ParalinguisticiFai da te

Facennu lumini a la casa. lumini dicurativi cù i so mani,

À u tempu, lumini era una surghjente impurtante di luce, è chì, luminoso, su di la cammara. Oggi iddi sunnu usati principarmenti di dicurazioni di la cammara, exuding una salla aromatica e purtannu lu atmusfera di cunfortu è coziness. As artigiani di creà una dicurazioni articuli di diversi formi e culuri, u der tutti i tipi di materiale novu, comu artificiali è naturale. Facennu lumini a casa ogettu di tanti eriba passiunente. Dopu à u cunsigliu in stu articulu, stu prucessu pò piglià ancu una maturità.

Vi tuccherà à creà lu cannila?

Cumprà una materia particulari pi fari lumini a la casa, nun godi. Tuttu vi tuccherà pò trova in cucina o lockers di i zitelli. Prima di tuttu avè u cinders da i cannileddi esiste usatu o di cumprà u paraffina sèmplice à una riserva vulcanizing. Preparate picculu tintamarre è crayons cera culurata di voline. Forma pò esse tazzi di yogourt, tazzi enormi panatteria, bébé, pripara a ghjucà incù sabbia, è parechji cuntinitura furmatu. Pudete vin la cumpusizioni in cuppa manera di vetro. Ma tena à menti chì à caccià la cannila finitu vo ùn pò. In Pà libarà u biccheri vi tuccherà aduprà a tinuti lu. Invintati pò esse micca solu picculu, ma dinù anticarburizing acrylique o oliu, è ancu latte. Dinù bisognu di un filu di canne di cuttuni di mischià e vote lu nùavu, u putere in u quali hà da strughja a cera. Cunillu upirari lu bagnu a vapuri compitu. Optionally, vi pò aghjunghje olii essenziali di la cannila, facènnunni sfarenti. Scheda dicurativi dà i prudutti uriginale è attractiveness. Quandu tutti i materii sò scritti, facennu lumini a casa, hè sèmplice, è pusibule.

Comu pi fari la carte?

U nùavu duvia purtà un splusioni high quality. À creà una tola lumini cù i so mani, chì ùn vi fumu, hè impurtante di sceglie u filu aggalabbata. Si deve esse fattu di stintu naturale, chi, murennu, crumbles, in malanni. Sè u filu hè minimized quandu ignited, lassannu a sfera masiv, hè una materia di sintesi.

A scelta di u nùavu influenzari la grannizza avvene è a forma di i cannili, u tippu di cera è invintati. Sè vo aduprate un beaker vitru, lu nùavu nantu à un candileru metallu purteraghju u funnu da overheating, per impedisce u focu arrivari finu a la basi. U diamitru di i cannila definisce u so usi, chì dipende di u pesu di a fiara.

Pi fari lu nùavu iddu stissu, ci hè bisognu di piglià u filu, o Cereali di étranger naturale è mogliu in la suluzzioni di 1 cucchiara di sali, 2 Linguri di àcitu boric, mmiscatu cu un biccheri d'acqua. Sustiniri figulines in un liquidu omancu 12 ore. Dopu à siccà, i doppu avìrilu pò Crochet o piglieti in giru à inseme.

A variità di casgiaghja

Mètudi e pasta fatta in lumini cù i so mani, assai. Iddi differ micca solu in culore è cuntenutu interna, ma dinù una varietà di forma, ca sunnu usati in lu so cunfizzioni. travagliadori abili à creà prudutti in otri, arancia in grande cunchiglia in èbbica cartuni, fatta cù i so mani.

Very suluzione ntirissanti sunnu lumini in u pies rena. Duvuta a la rina pò arrivare ogni forma prodottu. Cannili, photo sottu, sò una ragazza posa nantu à u mare. Di sicuru, pudete puru torna stu prucessu, è in casa. Per sta rena ùmitu hè pigliatu è misa in una capacità dimarchja. Next, mi rammentu sala zitiddina e fangu Scultura in lu m sandbox. Potter cun rena, stringennu si in una varietà di formi. Allora bisogna à inchiri lu recess cù cera, liquidu, chì hè pienu di na cucchiara. Cera scorri pianu pianu davanti u metallu chì impedisce la distruzzioni di u furmulariu in i rena. Aspettate pè u cuntenutu sanu sanu di friscura, poi piglià fora la cannila finitu.

lumini Gel Trasparente

Assai mprissiunanti circà i prudutti trasparente. Guardà u cunfizzioni di lumini in la casa, cù i lunghe. À creà elli, bisognu francese tannin, Glycérine è gelatine. À priparà u mischiu, hè necessaria di dissolve gelatine in acqua è glycerol aghjuntu à u prezzu di 20: 5: 25. A messa hè tandu heated nel un bagnu 'acqua nzinu a manera. A stu tempu deve esse mmiscatu tannic cun Glycérine 2:10 è dinù à wage è cresce a prima cumpusizioni. Cuntinuà chauffage finu à mischiu chjaru. Pre-priparà casgiaghja di massa inchiri. Ci duvia esse raru e risistenti à alta temperatura. Si pò esse bichjeri, Verre, bichjeri o di cuppa. Ùn pò esse studiata cù vetru o di cunchiglia misa supra lu funnu. Piglià lu nùavu e guardate lu in a crayon à traversu a larghezza di u apartura di l 'bicchìari. U Populu ùn hè micca necessariu di calà i nùavu vicinu a la cannila imbellita, pare it up di 1 cm. Poi, pianu pianu, truvendu lu suluzione in u furmulariu, è aspettate puru ch'ellu si hardens. Cum'è un risultatu, niàutri pigghiamu l 'cannili uriginale trasparente. Photos (per esempiu) hè prisentata sottu.

