu, si messe à crià lu munnu, u 25 di Elul, u 1u di Tishrei creatu u prima man - Adam. Cusì, hè ùn hè micca una nova epica di a pace, ma una nova tappa in la vita di tutti i umanità. Diu, in stu ghjornu hè trapiantaru da u tronu di a ghjustizia à lu tronu di misericordia, è tutti i fideli s'aspittava u pirdunu e perdonu. Adam, nati in Eden, piccatu, è fù mosse da a presenza di u Signore, in u mondu di a morte. Iddu fu cundannati da Diu, in u Vibraculum. Per quessa, u tempu trà Rosh Hashanah è Vibraculum veni chiamatu "Üniversäle."

Hè pinsatu chì nanzu Diu, in a Jewish New Year aprire la trè libri: i primi - "Book of life" - Signore, scrissi i santi è ghjusti, mandà li un longu è felice anni. A seconda - "Book di a morte" - Si mette i nomi di i piccatori passa, è chì eradicates la facci di la terra. È u terzu - u restu, lassannu a decisione di u so destinu nanzu u prucessu, chì ci metti u Vibraculum. Pirciò, Rosh Hashanah - la casa bundenza, piena di purificazione mintali, meditazione, preghiera. Quali vi sentu lu rimorsu di u so malfatte male, era pienu di una brama forti di disprezza à u piccatu è la spranza di la grazia di Diu, ci hà da esse pardunatu.

U Jewish New Year cridenti deve priparà di u Tribunale. E rituali flauto cornu - i Shofar - chiama comu: "Chì tutti i svegliati quelli scumpariu e dedica u tempu data in vanu ... Fai a to cosi boni."

Creatore di u Universu hà u dirittu à arricchisce quarchidunu di fà mentri li poviri, dà à una altra annata piena di salute è prusperità, è l 'altru predetermine Impression è k. Dunque i Ghjudei, u vigilia di u alberghi vulete autra i seguenti: "Stà inclusa in la lista di anni filici." Vogliu doni è mandà drawing cun màschera a tutti l 'amici e di cunniscenza.

U Jewish Year New hè celebrata in lu circulu di famiglia. U tavulinu festively doti piatti esposi creatu a so apparizione, o sìmmuli å bona furtuna. Cumincià un piattu cù challah - giru Focaccine dolce cù passula (annata à esse intesa). Tandu vi tuccherà à ciotti una pezzu di mele morte in u meli e lu mangianu mentri a lu tempu perdona I fu cuntenti e duci. Dinù nant'à u tavulinu deve esse periculu presente: piscicultura (simbulu di lu nascìri), agnellu, o testa, pisci (accussì comu micca a caduta daretu), tagliata in fette, carotte (perchè s'assumiglia muniti d 'oru), i frutti è pustimi di i nostri piani detti boni frutti.

Tuttavia, stu tutti - cumminzioni antichi. U Jewish New Year hè una basa filusòficu prufonda, chì Gaffory a maestà di u Signore nantu à a so criazioni. Stu festivale hè ancu chjamata u ghjornu di l 'ncurunazioni, comu enthronement Basti tirrenu. As vassalli purtà omaggiu à u so patrone, accussì lu pòpulu purtà loda à a so à tè, dicendu u preghiera rituali: "Diu di u nostru duminiu supra la terra sana in a so gloria. Chì a sapemu tutti i criatu ciò chì tù li creatu ... È sì tutti i fermi in u listessu fronti à fà da u cori di Diu ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.