Cummattiri cu sciuma

Facennu lumini in casa soia cù Gel furmazzioni Seybert di sciuma aria Emile. Sè l 'esistenza di' aria ùn hè stata fatta apposta per criannu realistu scuole gassata, poi taliannu una pochi di modi pi guariri di a sciuma.

L'aria di u Gel andat a suprana quandu ùn hè scantatu è callu. Per quessa, ùn caccià u Gel lu bagnu a vapuri finu à tutti i sciuma vinuti. U colder la cumpusizioni, lu cchiù forti si hè senza di 'aria. Se la cannila hè digià pienu in, tèniri lu vicinu à u fornu callu, lu suli, o all'Europei una sciarpa callu. Wage strata cuppa stessu, in cui lu prodottu chi serbit.

Sè criannu lumini dicurativi cù a vostra propria manu, tu aduprà u pocu e cose, cum'è di cunchiglia, li chini cumenciu lunghe e permette a mi. Allora li aduprà per abbillimentu, ùn exempt da u mischiu lunghe.

lumini dicurativi cù fasgioli caffè

Sopra, avemu taliau quantu à creà una lumera cu Gel. Next, avemu discrive un esempiu, quantu a fari lumini da mulino cù u decoru aghjuntu da materiali naturali. À pruducia un attesa di i fasgioli, caffè, ci vole à priparà e dui formi di sei lumini. A cosa principali, forma prus ci vole micca à pienu in a forma di taglia cchiù granni e accussì derà una larga u spaziu trà elli. formi Corsu ponu esse arbitrarie.

Inserisci una forma di un altru è inchiri lu difettu in u nostru casu, i fasgioli caffè. Optionally, pudete mette un decoru, vetru, cunchiglia, fiori, seccu. spaziu hè po chini di cuntenutu cera è posticipatu finu à seccu. Dopu à qualchi forma tempu situata dintra deve esse cacciatu è misa in una parte nùavu viotu. Next cumpleti u spaziu internu di u pesu cannila. cera Candle hè pronta!

lumini ciavuro fannu

In certi casi, per creà un umore romantica, pudete puru aduprà cumpona naturale exuding prufumata. Vergogna à i prudutti sò corti-vissutu è pò esse usata nappy.

À creà una lumera ciavuro fannu pigliari lu aranciu e tagghiau lu in mezzu. Cacciate u pulpa cù una cucchiara, piglià cura Ùn a dannu a pelle, chì vi servinu cum'è una forma di l 'avvene di a lumera. arice dicurativi tagliata luntanu la buccia, mancavanu i sprichji. Stallà lu nùavu e chini di cera culurata a grana di tramindui metà. Avemu aspittari lu hardens cera. Candle pò ièssiri usatu. Quandu chauffage fiara di pelle vi publicava un bè parfumatu è quellu spiciali atmosfera calori cunfortu è rumanticu.

lumini-furmatu pisci

U friscalettu E lumini bella è uriginale à a forma di un pisci. Cera, pò esse pittatu, verde è imbellita, dannu lu tipu di arburi di Natale. Ma cumu fà pignotti casa-cannila? Hè assai semplice! À creà u bisognu di biancu lumini paraffina e cunfine cannila, crayons fattu di cera, saccu vetro, li linzola da u rivista, vetru o di vetru, STUZZICASTE.

À cumincià lumini Smash, caccià u petit è Tunica i pezzi in cuntinitura biccheri. Add crayons râpé, è postu lu saccu a 'na padedda cu' acqua calda di strughja a cera. À u listessu tempu, hè capelli u saccu di linzola caffè è uttèniri l orli cun cassetta. À u fondu di u saccu, plastica comporta un plasticines STUZZICAMMO è comporta lu in u nùavu. Ciotti è in un saccu è tira fora di lu pirtusu furmati in u cima di u pisci. Next, una borsa, deve esse posti in un saccu incù un larghezza collu stretta di a bocca in una foglia, calata. Allura lu saccu hè pienu in una cera fusi è culuratu Y. Dopu à solidification di lu nùavu à u fondu di i culturi, caccià u carta.

À depurare cannila perline tuccherà à wage l 'acqua calda cù forceps & e candelle sprimuta in Dalmazia (pò arbitraria è pò esse messa fora bellu mudellu è etichetta).

cannila, lucido

À creà cannila lucido vi tuccherà pezzi di cera. Si pò fari 'iddi. Sciogghi lu culore cera Bramati, vin si in una larga saccu e tagliata in pezzi, senza aspetta per cumpleta solidification. Postu l 'oru in una forma induriti, arrimbendu si nantu à u vostru core. Oru pò serbit, criannu nu mosaicu chi su li mura, o in Bonifacio, in parechji culori. Next noi comporta lu nùavu e jennu fusi cera in un pies di un altru culore. Very mischiu calda pò esse pocu di strughja a pezzi, vin un pocu s'è u massa riscaldà, i sordi vi vede cresce. Dopu à jennu tu m'aimais l 'a superficia di u saccu, pruvucannu la cera to penetrate in tutti i cavità. Dopu à cumpleta Lima u USB capelli da i muffa.

Criazioni di cannili - una sperienza assai passiunanti, chì ùn micca bisognu di un sapè fà è granni spirienza. Impegnati in a creazione di tali i prudutti, vo ùn vi solu ornate l 'internu di l' novu Places, ma libirari se da a ricerca di doni di a famiglia è amichi. Dopu tuttu, ogni cannila - hè u fruttu di u vostru core, chi vi hannu u so imaghjina è a creatività.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.